Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

SPRZEDAŻ W WARUNKACH KRYZYSU. Jak skutecznie utrzymywać i rozwijać kontakty z klientem.

Zdiagnozowanie sytuacji kryzysu ekonomicznego w sprzedaży Zapoznanie uczestników z koncepcją marketingu relacji Analiza procesu zakupu i wpływu zachowań klienta na proces kontaktów z przedstawicielem firmy Doskonalenie umiejętności tworzenia trwałych relacji z klientami Ćwiczenie praktycznego zastosowania CRM w kontaktach z klientami

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Zdiagnozowanie sytuacji kryzysu ekonomicznego w sprzedaży
  • Zapoznanie uczestników z koncepcją marketingu relacji
  • Analiza procesu zakupu i wpływu zachowań klienta na proces kontaktów z przedstawicielem firmy
  • Doskonalenie umiejętności tworzenia trwałych relacji z klientami
  • Ćwiczenie praktycznego zastosowania CRM w kontaktach z klientami

Program szkolenia

1. Od reprezentanta handlowego do zindywidualizowanego doradcy – zmiana podejścia do realizacji biznesu w usługach w koncepcji marketingu relacji

  • Wpływ kryzysu na postawy klientów – jak dostosować swój styl sprzedaży do zmieniających się warunków?
  • Zasady budowania relacji z klientami czyli kilka słów o customer relationship management
  • Możliwości wykorzystania koncepcji cross-sales i up-sales w budowaniu długofalowych relacji z klientami

2. Specyfika oddziaływania na klienta w marketingu relacji – istota zrozumienia wzajemnych relacji pomiędzy firmą a klientem

  • Proces zakupu – jak dostosować się do „kryzysowego klienta”?
  • Lojalność klienta – co ją kształtuje i jakie ma znacznie w sytuacji kryzysu ekonomicznego?
  • Źródła informacji istotne dla klienta w procesie zakupu szczególnie w warunkach kryzysu ekonomicznego
  • Definiowanie obszarów największych możliwości sprzedażowych

3. Zasady stosowania marketingu relacji

  • Opiekun klienta. Jego rola i możliwości oddziaływania na klienta
  • Sprzedaż doradcza – na czym polega i czym się różni od klasycznego zawierania transakcji

4. Zarządzanie relacjami z klientem – co to oznacza w praktyce?

  • Uświadamianie potrzeb i proponowanie rozwiązań jako podstawa trwałych relacji z klientami
  • O składaniu propozycji. Jak złożyć propozycję i nie być nachalnym?
  • Telefon podtrzymujący relacje. Co jest okazją do kolejnych kontaktów?
  • Wiarygodny doradca klienta. Jak kształtować osobistą wiarygodność?

5. Warunki tworzenia długofalowych relacji z klientem – konieczna zmiana postaw, wartości i innych elementów kultury organizacji

Metody szkolenia:

  • Wykład ilustrowany przykładami
  • Analiza przypadków
  • Praca w grupach
  • Analiza rozmów telefonicznych prowadzonych przez uczestników szkolenia

Szkolenia, które proponujemy dla poszerzenia zdobytej wiedzy i umiejętności:

  • Negocjacje, nie tylko dla biznesu – zwycięstwo nie polega na pokonaniu przeciwnika
  • Obrona ceny – rozmowy handlowe w kryzysie

Szkolenie jest skierowane do osób, które zajmują się w kontaktach zawodowych sprzedażą w każdej formie – nie tylko handlowców, ale i menedżerów mających wpływ na tworzenie relacji firmy z klientem.

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie