Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Logistyka, transport, spedycja

OBSŁUGA KLIENTA – ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE FIRMĄ z wykorzystaniem gry symulacyjnej: konstrukcja obsługi klienta w przedsiębiorstwie

Szkolenie ma postać aktywizującą. Łączymy wiedzę logistyczną z niezbędnymi narzędziami marketingowymi celem określenia i zapewnienia optymalnego poziomu obsługi klienta, podporządkowaniu jej systemu zarządzania zapasami i organizacji dostaw. Zweryfikujemy skuteczność systemu logistycznego. Pokażemy metody i narzędzia jak dostarczyć odbiorcy właściwy produkt, we właściwe miejsce, w odpowiednim czasie oraz w wymaganej przez niego ilości i jakości. Interaktywny wykład przeplatany będzie dyskusjami, ćwiczeniami, analizami przypadków. W programie świetna gra symulacyjna, z której można wyciągnąć wiele wniosków na przyszłość.

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Zapoznanie ze skutecznymi metodami i narzędziami logistycznego wsparcia procesu obsługi klienta i jego monitorowaniu
  • Wyeliminowanie podstawowych błędów pojawiających się podczas obsługi klienta
  • Redukcja kosztów poprzez analizę obsługi klienta i zoptymalizowane kształtowanie sieci dystrybucyjnej
  • Tworzenia i wykorzystania prognoz sprzedaży
  • Jak można wprowadzić korzystne zmiany w systemie logistycznym dla nas i dla klienta?

Szkolenie ma postać aktywizującą. Łączymy wiedzę logistyczną z niezbędnymi narzędziami marketingowymi celem określenia i zapewnienia optymalnego poziomu obsługi klienta, podporządkowaniu jej systemu zarządzania zapasami i organizacji dostaw. Zweryfikujemy skuteczność systemu logistycznego. Pokażemy metody i narzędzia jak dostarczyć odbiorcy właściwy produkt, we właściwe miejsce, w odpowiednim czasie oraz w wymaganej przez niego ilości i jakości.

Program szkolenia

1. Gra symulacyjna – problem konstrukcji obsługi klienta w przedsiębiorstwie

2. Ogólne zagadnienia dotyczące problemu obsługi klienta w przedsiębiorstwie

3. Klient wewnętrzny i zewnętrzny przedsiębiorstwa

  • Metody klasyfikacji klientów ABC, Analiza przestrzenna klientów
  • Ocena opłacalności klientów (czynności logistyczne a zysk przedsiębiorstwa)
  • Próg obsługi klienta – przychody i koszty po osiągnięciu progu

4. Elementy obsługi klienta i etapy obsługi klienta

5. Standardy obsługi klienta

  • Przypadek Technik – standardy obsługi klienta
  • Podsumowanie – procedura ułatwiająca ustalenie standardów

6. Poziom obsługi klienta

  • Poziom obsługi a zysk i sprzedaż
  • Procedura postępowania przy ustaleniu poziomu obsługi klienta – siatka usługa klient, segmentacja
  • Metody pomiaru poziomu obsługi klienta – SERVQUAL, Importance Performance

7. Koszty obsługi klienta, podział kosztów

  • Podsumowanie wykaz kosztów
  • Kosztowe trade offs

8. Elementy obsługi klienta w logistyce

  • Składanie zamówień, zaopatrzenie – procedura obsługi zamówień, reklamacje itd.
  • Zapasy (koszt obsługi a poziom zapasów)
  • Dystrybucja (DRP)
  • Systemy informacyjne
  • Przypadek firmy ATI
  • Transport – parametry oceny transportu, konsolidacja, dekonsolidacja

9. Strategia obsługi klienta

  • Przypadek Sanco
  • Przypadek firmy X
  • Elementy strategii
  • Algorytm kreowania strategii i formy strategii
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Metody szkoleniowe

Interaktywny wykład przeplatany będzie dyskusjami, ćwiczeniami, analizami przypadków. W programie świetna gra symulacyjna, z której można wyciągnąć wiele wniosków na przyszłość.

Adresaci

Na szkolenie zapraszamy:

  • Managerów wyższego i średniego szczebla
  • Specjalistów działów logistyki, dystrybucji, sprzedaży, handlu i marketingu

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie