Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

TECHNIKI SPRZEDAŻY

Warsztaty z technik sprzedaży pozwolą: zdefiniować obszary przygotowania procesu sprzedaży oraz odpowiednio je zaplanować rozumieć krytyczne obszary w swoim własnym procesie sprzedaży wiedzieć jak zacząć i jak zakończyć proces sprzedaży potrafić rozpoznawać znaki przekazywane przez klientów umieć formułować wnioski wynikające z własnych błędów potrafić elastycznie stosować techniki sprzedażowe nauczyć się przekształcać trudne sytuacje na zwycięskie podnieść skuteczność i sprawność działania w obszarze sprzedaży koncentrować się na rozwoju i doskonaleniu się w obszarze umiejętności sprzedażowych

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Celem warsztatu jest:

  • dostarczyć pracownikom działów handlowych i sprzedażowych wiedzy i informacji pozwalających rozwinąć ich relacje z aktualnymi klientami oraz przyszłymi klientami
  • wesprzeć uczestników szkolenia w opracowywaniu planów sprzedażowych oraz zarządzania kluczowymi klientami
  • wskazać praktyczne techniki rozwoju umiejętności sprzedażowych


Korzyści dla uczestników szkolenia z technik sprzedaży:

  • poznanie własnych barier komunikacyjnych handlowca
  • nabycie praktycznych umiejętności właściwego komunikowania się i empatycznego zrozumienia klienta przed i podczas wizyty handlowej
  • przekonanie słuchaczy do zmiany postaw w pracy z klientami, z postawy wymuszającej na postawę zaangażowania w proces sprzedaży

Po zakończeniu kursu uczestnik będzie potrafił:

  • zdefiniować obszary przygotowania procesu sprzedaży oraz odpowiednio je zaplanować
  • rozumieć krytyczne obszary w swoim własnym procesie sprzedaży
  • wiedzieć jak zacząć i jak zakończyć proces sprzedaży
  • potrafić rozpoznawać znaki przekazywane przez klientów
  • umieć formułować wnioski wynikające z własnych błędów
  • potrafić elastycznie stosować techniki sprzedażowe
  • nauczyć się przekształcać trudne sytuacje na zwycięskie
  • podnieść skuteczność i sprawność działania w obszarze sprzedaży
  • koncentrować się na rozwoju i doskonaleniu się w obszarze umiejętności sprzedażowych

Program szkolenia

1. Relacje między kupującymi a sprzedającymi

  •  słuchanie i komunikowanie się z klientami
  • analiza potrzeb klienta/klientów
  • przeprowadzenie wywiadu z klientem
  • opracowanie modelu sprzedaży
  • budowanie przewagi konkurencyjnej

2. Opracowanie planu sprzedażowych rozmów telefonicznych

  • proces podejmowania decyzji przez klienta
  • zasady i techniki skutecznych rozmów telefonicznych
  • rola głosu w sprzedażowej rozmowie telefonicznej – intonacja, artykulacja, ton, barwa, tempo i głośność
  • sytuacje trudne – metody pokonywania problemów

3. Umiejętność zadawania pytań

  • komunikowanie twarzą w twarz – zasady i reguły – mowa werbalna i niewerbalna
  •  rodzaje pytań – wady I zalety
  • pytania retoryczne – wady i zalety
  • możliwe odpowiedzi na konkretne pytania

4. Umiejętność prezentacji sprzedażowej

  • wykorzystanie modelu relacji sprzedażowych w procesie podejmowania decyzji
  • efektywne przekazywanie informacji
  • metody i techniki przekonywania
  • jak przegotować skuteczna prezentację
  • zasada 80/20
  • rola i znaczenia studiów przypadku oraz krótkich opowieści

5. Skuteczne techniki sprzedażowe

  • pierwsze wrażenie – jak postrzegają nas inni ludzie
  • rozwój własnego punktu widzenia – pewność siebie
  • wypracowanie kontekstu sprzedaży
  • wykorzystanie narzędzi wizualnych
  • dialog jako skuteczna forma porozumiewania się
  • wiarygodność i zaufanie – tworzenie płaszczyzny porozumienia
  • przykładowe techniki: wypracowanie właściwej perspektywy, radzenie sobie z obiekcjami, budowanie autorytetu eksperta, wykorzystywanie praktycznej wiedzy

6. Badanie potrzeb

  • Potrzeby i techniki badania potrzeb kupujących – pytania i rodzaje pytań
  • Formuła dobrego porozumienia z klientem: aktywne słuchanie
  • Najczęstsze błędy w fazie badania potrzeb

7. Prezentacja produktu/usługi

  • Zasady skuteczności komunikacji werbalnej
  • Techniki wiarygodnej argumentacji
  • Struktura prezentacji. Obszary racjonalne i emocjonalne
  • Koncentracja na korzyściach dla klienta – język korzyści a język cech
  • Prezentacja w dialogu z klientem
  • 8 skutecznych taktyk sprzedaży

8. Reagowanie na zastrzeżenia

  • Trudny klient. Typologia i zachowania trudnego klienta
  • Główne obszary zastrzeżeń i zarzutów w sprzedaży
  • Sposoby i techniki reagowania na zastrzeżenia klienta
  • Jak zachować spokój i wiarygodność

9. Finalizacja spotkania z klientem

  • Doprowadzanie do zamówienia
  • Podsumowanie spotkania
  • Potwierdzanie wartości zakupu produktu / usługi
  • Techniki zamykania rozmowy sprzedażowej
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Metody szkoleniowe

 

  • Testy pozwalające poznać własne predyspozycje uczestników
  • Mini wykłady uczestniczące
  • Zespołowe dyskusje
  • Ćwiczenia grupowe
  • Analiza studiów przypadku

Szkolenie prowadzone jest metodami aktywnymi

FORMUŁA 20% TEORII

– 80% ĆWICZEŃ PRAKTYCZNYCH

co zapewnia najwyższą skuteczność doskonalenia umiejętności sprzedażowych.

 

Podczas zajęć prowadzący odwołuje się do metody ABL

ACTIVITY  BASED  LEARNING

– uczenie w  oparciu  o  aktywność, metody  powszechnie  uznawanej  za najbardziej  odpowiednią  dla  szkoleń w zakresie biznesu i umiejętności praktycznych.

Nowoczesne techniki metody mają na celu wspomóc : „zakotwiczenie się” nowo poznanych umiejętności i kompetencji, przekształcając je w nawyki.

Trening prowadzony w małych grupach.

Uczestnicy treningu biorą aktywny udział w odgrywaniu ról, symulacjach, grach, dzięki którym uczą się nowych umiejętności.

W trakcie treningu poszczególne gry lub symulacje rozmów z klientami są nagrywane na video, a następnie odtwarzane, aby dać uczestnikom możliwość analizy własnych zachowań i dyskusji nad nimi oraz wspomóc uczestników merytorycznym komentarzem trenera.

Adresaci

Trening przeznaczony jest dla sprzedawców produktów i usług skierowanych do klienta biznesowego, rozpoczynających pracę na tym stanowisku lub z małym doświadczeniem sprzedażowym.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Opinie uczestników szkoleń

    • Bardzo miła atmosfera, dobrzy instruktorzy, gorąco polecam szkolenia w tej firmie (Translated by Google) Very nice atmosphere, good instructors, I highly recommend training at this company
      Kris Tab
      2025-10-08 11:47:39 (opinia z Google)
    • Super kurs i prowadzenie (Translated by Google) Great course and guidance
      Artur Spiszak
      2025-10-08 10:35:36 (opinia z Google)
    • Miło było (Translated by Google) It was nice
      Grzegorz Szeliga
      2025-10-08 10:34:02 (opinia z Google)
    • Same pozytywy , super organizacja. (Translated by Google) Only positives, great organization.
      Dariusz Smolarek
      2025-10-04 08:05:54 (opinia z Google)
    • Super szkolenie i miła atmosfera,polecam każdemu 🙂 (Translated by Google) Great training and nice atmosphere, I recommend it to everyone 🙂
      Paweł Sykulski
      2025-10-04 08:04:03 (opinia z Google)
    • Miła atmosfera. Bardzo dobre szkolenie. Polecam. (Translated by Google) Nice atmosphere. Very good training. I recommend it.
      Martin Smolarek
      2025-10-04 08:02:00 (opinia z Google)
    • Bardzo miła atmosfera . Polecam serdecznie (Translated by Google) Very nice atmosphere. I highly recommend it.
      Jacek Jurczak
      2025-10-04 08:01:09 (opinia z Google)
    • Krzysztof Morcinek
      2025-09-30 12:34:24 (opinia z Google)
    • WSPANIALA FIRMA SZKOLENIOWA, PEŁNA REKOMWNDACJA (Translated by Google) GREAT TRAINING COMPANY, FULLY RECOMMENDED
      Malgorzata Strzemp
      2025-09-27 17:30:55 (opinia z Google)
    • Polecam szkolenia z prawa budowlanego 🏠 (Translated by Google) I recommend construction law training 🏠
      Jolanta Kułakowska
      2025-09-27 17:17:38 (opinia z Google)
    • Świetnie prowadzone szkolenie na podesty ruchome. Instruktor z ogromnym doświadczeniem opowiadał nam mnóstwo ciekawostek, które pomagały zapamiętać ogrom materiału.Przekazywal z pasją nie tylko teorię, ale i praktyczne porady jak zdać egzamin państwowy. Egzamin poszedł gładko. Dziękuję za świetną organizację.Do zobaczenia na kolejnych szkoleniach. Rekomenduję każdemu ⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) A well-run training course for mobile work platforms. The instructor, with extensive experience, shared a wealth of interesting facts that helped us memorize the vast amount of material. He passionately conveyed not only the theory but also practical advice on how to pass the state exam. The exam went smoothly. Thank you for the excellent organization. See you at the next training. I recommend it to everyone ⭐⭐⭐⭐⭐
      Andrzej Czerwiński
      2025-09-27 08:47:29 (opinia z Google)
    • Dobrze zorganizowany kurs na podesty ruchome, dużo materiałów do nauki, miła, przyjazna atmosfera. Cała grupa zdała egzamin państwowy. Polecam serdecznie 🥰 (Translated by Google) A well-organized course on mobile elevating work platforms, with plenty of learning materials and a pleasant, friendly atmosphere. The entire group passed the state exam. I highly recommend it 🥰
      grazyna czerwinska
      2025-09-27 08:42:15 (opinia z Google)
    • Serdecznie polecam profesjonalną firmą szkoleniową Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) I highly recommend the professional training company Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
      Janina Mrzygłód
      2025-09-25 17:22:13 (opinia z Google)
    • Solidna firma szkoleniowa, polecam, warto skorzystać 👍 (Translated by Google) A solid training company, I recommend it, it's worth using 👍
      Janusz Mrzygłód
      2025-09-25 17:17:53 (opinia z Google)
    • I'm Very happy, becouse i passed this exams. Thank you our Teacher's and my friends...
      Mehedi Md Nurul islam
      2025-09-09 09:30:30 (opinia z Google)
    • very good courses. all training is done with a description of all the nuances. the team is very positive with a good approach to training.
      Nil Poddo
      2025-09-09 09:22:19 (opinia z Google)
    • Good
      Sudesh Desai
      2025-09-09 09:08:33 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Thank you, everything is of good quality (Original) Дякую все якісно
      Александр Погребной
      2025-09-09 08:57:06 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Very pleasant atmosphere. They teach quickly and efficiently. I recommend! (Original) Очень приятная атмосфера. Быстро и качественно учат . Рекомендую!
      V G
      2025-09-09 08:47:29 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) It was good, all the theory was clear to me, thanks to the teachers (Original) Было хорошо,вся теория для меня была понятна,спасибо преподавателям
      Максим Карабаш
      2025-09-09 08:46:57 (opinia z Google)

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie