- Oferta
- Sprzedaż, zakupy
SOCJOTECHNIKI W OBRĘBIE SPRZEDAŻY
Nabywanie wiedzy o tym, w jaki sposób ludzie się poznają, rozumieją i interpretują otrzymywane informacje – Nabycie umiejętności efektywnego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego -Zapoznanie się z zasadami stosowania języka korzyści – Trening umiejętności zadawania pytań – Zapoznanie się z zasadami kształtowania przestrzeni komunikacyjnej – Poznanie możliwości budowania autorytetu poprzez przekazywanie własnego wizerunku – Wprowadzenie elementów celowego wywoływania afektu (emocji) u ludzi – Nabycie umiejętności interpretowania zachowań innych ludzi – Poznanie zasad komunikowania się z zastosowaniem technik wpływania na ludzi – Nabycie umiejętności rozpoznawania, analizowania i reagowania na wpływ społeczny – Uwzględnienie schematu potrzeb indywidualnych i cech osobowościowych klientów oraz dopasowanie do nich technik sprzedaży
Cele i korzyści
– Nabywanie wiedzy o tym, w jaki sposób ludzie się poznają, rozumieją i interpretują otrzymywane informacje
– Nabycie umiejętności efektywnego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego
-Zapoznanie się z zasadami stosowania języka korzyści
– Trening umiejętności zadawania pytań
– Zapoznanie się z zasadami kształtowania przestrzeni komunikacyjnej
– Poznanie możliwości budowania autorytetu poprzez przekazywanie własnego wizerunku
– Wprowadzenie elementów celowego wywoływania afektu (emocji) u ludzi
– Nabycie umiejętności interpretowania zachowań innych ludzi
– Poznanie zasad komunikowania się z zastosowaniem technik wpływania na ludzi
– Nabycie umiejętności rozpoznawania, analizowania i reagowania na wpływ społeczny
– Uwzględnienie schematu potrzeb indywidualnych i cech osobowościowych klientów oraz dopasowanie do nich technik sprzedaży
Program szkolenia
1.Tworzenie relacji interpersonalnych
– Konstrukcja interakcji społecznej
– Dopasowanie definicji sytuacji metodą prób i błędów
– Analiza kosztów / korzyści interakcji
– Narzucanie roli partnerowi
– 7 zasad kształtowania wypowiedzi
– Cechy, którymi powinny dysponować osoby będące „ustami organizacji”
– Filtry komunikacyjne
– Efektywne słuchanie
– Włączanie mechanizmów dekoncentrujących słuchaczy
– Znaczenie mowy ciała
– Zakłócenia w przepływie informacji
– Komunikaty emocjonalne i racjonalne
– Komunikaty jednostronne i dwustronne
– Stosowanie pytań otwartych, zamkniętych i sugerujących
2. Sterowanie wrażeniami:
– Dobór przestrzeni do charakteru rozmów
– Znaczenie „pierwszego wrażenia” i sterowanie nim
– Obserwacyjna samokontrola przekazywanego wizerunku wg Marka Snydera
– Rozpoznanie potrzeb indywidualnych klientów
– Style prowadzenia rozmów?
– Oddziaływanie na emocje?
– „Matching” – metoda pozyskiwania emocjonalnej akceptacji klienta
– Stereotypy i uprzedzenia
3.Zasady wpływu społecznego:
– Reagowanie automatyczne – mimikra
– Reagowanie konformistyczne
– Reagowanie analityczne
– Mechanizmy poznania społecznego
– Zasady wywierania wpływu: Zasada autorytetu, zasada niedostępności, zasada kontrastu, zasada
wzajemności, zasada zaangażowania, zasada budowania sympatii, zasada dowodu społecznego
4.Konsultacje.
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie