Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Prawo

Zaawansowane techniki obsługi reklamacji

Skuteczna obsługa reklamacji nie polega na unikaniu ataków Klientów, ale powinna być prowadzona na nie gorszym poziomie zaangażowania i technik stosowanych przez Klientów. Pracownicy obsługujący reklamacje powinni być w stanie rozpoznawać różne techniki i sztuczki stosowane przez swoich rywali i umiejętnie na nie odpowiadać prowadząc swoje własne strategie walki. Dzięki takiemu podejściu pracownicy staną się nie tylko specjalistami, ale też wytrawnymi graczami dążącymi do osiągania własnych celów biznesowych.

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Skuteczna obsługa reklamacji nie polega na unikaniu ataków Klientów, ale powinna być prowadzona na nie gorszym poziomie zaangażowania i technik stosowanych przez Klientów. Pracownicy obsługujący reklamacje powinni być w stanie rozpoznawać różne techniki i sztuczki stosowane przez swoich rywali i umiejętnie na nie odpowiadać prowadząc swoje własne strategie walki. Dzięki takiemu podejściu pracownicy staną się nie tylko specjalistami ale też wytrawnymi graczami dążącymi do osiągania własnych celów biznesowych.

Po szkoleniach uczestnicy będą potrafili:

  • Umiejętnie i efektywnie reagować w sytuacji konfliktowej i reklamacyjnej z korzyścią dla Klienta i wizerunku firmy
  • Opanować umiejętności prowadzenia rozmów z Klientami zmierzających nie tylko do obsłużenia samej reklamacji, ale też i do uzyskania celów dodatkowych pracownika
  • Potrafić zarządzać reklamacjami na poziomie własnym i całej organizacji

Program szkolenia

1. Skuteczny dialog z Klientem podczas rozmów reklamacyjnych

  • Umiejętność skutecznego słuchania Klientów
  • Prezentacja korzyści z własnych rozwiązań
  • Wykorzystywanie rekomendacji i autorytetów w obronie swoich racji
  • Stosowanie ostatniej szansy

2. Negocjacje w obsłudze reklamacji

  • Obrona własnego celu
  • Żelazne zasady negocjacji reklamacyjnych
  • Wybrane techniki negocjacyjne w obsłudze reklamacji

3. Język manipulacji w reklamacjach

  • Zrozumienie zjawiska manipulacji / wywierania wpływu
  • Wywieranie wpływu za pomocą „magicznych” słów
  • Sztuka wzmacniania swoich argumentów
  • Skuteczne odpowiadanie na zarzuty
  • Wywieranie wpływu poprzez komunikację niewerbalną
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Metody szkoleniowe

Szkolenie charakteryzuje się doborem zróżnicowanych metod dydaktyczno — treningowych w celu jak najlepszego przyswojenia wiedzy przez uczestników z przewagą ćwiczeń, pracy zespołowej, eksperymentów i casy study. Zarówno treści merytoryczne, jak i metodyka szkolenia są każdorazowo dostosowywane do omawianych zagadnień i problemów. Szkolenie zostanie przeprowadzone metodą warsztatową.

Osobowość trenera gwarantuje uczestnikom wysoką dynamikę szkolenia, interaktywny sposób przekazu wiedzy teoretycznej i praktycznej, żywą reakcję na zgłaszane problemy czy sugestie, charakter warsztatowy i twórczy. Trener buduje atmosferę otwartości i zaufania, bazuje na relacjach partnerskich, co pozwala optymalnie zaktywizować grupę do nauki, konstruktywnej samokrytyki połączonej z kreowaniem konkretnych rozwiązań (działań, technik, standardów). Połączenie doświadczenia trenerskiego i menedżerskiego pozwala trenerowi wysoce zmotywować uczestników szkolenia do aktywnego udziału, a przede wszystkim zainspirować do dalszego rozwoju własnego.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie