- Oferta
- Rozwój menedżerski
Awans na szefa – przywództwo dla kadry menadżerskiej
Biorąc udział w szkoleniu: Rozwiniesz swoje indywidualne umiejętności świadomego budowania osobowości przywódcy Nauczysz się zauważać, nazywać i eliminować błędy w przywództwie Poznasz różne modele i strategie przywództwa Dowiesz się jakie cechy powinien posiadać współczesny przywódca i jakie oczekiwania są mu stawiane Zobaczysz, które z tych cech już posiadasz oraz wyznaczysz swoją drogę do osiągnięcia pozostałych
Do rozpoczęcia pozostało:
24 dniCele i korzyści
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu:
- uświadomienie znaczenia roli przywódcy we współczesnych organizacjach
- określenie cech dobrego przywódcy oraz poznanie własnych umiejętności przywódczych
- narzędzi przywódczych: budowania autorytetu w trudnych sytuacjach, zwiększania doskonalenie umiejętności organizowania pracy w zespole
- identyfikacji z firmą, motywującego rozliczania, przewodzenia podczas prowadzenia spotkań i odpraw
- doskonalenie komunikacji wewnętrznej i wymiany informacji
- doskonalenie umiejętności zarządzania czasem
- kształcenie umiejętności zarządzania zespołem
- przedstawienie stylów przewodzenia
- nabycie umiejętności efektywnego kierowania zespołem
- wskazanie znaczenia różnorodności ról w zespole
Biorąc udział w szkoleniu:
- Rozwiniesz swoje indywidualne umiejętności świadomego budowania osobowości przywódcy
- Nauczysz się zauważać, nazywać i eliminować błędy w przywództwie
- Poznasz różne modele i strategie przywództwa
- Dowiesz się jakie cechy powinien posiadać współczesny przywódca i jakie oczekiwania są mu stawiane
Zobaczysz, które z tych cech już posiadasz oraz wyznaczysz swoją drogę do osiągnięcia pozostałych
Program szkolenia
Tematyka zajęć:
CECHY DOBREGO PRZYWÓDCY
- Elementy autodiagnozy cech osobowości jako przywódcy
- Znaczenie przywódcy w organizacji
- Atrybuty dobrego przywódcy
- Style przywódcze – wybór właściwego
PUŁAPKI I BŁĘDY PRZYWÓDZTWA
- Pułapki władzy
- Model strategii władzy
- Władza, wywierania wpływu i manipulacja – meandry mechanizmów budowania relacji w przywództwie
RÓŻNORODNOŚĆ RÓL W ORGANIZACJI
- Zwierzchnik, lider a przywódcą- kim są i czego od nich oczekujemy?
- Wprowadzania idei i systemu wartości do organizacji
- Zmiana to jedyne czego przywódca może być pewien-jak je inicjować i wprowadzać
ETYCZNE I SPOŁECZNE ASPEKTY PRZEWODZENIA .
- Wizja w przywództwie
- Cele w przywództwie
- Wartości w przywództwie
DROGA SŁUŻEBNEGO PRZYWÓDZTWA (BLANCHARD, ZOHAR / MARSHALL)
- Samoświadomość przywódcy: ankieta diagnostyczna
- Archetypy przywódcy (Jung, Caroline Myss)
- Strategia przywódcy
CZYNNIKI ZEWNĘTRZNE WPŁYWAJĄCE NA WSPÓŁPRACĘ Z INNYMI
- czas i jego presja
- kultura organizacyjna
- zmiany w organizacji
PODSTAWOWE TEORIE MOTYWOWANIA
- Teorie X i Y Mc Gregora-postawa szefa a motywowanie pracowników
- dwuczynnikowa teoria motywacji Herzberga
- złote zasady motywacji Maxa Landsberga i jego koncepcja typów osobowości w motywowaniu
RODZAJE MOTYWACJI I PSYCHOLOGICZNE ZASADY MOTYWOWANIA
- Zasady motywowania ekonomicznego
- Zasady motywacji środkami niematerialnymi
- Automotywacja i reguły jej wspierania
CZYNNIKI INDYWIDUALNE WPŁYWAJĄCE NA MOTYWACJĘ
- osobowość szefa i pracownika
- temperament
- doświadczenia osobiste
ZNACZENIE JĘZYKA W MOTYWOWANIU
- Język reaktywny
- Język proaktywny
BŁĘDY W MOTYWOWANIU: PROFILAKTYKA I NAPRAWIANIE
- Błędy na etapie diagnozy czynników motywujących
- Błędy w zarządzaniu jako źródło demotywacji
- informacja zwrotna jako sposób motywacji i modelowania zachowań pracownika
INFORMACJA ZWROTNA I OCENA
- motywująca rozmowa oceniająca
- informacja zwrotna jako sposób motywacji i modelowania zachowań pracownika
DEMOTYWACJA: ISTOTA ZJAWISKA, PROFILAKTYKA I RADZENIE SOBIE
- skąd bierze się demotywacja
- zastrzeżenia jako czynnik źródłowy demotywacji
- profilaktyka tych zjawisk
- radzenie sobie z nimi: dobre praktyki menedżera
ZARZĄDZANIE CZASEM WŁASNYM I ZESPOŁU
- Analiza wykorzystania własnego czasu
- Planowanie czasu
- Mechanizmy oporu: identyfikacja i rozbrajanie
- Efektywne prowadzenie spotkań zespołu
Metody szkoleniowe
Szkolenie zostało starannie opracowane, z uwzględnieniem interaktywnego podejścia, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.
Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
Adresaci
Szkolenie „Awans na Szefa” adresowane jest do trzech grup osób:
- niedawno mianowanych menedżerów,
- osób, które wkrótce obejmą stanowisko kierownicze oraz
- obecnych menedżerów, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności i przygotować się do kolejnych awansów.Nasza oferta szkoleniowa jest otwarta dla wszystkich pracowników, którzy chcą świadomie budować swoją rolę w organizacji oraz rozwinąć umiejętności menedżerskie, poznając nowe narzędzia.
Miejsce
CRYSTAL MOUNTAIN WISŁA*****Pięciogwiazdkowy Crystal Mountain stanowi oryginalne połączenie nowoczesnego designu z wpisaniem architektonicznej bryły w górski krajobraz.
Zbudowany na zboczu Góry Bukowej, mimo ultranowoczesnej architektury, buduje dialog z modernistycznym dziedzictwem Beskidów.
Architektura hotelu nie udaje góralskich chat, jak większość budowanych obecnie pensjonatów. Jest skrajnie nowoczesna, a jej biała bryła z jednej strony odcina się od lesistego zbocza, z drugiej dzięki rozrzeźbieniu wpisuje się subtelnie w naturalny krajobraz.
W Crystal Mountain w pięknych okolicznościach górskiej przyrody, w nowoczesnych wnętrzach hotelowych, można skorzystać z wielu górskich atrakcji, zarówno latem jak i zimą.
Spędzą tu Państwo udane spotkanie biznesowe.
Cena i zapisy
Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.
Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz
FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.
KONKURENCYJNE CENY
Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.
DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności.
DYPLOM UKOŃCZENIA SZKOLENIA sygnowany logo PRESTIGE Europejskiego Centrum Kształcenia.