Home
- Oferta
- Logistyka, transport, spedycja
LOGISTYKA I ZAKUPY W NOWOCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE PRODUKCYJNYM (2 dni)
jak dobrze zorganizować proces zamówień jak skutecznie przebudować organizację zakupów jak zoptymalizować efektywność kosztową procesów zakupowych jak obniżyć koszty operacyjne funkcjonowania działu zakupów jak zarządzać ryzykiem? jak skutecznie kontrolować dział zakupów podczas zmian operacyjnych jakie działania podejmować, aby uzyskać jak…
Kategorie:
Cele i korzyści
- jak dobrze zorganizować proces zamówień
- jak skutecznie przebudować organizację zakupów
- jak zoptymalizować efektywność kosztową procesów zakupowych
- jak obniżyć koszty operacyjne funkcjonowania działu zakupów
- jak zarządzać ryzykiem?
- jak skutecznie kontrolować dział zakupów podczas zmian operacyjnych
- jakie działania podejmować, aby uzyskać jak największe oszczędności
oraz pokażemy najważniejsze etapy i efekty procesu centralizacji zakupów
Szkolenie adresowane wszystkich osób odpowiedzialnych za planowanie, zarządzanie oraz realizację zakupów i zaopatrzenia, a w szczególności:
- Dyrektorzy i Menedżerowie Działów Logistyki i planowania produkcji
- Dyrektorzy i Menedżerowie Działów Zakupów i Zaopatrzenia
- Dyrektorzy i Menedżerowie Działów Administracyjnych
- Dyrektorzy i Menadżerowie ds. Współpracy z Dostawcami
Program szkolenia
- Cele działalności logistycznej nowoczesnej firmy produkcyjnej
- Organizacja działu logistyki
- Kryteria odejmowania decyzji logistycznych, decyzje strategiczne i operacyjne
- Identyfikacja kosztów generowanych przez czynności logistyczne, w tym gospodarkę zapasami
- Przegląd metod redukcji kosztów zapasów bieżących, zapasów bezpieczeństwa oraz zapasów spekulacyjnych
- Optymalizacja wielkości i częstotliwości dostaw pod kątem kosztów logistycznych w warunkach planowania i prognozowania zaopatrzenia
- Logistyczne aspekty obsługi klientów
- Sposoby organizacji zakupów w przedsiębiorstwach zagranicznych
- Przegląd najczęściej stosowanych strategii zakupowych
- Decyzje dotyczące sposobu współpracy z dostawcami – współpraca transakcyjna vs. relacje długookresowe
- Kryteria wyboru i oceny dostawców
- Strategie cenowe dostawców
- Mierniki w zakresie działalności logistycznej i zakupowej
- Metody przeciwdziałania malwersacjom w obszarze zakupów
- Zarządzanie zapasami przez dostawców VMI (Vendor Managed Imventory)
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie
Sprawdź, co zyskujesz
Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.