Home
- Oferta
- Rozwój menedżerski
DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH NIEZBĘDNYCH W ZESPOLE/FIRMIE
Kategorie:
Cele i korzyści
Program szkolenia
1. WARUNKI SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W TRAKCIE KONTAKTU Z INNYMI
- Komunikacja werbalna- standardy i pułapki
- Znaczenie nadawcy, odbiorcy i otoczenia w komunikacji
- Mowa ciała – „zdradzi dużo więcej niż myślisz, że mówisz…”
- Aktywne słuchanie- niezbędne narzędzie w kontakcie z innymi
- Asertywność- jak ułatwia i pomaga, gdy nie jest łatwo rozmawiać
- Test na styl komunikacji- autopoznanie
- Test badający podejście do sytuacji konfliktowej- autopoznanie
- Pytania- bez nich ani rusz
2. TRUDNE ROZMOWY NIE MUSZĄ NAS STRESOWAĆ I NIE MUSZĄ BYĆ TRUDNE
- Warunki poprawnej komunikacji z elementami asertywnych zachowań, błędy i bariery komunikacyjne (wykład +ćwiczenia)
- Opis nie ocena- to połowa sukcesu
- Motywowanie- „konstruktywna zachęta”
- Ocena pracownicza- „wykreuj innych”
- Pokonaj agresję u siebie i innych – „bądź łagodnie kompetentny”
- Konflikt- „na pewno się dogadamy”
- Własne przypadki- analiza + wskazówki do pracy
Moduł, w trakcie którego przekazane zostaną uczestnikom sposoby prowadzenia trudnych dialogów i rozmów, oswojenia emocji, łagodzenia stresu, napięć, w pracy z grupą i w pracy z podwładnymi.
3. ASERTYWNOŚĆ TWÓJ SOJUSZNIK W RELACJI Z INNYMI
- Wprowadzenie do asertywności, prawa asertywności
- Warunki dobrego porozumiewania się – aspekt werbalny( skuteczna rozmowa, błędy percepcyjne, bariery w porozumiewaniu się) i pozawerbalny (o czym mówią twoje gesty, postawa, mimika)
- Poznaj swoje kompetencje komunikacyjne- test na styl komunikacji, mapa asertywności, poziom stresu.
- Oswojenie agresji swojej i u innych- asertywne wyrażanie emocji
- Jak przyjąć i wyrazić krytykę – słuszną i tę manipulacyjną
- Dopasowanie do klienta –poziom werbalny, emocjonalny, zadaniowy w pracy
- Asertywna odmowa – a jednak można powiedzieć „nie”
- Elementy antystresu
4. ELEMENTY ZARZĄDZANIA CZASEM- TEST „JAK DBASZ O SWÓJ CZAS”
- Krzywa wydajności- analiza własnych możliwości pracy
- Zasada Eisenhowera – ustalanie priorytetów
- Reguła Pareto
- Jak radzić sobie z zakłócaczami czasu ( inni, zadania)
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie
Sprawdź, co zyskujesz
Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.