Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

OBRONA CENY – rozmowy handlowe w kryzysie. Praktyczny trening umiejętności połączony z filmowaniem scenek. Korporacyjne szkolenie dostępne tylko na zlecenie.

Zwiększenie skuteczności transakcji biznesowych – umiejętne korzystanie z elementów wpływających na wartość oferty Podniesienie stopnia swobody w rozmowie biznesowej Zmniejszenie stresu w trakcie dyskusji o cenie czyli zwiększenie komfortu pracy Wypracowanie pozytywnego stosunku do rozmowy handlowej Doskonalenie technik postępowania z…

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Zwiększenie skuteczności transakcji biznesowych – umiejętne korzystanie z elementów wpływających na wartość oferty
  • Podniesienie stopnia swobody w rozmowie biznesowej
  • Zmniejszenie stresu w trakcie dyskusji o cenie czyli zwiększenie komfortu pracy
  • Wypracowanie pozytywnego stosunku do rozmowy handlowej
  • Doskonalenie technik postępowania z klientami, uwzględniając różnice pomiędzy nimi
  • Wzmocnienie pozytywnych relacji między handlowcami i klientami

Program szkolenia jest skierowany do osób, które zajmują się w kontaktach zawodowych sprzedażą w każdej formie – nie tylko handlowców, ale i menedżerów uczestniczących w spotkaniach, na których jest poruszana kwestia ceny.

Zapraszamy praktyków sprzedaży odpowiedzialnych za realizacje planów sprzedażowych:

  • Handlowców, sprzedawców, przedstawicieli handlowych
  • Konsultantów ds. sprzedaży
  • Specjalistów handlowych
  • Doradców handlowych, opiekunów klienta
  • Koordynatorów

oraz kadrę menedżerską odpowiedzialną za zarządzanie działem sprzedaży:

  • Dyrektorów ds. handlu i sprzedaży
  • Key Account Managerów
  • Krajowych kierowników sprzedaży
  • Regionalnych dyrektorów i kierowników sprzedaży
  • Dyrektorów i menedżerów ds. kluczowych klientów

Program szkolenia

1. Co sprzedaję – poznanie silnych i słabych stron oferty handlowej

  • Analiza SWOT oferty handlowej – miejsce ceny na mapie wartości oferty
  • Kiedy i jak stosować argumenty racjonalne?
  • Emocje – ważny element rozmów handlowych

Cel: Uświadomienie sobie, że cena jest tylko jednym z elementów oferty sprzedażowej, poznanie wagi innych składników oferty oraz uwzględnienie emocjonalnego podejścia do transakcji

2. Komu sprzedaję – sprzedaż jako proces

  • Proces decyzji klienta o zakupie produktów i usług – jak klient podchodzi do kupowania?
  • Różnice pomiędzy klientem indywidualnym i instytucjonalnym oraz jak je wykorzystać w sprzedaży – znaczenie ceny dla każdego z nich
  • Jak rozpoznać typ klienta i dobrać metodę postępowania z nim? – sposób podchodzenia do ceny poszczególnych typów klienta
  • Etapy w procesie sprzedaży – kiedy i jak mówić o cenie?
  • Jak pytać, żeby otrzymać wartościowe odpowiedzi? – właściwe rozpoznanie potrzeb klienta

Cel: Zrozumienie potrzeb drugiej strony tego samego procesu czyli sprzedaży, nabycie umiejętności „wchodzenia w buty” klienta oraz korzystania z narzędzi komunikacyjnych w kontakcie handlowym

3. W jaki sposób sprzedaję – metody przedstawienia i obrony oferty

  • Prezentacja produktu i usługi w języku korzyści klienta
    • Język sprzedaży – jakich słów brak w słowniku reprezentanta firmy, a jakich jest za dużo?
    • Jak mówić o konkurencji w kontekście ceny oferty?
    • Jak zamienić cechy produktu/usługi na korzyści dla konkretnego klienta? Cena jedynie jako cecha produktu/usługi
    • Znaczenie wiarygodnej prezentacji – co wpływa na skuteczność podczas prezentowania oferty handlowej?
    • Miejsce i czas prezentacji: bezpośrednio, przez telefon, poczta elektroniczną, skype
  • Pokonywanie obiekcji klienta – Jak poradzić sobie z wątpliwościami. klienta, np dotyczącymi ceny?
    • Budowanie argumentów zmniejszających nastawienie cenowe klienta – np. sposoby na minimalizowanie ceny
    • Czy zaproponować rabat i w jaki sposób?
    • Kiedy powiedzieć o promocji?
    • Czy proponować „gratisy”?
    • Kiedy stosować sprzedaż wiązaną?
  • Elementy negocjacji w oparciu o korzyści klienta
    • Zastosowanie technik wywierania wpływu w rozmowie o cenie

Cel: Poznanie sposobów prezentacji i argumentacji przy uwzględnieniu różnych reakcji klienta na cenę czyli konkretne taktyki obrony ceny

4. Zamknięcie transakcji handlowej – nie palimy mostów za sobą

  • Analiza rozmowy z klientem i wyciąganie wniosków
  • Podsumowanie rozmowy handlowej

5. Podsumowanie szkolenia

Metody pracy jakie stosujemy podczas szkolenia:

  • Mini wykłady wprowadzające do ćwiczeń
  • Materiały multimedialne (zdjęcia, filmy)
  • Sceny symulacyjne
  • Ćwiczenia z kamerą
  • Dyskusje
  • Burza mózgów umożliwiające porównanie własnych metod sprzedażowych z proponowanymi przez trenera oraz innych uczestników szkolenia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Opinie uczestników szkoleń

    • Bardzo miła atmosfera, dobrzy instruktorzy, gorąco polecam szkolenia w tej firmie (Translated by Google) Very nice atmosphere, good instructors, I highly recommend training at this company
      Kris Tab
      2025-10-08 11:47:39 (opinia z Google)
    • Super kurs i prowadzenie (Translated by Google) Great course and guidance
      Artur Spiszak
      2025-10-08 10:35:36 (opinia z Google)
    • Miło było (Translated by Google) It was nice
      Grzegorz Szeliga
      2025-10-08 10:34:02 (opinia z Google)
    • Same pozytywy , super organizacja. (Translated by Google) Only positives, great organization.
      Dariusz Smolarek
      2025-10-04 08:05:54 (opinia z Google)
    • Super szkolenie i miła atmosfera,polecam każdemu 🙂 (Translated by Google) Great training and nice atmosphere, I recommend it to everyone 🙂
      Paweł Sykulski
      2025-10-04 08:04:03 (opinia z Google)
    • Miła atmosfera. Bardzo dobre szkolenie. Polecam. (Translated by Google) Nice atmosphere. Very good training. I recommend it.
      Martin Smolarek
      2025-10-04 08:02:00 (opinia z Google)
    • Bardzo miła atmosfera . Polecam serdecznie (Translated by Google) Very nice atmosphere. I highly recommend it.
      Jacek Jurczak
      2025-10-04 08:01:09 (opinia z Google)
    • Krzysztof Morcinek
      2025-09-30 12:34:24 (opinia z Google)
    • WSPANIALA FIRMA SZKOLENIOWA, PEŁNA REKOMWNDACJA (Translated by Google) GREAT TRAINING COMPANY, FULLY RECOMMENDED
      Malgorzata Strzemp
      2025-09-27 17:30:55 (opinia z Google)
    • Polecam szkolenia z prawa budowlanego 🏠 (Translated by Google) I recommend construction law training 🏠
      Jolanta Kułakowska
      2025-09-27 17:17:38 (opinia z Google)
    • Świetnie prowadzone szkolenie na podesty ruchome. Instruktor z ogromnym doświadczeniem opowiadał nam mnóstwo ciekawostek, które pomagały zapamiętać ogrom materiału.Przekazywal z pasją nie tylko teorię, ale i praktyczne porady jak zdać egzamin państwowy. Egzamin poszedł gładko. Dziękuję za świetną organizację.Do zobaczenia na kolejnych szkoleniach. Rekomenduję każdemu ⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) A well-run training course for mobile work platforms. The instructor, with extensive experience, shared a wealth of interesting facts that helped us memorize the vast amount of material. He passionately conveyed not only the theory but also practical advice on how to pass the state exam. The exam went smoothly. Thank you for the excellent organization. See you at the next training. I recommend it to everyone ⭐⭐⭐⭐⭐
      Andrzej Czerwiński
      2025-09-27 08:47:29 (opinia z Google)
    • Dobrze zorganizowany kurs na podesty ruchome, dużo materiałów do nauki, miła, przyjazna atmosfera. Cała grupa zdała egzamin państwowy. Polecam serdecznie 🥰 (Translated by Google) A well-organized course on mobile elevating work platforms, with plenty of learning materials and a pleasant, friendly atmosphere. The entire group passed the state exam. I highly recommend it 🥰
      grazyna czerwinska
      2025-09-27 08:42:15 (opinia z Google)
    • Serdecznie polecam profesjonalną firmą szkoleniową Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) I highly recommend the professional training company Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
      Janina Mrzygłód
      2025-09-25 17:22:13 (opinia z Google)
    • Solidna firma szkoleniowa, polecam, warto skorzystać 👍 (Translated by Google) A solid training company, I recommend it, it's worth using 👍
      Janusz Mrzygłód
      2025-09-25 17:17:53 (opinia z Google)
    • I'm Very happy, becouse i passed this exams. Thank you our Teacher's and my friends...
      Mehedi Md Nurul islam
      2025-09-09 09:30:30 (opinia z Google)
    • very good courses. all training is done with a description of all the nuances. the team is very positive with a good approach to training.
      Nil Poddo
      2025-09-09 09:22:19 (opinia z Google)
    • Good
      Sudesh Desai
      2025-09-09 09:08:33 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Thank you, everything is of good quality (Original) Дякую все якісно
      Александр Погребной
      2025-09-09 08:57:06 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Very pleasant atmosphere. They teach quickly and efficiently. I recommend! (Original) Очень приятная атмосфера. Быстро и качественно учат . Рекомендую!
      V G
      2025-09-09 08:47:29 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) It was good, all the theory was clear to me, thanks to the teachers (Original) Было хорошо,вся теория для меня была понятна,спасибо преподавателям
      Максим Карабаш
      2025-09-09 08:46:57 (opinia z Google)

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie