Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

Asertywność w obsłudze klienta – warsztat

Szkolenie pozwalające poznać skuteczne metody i techniki prowadzenia efektywnej rozmowy z klientem oraz sposoby utrzymania klienta . Wypracować konstruktywne nawyki i zachowania w rozmowach z klientami, zrozumieć znaczenie klienta dla rozwoju firmy i utrzymania pozycji rynkowej . Opanowanie skutecznych metod i technik prowadzenia efektywnej rozmowy z klientem Poznanie sposobów na utrzymanie klienta Wypracowanie konstruktywnych nawyków i zachowań w rozmowach z klientami Zrozumienie znaczenia klienta dla rozwoju firmy i utrzymania pozycji rynkowej

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Rozwój umiejętności prowadzenia efektywnych i skutecznych rozmów z klientami
  • Poznanie zastosowań asertywności w obsłudze klienta
  • Rozwój umiejętności zachowań asertywnych w trudnych sytuacjach obsługi klienta
  • Zdobycie wiedzy w zakresie metod i technik sprawnego komunikowania się z klientem
  • Podniesienie umiejętności konstruowania rozmowy, aby rozwiązywać powstające problemy
  • Poznanie technik rozmawiania o sprawach technicznych z klientami

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Opanowanie skutecznych metod i technik prowadzenia efektywnej rozmowy z klientem
  • Poznanie sposobów na utrzymanie klienta
  • Wypracowanie konstruktywnych nawyków i zachowań w rozmowach z klientami
  • Zrozumienie znaczenia klienta dla rozwoju firmy i utrzymania pozycji rynkowej

Program szkolenia

1. Profesjonalizm w obsłudze klienta

  • Co w procesie obsługi jest ważne dla klienta?
  • Jak budować pozytywne relacje z Klientem?
  • Rola i znaczenie komunikowania w procesie obsługi klienta. Poznaj twój styl komunikowania

2. Etapy rozmowy z klientem

  • Powitanie i jego rola w rozmowie. Pierwsze wrażenie
  • Jak właściwie rozpocząć rozmowę z klientem?
  • Jak reagować na obiekcje klienta?
  • Jak wyjaśniać sprawy trudne?
  • Jak zakończyć rozmowę?

3. Budowanie dobrych stosunków i szukanie porozumienia – komunikowanie pozawerbalne

  • Nastawienie emocjonalne, wyrażanie emocji pozytywnych
  • Komunikowanie niewerbalne – znaczenie symboli wizualnych
  • Aktywne słuchanie
  • Rola głosu w komunikowaniu z klientem

4. Budowanie dobrych stosunków i szukanie porozumienia – komunikowanie werbalne

  • Jak zadawać precyzyjne i właściwe pytania?
  • Jak udzielać właściwych odpowiedzi na pytania?
  • Jak parafrazować wypowiedzi klienta?

5. Asertywność – prawa wyrażania siebie i swoich poglądów

  • Co to znaczy być osobą asertywną?
  • Prawa i obowiązki osoby asertywnej
  • Asertywne myślenie
  • Jeśli nie asertywność to co? Alternatywy dla asertywności
  • Korzyści z asertywności w procesie obsługi klienta

6. Techniki asertywności

  • Umiejętność proszenia, przepraszania i dziękowania
  • Umiejętność odmawiania, mówienia „nie”
  • Umiejętność krytykowania innych
  • Umiejętność przekazywania informacji zwrotnej
  • Umiejętność odpowiadania na krytykę

7. Radzenie sobie z trudnymi klientami – techniki, porady

  • Klient „pieniacz”
  • Klient malkontent
  • Klient „krytyk”
  • Klient cynik i złośliwiec
  • Klient lękliwy, zagubiony
  • Klient niezdecydowany
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Metody szkoleniowe

  • Mini wykłady wprowadzające lub podsumowujące poszczególne zagadnienia
  • Analizy konkretnych przypadków z obsługi klienta
  • Odgrywanie ról – symulacje sytuacji rozmów z klientami
  • Dyskusja – wymiana doświadczeń i informacji pomiędzy uczestnikami warsztatu

Podczas zajęć prowadzący odwołuje się do metody ABL  

ACTIVITY  BASED  LEARNING

– uczenie w  oparciu  o  aktywność, metody  powszechnie  uznawanej  za najbardziej  odpowiednią  dla  szkoleń w zakresie biznesu i umiejętności praktycznych.

Nowoczesne techniki metody mają na celu wspomóc : „zakotwiczenie się” nowo poznanych umiejętności i kompetencji, przekształcając je w nawyki.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Opinie uczestników szkoleń

    • Bardzo miła atmosfera, dobrzy instruktorzy, gorąco polecam szkolenia w tej firmie (Translated by Google) Very nice atmosphere, good instructors, I highly recommend training at this company
      Kris Tab
      2025-10-08 11:47:39 (opinia z Google)
    • Super kurs i prowadzenie (Translated by Google) Great course and guidance
      Artur Spiszak
      2025-10-08 10:35:36 (opinia z Google)
    • Miło było (Translated by Google) It was nice
      Grzegorz Szeliga
      2025-10-08 10:34:02 (opinia z Google)
    • Same pozytywy , super organizacja. (Translated by Google) Only positives, great organization.
      Dariusz Smolarek
      2025-10-04 08:05:54 (opinia z Google)
    • Super szkolenie i miła atmosfera,polecam każdemu 🙂 (Translated by Google) Great training and nice atmosphere, I recommend it to everyone 🙂
      Paweł Sykulski
      2025-10-04 08:04:03 (opinia z Google)
    • Miła atmosfera. Bardzo dobre szkolenie. Polecam. (Translated by Google) Nice atmosphere. Very good training. I recommend it.
      Martin Smolarek
      2025-10-04 08:02:00 (opinia z Google)
    • Bardzo miła atmosfera . Polecam serdecznie (Translated by Google) Very nice atmosphere. I highly recommend it.
      Jacek Jurczak
      2025-10-04 08:01:09 (opinia z Google)
    • Krzysztof Morcinek
      2025-09-30 12:34:24 (opinia z Google)
    • WSPANIALA FIRMA SZKOLENIOWA, PEŁNA REKOMWNDACJA (Translated by Google) GREAT TRAINING COMPANY, FULLY RECOMMENDED
      Malgorzata Strzemp
      2025-09-27 17:30:55 (opinia z Google)
    • Polecam szkolenia z prawa budowlanego 🏠 (Translated by Google) I recommend construction law training 🏠
      Jolanta Kułakowska
      2025-09-27 17:17:38 (opinia z Google)
    • Świetnie prowadzone szkolenie na podesty ruchome. Instruktor z ogromnym doświadczeniem opowiadał nam mnóstwo ciekawostek, które pomagały zapamiętać ogrom materiału.Przekazywal z pasją nie tylko teorię, ale i praktyczne porady jak zdać egzamin państwowy. Egzamin poszedł gładko. Dziękuję za świetną organizację.Do zobaczenia na kolejnych szkoleniach. Rekomenduję każdemu ⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) A well-run training course for mobile work platforms. The instructor, with extensive experience, shared a wealth of interesting facts that helped us memorize the vast amount of material. He passionately conveyed not only the theory but also practical advice on how to pass the state exam. The exam went smoothly. Thank you for the excellent organization. See you at the next training. I recommend it to everyone ⭐⭐⭐⭐⭐
      Andrzej Czerwiński
      2025-09-27 08:47:29 (opinia z Google)
    • Dobrze zorganizowany kurs na podesty ruchome, dużo materiałów do nauki, miła, przyjazna atmosfera. Cała grupa zdała egzamin państwowy. Polecam serdecznie 🥰 (Translated by Google) A well-organized course on mobile elevating work platforms, with plenty of learning materials and a pleasant, friendly atmosphere. The entire group passed the state exam. I highly recommend it 🥰
      grazyna czerwinska
      2025-09-27 08:42:15 (opinia z Google)
    • Serdecznie polecam profesjonalną firmą szkoleniową Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) I highly recommend the professional training company Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
      Janina Mrzygłód
      2025-09-25 17:22:13 (opinia z Google)
    • Solidna firma szkoleniowa, polecam, warto skorzystać 👍 (Translated by Google) A solid training company, I recommend it, it's worth using 👍
      Janusz Mrzygłód
      2025-09-25 17:17:53 (opinia z Google)
    • I'm Very happy, becouse i passed this exams. Thank you our Teacher's and my friends...
      Mehedi Md Nurul islam
      2025-09-09 09:30:30 (opinia z Google)
    • very good courses. all training is done with a description of all the nuances. the team is very positive with a good approach to training.
      Nil Poddo
      2025-09-09 09:22:19 (opinia z Google)
    • Good
      Sudesh Desai
      2025-09-09 09:08:33 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Thank you, everything is of good quality (Original) Дякую все якісно
      Александр Погребной
      2025-09-09 08:57:06 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Very pleasant atmosphere. They teach quickly and efficiently. I recommend! (Original) Очень приятная атмосфера. Быстро и качественно учат . Рекомендую!
      V G
      2025-09-09 08:47:29 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) It was good, all the theory was clear to me, thanks to the teachers (Original) Было хорошо,вся теория для меня была понятна,спасибо преподавателям
      Максим Карабаш
      2025-09-09 08:46:57 (opinia z Google)

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie