- Oferta
- HR, kadry, sekretariat
Przedsiębiorcza kobieta w organizacji – tylko dla Pań wSPAniałe szkolenie w stylu wellness
• zebranie doświadczeń, umiejętności z zakresu kompetencji interpersonalnych niezbędnych w tworzeniu dobrych relacji w zespole • poznanie i wyeksponowanie mocnych stron , odnalezienie harmonii pomiędzy wybranym stylem a tym jak odbiera nas otoczenie • zajęcia mają pomóc odkryć i wykreować swój indywidualny styl zgodny z najnowocześniejszymi trendami a równocześnie zharmonizowany z naszą osobowością
Cele i korzyści
• zebranie doświadczeń, umiejętności z zakresu kompetencji interpersonalnych niezbędnych w tworzeniu dobrych relacji w zespole
• poznanie i wyeksponowanie mocnych stron , odnalezienie harmonii pomiędzy wybranym stylem a tym jak odbiera nas otoczenie
• zajęcia mają pomóc odkryć i wykreować swój indywidualny styl zgodny z najnowocześniejszymi trendami a równocześnie zharmonizowany z naszą osobowością
Program szkolenia
I część – warsztaty psychologiczne
1. Autoprezentacja
• Wizerunek własny i jego elementy składowe
• Trójkąt kompetencji : Wiedza / Wygląd zewnętrzny / Zachowanie
• Elementy komunikacji pozawerbalnej jako niezbędny zasób w relacjach zawodowych
• Różnice w komunikowaniu się kobiet i mężczyzn – pułapki i zalety
2. Automotywacja
• Znaczenie inteligencji emocjonalnej dla własnej aktywności zawodowej
• Motywatory i demotywatory – uwzględnienie obszarów JA – OTOCZENIE – INNI
3. Efektywne „zarządzanie” czasem w pracy zawodowej
• Nie da się zarządzać czasem, więc jak pracować by być efektywnym?
• Ustalanie priorytetów
• Cele SMART
• Linia czasu
• Strategie organizowania czasu i siebie w pracy (Zasada Pareto, Matryca Eisenhowera, ABC)
4. ABC zarządzania zasobami ludzkimi
• Ocena pracownicza
• Motywacja
• Trudne rozmowy z podwładnymi i przełożonymi – techniki
• Trudne rozmowy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi – strategia dobrego komunikowania się
• Elementy wprowadzania zmiany
• Jak zatrudnić najbardziej kompetentnych- wskazówki dla rekrutujących do pracy
5. Kobieta zarządzająca – style kierowania
• Biuro – kreuj i kieruj swoim otoczeniem zawodowym
• Ludzie – jak współpracować z różnymi ludźmi
• Zespół – na co zwracać uwagę, by zespół był wydajny, efektywny i zmotywowany do pracy
• Techniki budowania dobrego zespołu pracowniczego – zajęcia w terenie
6. Asertywność społeczna w organizacji
• Czy warto być asertywnym?
• Warunki asertywności
• Budowanie zwrotów asertywnych
• Krytyka, a informacja zwrotna
• Wyrażanie złości i efektywne radzenie sobie z emocjami innych
7. Chwila dla Ciebie
• Różne sposoby na relaks – profilaktyka wypalenia zawodowego, czyli jak pracować długo i wydajnie (i czerpać z tego satysfakcję)
• Kreatywność, a satysfakcja z aktywności zawodowej
• Twoje myślenie jako motor do działania – elementy NLP
II część – warsztaty z wizażu „Twój Styl – Twoja siła”
1. Analiza kolorystyczna – odkryj swoje kolory
• Indywidualna konfrontacja z barwami
• Znaczenie i wpływ koloru na naszą podświadomość
• Preferencja koloru a typ psychologiczny
2. Podstawy kreowania wizerunku w biznesie
• Znaczenie koloru w biznesie
• Dress code
• Dodatki
3. Typy kobiecych sylwetek – jak wyeksponować swoje atuty
4. Podstawy wizażu
• Indywidualne wskazówki dotyczące make- upu
5. Pokaz makijażu
III część – warsztaty Stylizacji Fryzur
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie