- Oferta
- Ekonomia, finanse
Cele i korzyści
Program szkolenia
1. Dostosowywanie standardów rachunkowości dla potrzeb małych i średnich firm w warunkach polskiego prawa bilansowego i podatkowego
2. Przejście z podatkowej księgi przychodów i rozchodów na księgi handlowe
• Inwentaryzacja aktywów i pasywów
• Ustalenie zasad/polityki rachunkowości w tym odpowiedzialność kierowników jednostki za rzetelności ksiąg rachunkowych
3. Aktywa – ich dokumentowanie, wycena, ewidencja i prezentowanie
• Środki trwałe
• Wartości niematerialne i prawne
• Amortyzacja
• Środki trwałe w budowie
• Utrata wartości aktywów: bilansowa i podatkowa
• Należności
• Zapasy – zasady wyboru ewidencji, inwentaryzacji
• Rozliczenia międzyokresowe czynne
4. Pasywa – Zasady tworzenia, wykorzystania, ewidencji i prezentowania
• Kapitały/fundusze firmy
– podstawowe, rezerwowe
– z aktualizacji wyceny
– wynik lat ubiegłych
– wynik za rok obrotowy
• Rezerwy i zobowiązania
• Przychody rozliczane w czasie
5. Koszty i przychody – dokumentowanie i ewidencja
6. Sprawozdania finansowe
7. Wyjaśnienie problemów, odpowiedzi na pytania.
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie