Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • HR, kadry, sekretariat

Win to Win – czyli jak budować współpracę zespołową i umacniać relacje z klientami

Co to są „mosty komunikacyjne” – czyli jakie techniki zapewniają skuteczną komunikację w relacjach zawodowych. Jak szukać wspólnych obszarów do pracy, pomimo dzielących nas różnic. Takie zagadnienia jak i inne poznasz na szkoleniu, które jest niezbędne w dzisiejszych czasach, by obie strony były zwycięzcami !!!

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Dzięki temu szkoleniu uczestnicy dowiedzą się:

  • jakie wymagania stawiają współcześni klienci w stosunku do pracowników firm
  • jakie czynniki i zachowania pracowników mają wpływ na zachowania klientów i dostawców
  • jak efektywnie stosować zasady komunikacji interpersonalnej w obsłudze klienta
  • jak dbać o zdrowie własne i klientów zew. i wew. podczas procesu sprzedaży w związku z COVID-19
    nabędzie umiejętności aktywnego słuchania w procesie obsługi
  • jak formułować asertywne komunikaty

 

 

Co to są „mosty komunikacyjne” – czyli jakie techniki zapewniają skuteczną komunikację w relacjach zawodowych. Jak szukać wspólnych obszarów do pracy, pomimo dzielących nas różnic.
Takie zagadnienia jak i inne poznasz na szkoleniu, które jest niezbędne w dzisiejszych czasach, by obie strony były zwycięzcami !!!

Program szkolenia

DZIEŃ I
1. Podstawy komunikacji interpersonalnej w relacjach zawodowych

  • Główne czynniki mające wpływ na prawidłowy przebieg komunikacji interpersonalnej
  • Jakie cechy, umiejętności i kompetencje powinien posiadać współczesny pracownik, aby efektywnie pracować, współtworzyć zdrową atmosferę w zespole pracowniczym i budować wizerunek firmy przyjaznej klientom i dostawcom
  • Przyczyny powstawania błędów i barier komunikacyjnych. Omówienie najczęściej pojawiających się sytuacji trudnych w relacjach zawodowych
  • Co to są „mosty komunikacyjne” – czyli jakie techniki zapewniają skuteczną komunikację w relacjach zawodowych. Jak szukać wspólnych obszarów do pracy, pomimo dzielących nas różnic Rodzaje i sposoby zadawania pytań. Jakie są korzyści z ujawniania swoich intencji. Co to jest język korzyści i jak go używać w codziennych relacjach zawodowych w celu osiągania pozytywnych wyników
  • Pierwsze wrażenie – świadomy wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy dzięki efektowi pozytywnego pierwszego wrażenia i unikanie pułapek stereotypów w kontaktach z klientami
  • Mowa ciała – rola i znaczenie mowy ciała w komunikacji interpersonalnej i budowania relacji
2. Obsługa „trudnego” klienta – jak wykorzystać komunikację empatyczną w relacjach zawodowych
  • Pretest sprawdzający obecną wiedzę dotyczącą postępowania w sytuacji trudnej
  • Case stady – sytuacja konfliktowa w relacjach z klientem
  • Uświadomienie sobie przez uczestników jakiego typu zachowania, albo ich brak doprowadzają do zaistnienia sytuacji konfliktowych
  • Wypracowanie przez grupę konstruktywnych sposobów na radzenie sobie w sytuacji trudnej w celu wprowadzenia standardu w firmie
  • Co to jest empatia. Jakiego typu zachowania nazywamy empatycznymi. W jaki sposób rozwijać u Szczegółowe informacje o usłudze siebie empatię w celu budowania pozytywnych relacji oraz profesjonalnej obsługi klientów i dostawców
  • Emocje w pracy. Jak możemy je wykorzystać do budowania zdrowej współpracy zespołowej oraz do efektywnej pracy
  • Wyrażenie empatyczne – narzędzie służące do skutecznej komunikacji w obliczu sytuacji konfliktowej. Jak do nerwowej rozmowy wprowadzić poczucie bezpieczeństwa
  • Na czym polega empatyczne słuchanie i jego praktyczne zastosowanie w relacjach zawodowych. Trening aktywnego słuchania
DZIEŃ II
1. Asertywność w relacjach zawodowych
  • Na czym polega zachowanie asertywne – fakty i mity. Przeprowadzenie testu na zdiagnozowanie swojego poziomu asertywności
  • Zachowania uległe, asertywne i agresywne – kiedy je stosować
  • Elastyczność w relacjach i umiejętność dopasowania reakcji adekwatnie do sytuacji i naszych zasobów
  • Poczucie własnej wartości jako fundament asertywności
  • Świadomość swoich słabych i mocnych stron oraz wyznaczanie obszarów do rozwoju. Jak budować na co dzień poczucie własnej wartości, skuteczności działania i odporności na stres
  • Trening asertywności w praktyce

2. Asertywna komunikacja w relacjach zawodowych

  • Na czym polega asertywny komunikat „ja” i w jakich sytuacjach warto go stosować
  • Asertywna odmowa – jak odmawiać, aby nasz rozmówca nie poczuł się urażony
  • Jak radzić sobie z krytyką i z zarzutami
  • Umiejętność szybkiego przyznawania się do błędów
  • Zdiagnozowanie swojego stylu komunikacyjnego oraz poznanie stylu komunikacji pozostałych współpracowników w oparciu o test na osobowość komunikacyjną. Co robić, a czego unikać, gdy nasz rozmówca się złości. Jakie nawyki wzmacniać, a jakie eliminować w celu skuteczniejszego komunikowania się w zespole
DZIEŃ III
1. Osobisty wpływ na świadome budowanie wizerunku profesjonalnej firmy i jej przewagi rynkowej
  • Jak budować swoje pozytywne nastawienie. Sposoby na radzenie sobie z przygnębieniem i rutyną oraz wzmacnianiem swojego zaangażowania – korzyści z pracy oraz wzmacniania dobrych relacji z klientami i współpracownikami
  • Jak dbać o siebie, aby efektywnie pracować i skutecznie radzić sobie z sytuacjami trudnymi. Wyznaczenie konkretnych działań w celu holistycznego zadbania o wszystkie potrzeby niezbędne do codziennego funkcjonowania

2. Kreowanie asertywnych postaw i zachowań oraz umiejętność komunikowania konieczności dbania o zachowanie standardów związanych z ochroną zdrowia w dobie COVID-19.

  • Cel edukacyjny
  • Dzięki temu szkoleniu U. dowiedzą się /nabędą:
    • jakie wymagania stawiają współcześni klienci w stosunku do pracowników firm
    • jakie czynniki i zachowania pracowników mają wpływ na zachowania klientów i dostawców
    •  jak efektywnie stosować zasady komunikacji interpersonalnej w obsłudze klienta
    • jak dbać o zdrowie własne i klientów zew. i wew. podczas procesu sprzedaży w związku z COVID-19
    • nabędzie umiejętności aktywnego słuchania w procesie obsługi
    • jak formułować asertywne komunikaty
  • Efekty uczenia się
  • Po zakończeniu szkolenia Uczestnik będzie:
    • wiedział jakie wymagania stawiają współcześni klienci w stosunku do pracowników firm
    • znał czynniki i zachowania pracowników mające wpływ na zachowania klientów i dostawców
    • wiedział jakich zwrotów warto unikać, a jakie stosować w celu lepszego wzajemnego zrozumienia i poszukiwania rozwiązań korzystnych dla obydwóch stron
    • umiał zachowywać się pod wpływem stresu związanego z pojawiającymi się przeciwnościami i związanymi z tym problemami
    • wiedział jaki sposób zachowania wynikające ze stresu wpływają na jakość współpracy
    • znał znaczenie komunikacji niewerbalna w relacjach zawodowych i tworzeniu pozytywnego wizerunku wiedział jak profesjonalnie obsługiwać klientów i wychodzić naprzeciw ich wymaganiom wiedział jak komunikować się z klientami w celu lepszego wzajemnego zrozumienia i poszukiwania rozwiązań korzystnych dla obydwóch stron
    • umiał zachowywać się empatycznie i asertywnie w obliczu zdenerwowanego klienta potrafił stosować asertywny komunikat jak w celu wyrażania swoich potrzeb z szacunkiem dla innych wiedział, w jaki sposób budować swoje zaangażowanie oraz radzić sobie z napięciem emocjonalnym wynikającym z sytuacji trudnych
    • wiedział co najczęściej stresuje ich w codziennej pracy i jaki ma wpływ na sytuacje stresujące
    • wiedział jak zabezpieczyć się przed powtarzającymi się sytuacjami trudnymi oraz w jaki sposób koncentrować się na poszukiwaniu rozwiązań w obliczu codziennych wyzwań
    • wiedział, w jaki sposób radzić sobie z emocjami oraz z napięciem emocjonalnym powstającym w wyniku sytuacji trudnych znał praktyczne techniki na rozładowanie napięcia emocjonalnego i radzenia sobie z codziennym stresem
    • wiedział jak zadbać o zdrowie własne i klientów w dobie COVID-19
    • potrafił asertywnie komunikować potrzebę zachowania standardów zabezpieczających personel i innych klientów zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Opinie uczestników szkoleń

    • Bardzo miła atmosfera, dobrzy instruktorzy, gorąco polecam szkolenia w tej firmie (Translated by Google) Very nice atmosphere, good instructors, I highly recommend training at this company
      Kris Tab
      2025-10-08 11:47:39 (opinia z Google)
    • Super kurs i prowadzenie (Translated by Google) Great course and guidance
      Artur Spiszak
      2025-10-08 10:35:36 (opinia z Google)
    • Miło było (Translated by Google) It was nice
      Grzegorz Szeliga
      2025-10-08 10:34:02 (opinia z Google)
    • Same pozytywy , super organizacja. (Translated by Google) Only positives, great organization.
      Dariusz Smolarek
      2025-10-04 08:05:54 (opinia z Google)
    • Super szkolenie i miła atmosfera,polecam każdemu 🙂 (Translated by Google) Great training and nice atmosphere, I recommend it to everyone 🙂
      Paweł Sykulski
      2025-10-04 08:04:03 (opinia z Google)
    • Miła atmosfera. Bardzo dobre szkolenie. Polecam. (Translated by Google) Nice atmosphere. Very good training. I recommend it.
      Martin Smolarek
      2025-10-04 08:02:00 (opinia z Google)
    • Bardzo miła atmosfera . Polecam serdecznie (Translated by Google) Very nice atmosphere. I highly recommend it.
      Jacek Jurczak
      2025-10-04 08:01:09 (opinia z Google)
    • Krzysztof Morcinek
      2025-09-30 12:34:24 (opinia z Google)
    • WSPANIALA FIRMA SZKOLENIOWA, PEŁNA REKOMWNDACJA (Translated by Google) GREAT TRAINING COMPANY, FULLY RECOMMENDED
      Malgorzata Strzemp
      2025-09-27 17:30:55 (opinia z Google)
    • Polecam szkolenia z prawa budowlanego 🏠 (Translated by Google) I recommend construction law training 🏠
      Jolanta Kułakowska
      2025-09-27 17:17:38 (opinia z Google)
    • Świetnie prowadzone szkolenie na podesty ruchome. Instruktor z ogromnym doświadczeniem opowiadał nam mnóstwo ciekawostek, które pomagały zapamiętać ogrom materiału.Przekazywal z pasją nie tylko teorię, ale i praktyczne porady jak zdać egzamin państwowy. Egzamin poszedł gładko. Dziękuję za świetną organizację.Do zobaczenia na kolejnych szkoleniach. Rekomenduję każdemu ⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) A well-run training course for mobile work platforms. The instructor, with extensive experience, shared a wealth of interesting facts that helped us memorize the vast amount of material. He passionately conveyed not only the theory but also practical advice on how to pass the state exam. The exam went smoothly. Thank you for the excellent organization. See you at the next training. I recommend it to everyone ⭐⭐⭐⭐⭐
      Andrzej Czerwiński
      2025-09-27 08:47:29 (opinia z Google)
    • Dobrze zorganizowany kurs na podesty ruchome, dużo materiałów do nauki, miła, przyjazna atmosfera. Cała grupa zdała egzamin państwowy. Polecam serdecznie 🥰 (Translated by Google) A well-organized course on mobile elevating work platforms, with plenty of learning materials and a pleasant, friendly atmosphere. The entire group passed the state exam. I highly recommend it 🥰
      grazyna czerwinska
      2025-09-27 08:42:15 (opinia z Google)
    • Serdecznie polecam profesjonalną firmą szkoleniową Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) I highly recommend the professional training company Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
      Janina Mrzygłód
      2025-09-25 17:22:13 (opinia z Google)
    • Solidna firma szkoleniowa, polecam, warto skorzystać 👍 (Translated by Google) A solid training company, I recommend it, it's worth using 👍
      Janusz Mrzygłód
      2025-09-25 17:17:53 (opinia z Google)
    • I'm Very happy, becouse i passed this exams. Thank you our Teacher's and my friends...
      Mehedi Md Nurul islam
      2025-09-09 09:30:30 (opinia z Google)
    • very good courses. all training is done with a description of all the nuances. the team is very positive with a good approach to training.
      Nil Poddo
      2025-09-09 09:22:19 (opinia z Google)
    • Good
      Sudesh Desai
      2025-09-09 09:08:33 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Thank you, everything is of good quality (Original) Дякую все якісно
      Александр Погребной
      2025-09-09 08:57:06 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Very pleasant atmosphere. They teach quickly and efficiently. I recommend! (Original) Очень приятная атмосфера. Быстро и качественно учат . Рекомендую!
      V G
      2025-09-09 08:47:29 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) It was good, all the theory was clear to me, thanks to the teachers (Original) Было хорошо,вся теория для меня была понятна,спасибо преподавателям
      Максим Карабаш
      2025-09-09 08:46:57 (opinia z Google)

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie