- Oferta
- HR, kadry, sekretariat
„Efektywne zarządzanie pracownikami”- warsztat online
Uczestnik po szkoleniu : -zwiększy efektywność zespołu dzięki poznanym modelom motywowania -nauczy się skuteczniej zarządzać grupą pracowników -zdobędzie wiedzę z zakresu dotyczącego budowania autorytetu -otrzyma narzędzia do efektywnego organizowania pracy własnej i pracowników -będzie umiał rozwiązywać konflikty oraz zapobiegać ich powstawaniu -pozna techniki efektywnego delegowana zadań w oparciu o predyspozycje pracowników Dzięki wykorzystaniu case study, uczestnik zdobędzie praktyczną wiedzę, którą będzie mógł zastosować w swoim miejscu pracy.
Cele i korzyści
- zwiększenie efektywności funkcjonowania zespołu w warunkach pracy hybrydowej
- nabycie umiejętności organizacji czasu pracy własnej i podwładnych oraz właściwego przydzielania zadań
- poznanie metod i technik motywowania pracowników reprezentujących różne pokolenia
- autoanaliza własnych talentów liderskich i kompetencji przywódczych
- nabycie umiejętności radzenia sobie z oporem zespołu w zmianie
- poznanie nowoczesnych stylów zarządzania
Uczestnik po szkoleniu :
-zwiększy efektywność zespołu dzięki poznanym modelom motywowania
-nauczy się skuteczniej zarządzać grupą pracowników
-zdobędzie wiedzę z zakresu dotyczącego budowania autorytetu
-otrzyma narzędzia do efektywnego organizowania pracy własnej i pracowników
-będzie umiał rozwiązywać konflikty oraz zapobiegać ich powstawaniu
-pozna techniki efektywnego delegowana zadań w oparciu o predyspozycje pracowników
Dzięki wykorzystaniu case study, uczestnik zdobędzie praktyczną wiedzę, którą będzie mógł zastosować w swoim miejscu pracy.
Warsztaty będą okazją do wymiany doświadczeń i bogatej autodiagnozy własnego podejścia do kwestii przywództwa, własnych kompetencji i rozwoju innych.
Program szkolenia
- Kompetencje kierownicze.
- rola managera w kierowaniu zespołem
- analiza predyspozycji i talentów własnych w aspekcie kompetencji przywódczych
- skuteczne budowanie autorytetu – elementy składowe
- podstawowe czynniki wzmacniające siłę zespołu
- Rozwiązywanie konfliktów w zespole? (praca z case study)
- geneza i rodzaje konfliktów
- konstruktywne sposoby rozwiązania konfliktów
- jak zapobiegać powstawaniu konfliktów w moim zespole?
- Skuteczne motywowanie – kompetencja dobrego przełożonego.
- rola motywatorów i de-motywatorów w pracy –warsztat
- poza finansowe narzędzia motywacyjne dla poszczególnych pokoleń (XYZBB)
- jak badać poziom motywacji i właściwie reagować?
- Efektywne delegowanie zadań.
- zewnętrzne i wewnętrzne bariery w delegowaniu zadań
- osobowość pracownika na delegowanie zadań
- brak efektywności w wykonywaniu przydzielonych zadań – na przykładach.
- Planowanie, organizowanie, kierowanie, kontrola – czyli zarządzanie w zespole pracującym hybrydowo.
- główne problemy w zarządzaniu zespołem online i offline i jak je rozwiązać?
- planowanie zadań w czasie – tabela Eisenchower
- wprowadzanie zmian w zespole – zasady
- jak radzić sobie z oporem pracowników przed zmianą
- oczekiwania a rzeczywistość – różne spojrzenia na efektywność pracowniczą
- Nowa strategia nowoczesnych kadr kierowniczych – zarządzanie przez wspieranie.
- rodzaje wsparcia, które przełożony może dać pracownikowi – ćwiczenia
- budowanie zaufania przez realizację potrzeb pracowników
- trudne sytuacje życiowe a wyniki pracy pracownika- modele zachowań
- czym jest kryzys przywództwa?
- Podsumowanie.
Metody szkoleniowe
- wykład
- prezentacja multimedialna
- warsztat grupowy
- dyskusja grupowa
- praca indywidualna
- studium przypadku
Prowadzący
Certyfikowany trener II stopnia, z ponad 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla różnych grup docelowych. Ukończyła prawo na Uniwersytecie Wrocławskim. Absolwentka studiów podyplomowych z kierunków: pedagogika, przedsiębiorczość i zarządzanie zasobami ludzkimi. Od kilku lat wykładowca akademicki we Wrocławskiej Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Wykładowca przedmiotów rozwijających kompetencje managerskie: trening i coaching managerski oraz komunikacja interpersonalna, prezentacje biznesowe. Współpracuje z Dolnośląską Szkołą Wyższą i Wyższą Szkołą Bankową jako jeden z prowadzących studia podyplomowe z „ Przywództwa i wystąpień publicznych”. Autorka skryptów: „Zdalne zarządzanie zespołem rozproszonym” oraz „Akademia Managera”. Twórca i koordynator „Pracowni biznesowej” w ramach projektu dla start-up’ów „Kreator Innowacyjności”. Manager praktyk z doświadczeniem w zarządzaniu zespołami polskimi i międzynarodowymi. Uczestniczyła w wielu projektach zagranicznych (Hiszpania, Portugalia, Nigeria) gdzie koordynowała budowanie zespołów i wspierała kompetencje przywódcze liderów. Korzysta z innowacyjnych gier managerskich by rozwijać indywidualny potencjał kadr kierowniczych. Stosuje metody coachingowe w rozwiązywaniu problemów w zespole. Właścicielka firmy szkoleniowej, realizująca zlecenia dla firm, administracji publicznej i klientów indywidualnych. Promuje etykę w życiu osobistym i zawodowym.Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie