- Oferta
- Sprzedaż, zakupy
TECHNIKI PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, praktyczny trening dla zaawansowanych
Sprzedaż to nie tylko sprzedawanie Na pracownikach bezpośrednio kontaktujących się z Klientami spoczywa główna odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych i to jak firma postrzegana jest w oczach klientów. Handlowcy muszą być przygotowani na zmiany i umieć dostosować się do trudnych wymagań klienta. Podczas szkolenia uczestnicy zdobywają wiedzę jak skutecznie sprzedawać i co zrobić, aby utrzymać już zdobytego klienta w dynamicznie rozwijającej się branży marketingu zapachowego. Korzyści z warsztatów nawiązywanie wiarygodnego kontaktu rozpoznawanie potrzeb klienta mówienie korzyściami do klienta skuteczna prezentacja mocnych stron własnej oferty podejmowanie efektywnych działań w stosunku do klienta – tworzenie długoterminowych relacji
Cele i korzyści
Sprzedaż to nie tylko sprzedawanie
Na pracownikach bezpośrednio kontaktujących się z Klientami spoczywa główna odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych i to jak firma postrzegana jest w oczach klientów. Handlowcy muszą być przygotowani na zmiany i umieć dostosować się do trudnych wymagań klienta. Podczas szkolenia uczestnicy zdobywają wiedzę jak skutecznie sprzedawać i co zrobić, aby utrzymać już zdobytego klienta w dynamicznie rozwijającej się branży marketingu zapachowego.
Korzyści z warsztatów
- nawiązywanie wiarygodnego kontaktu
- rozpoznawanie potrzeb klienta
- mówienie korzyściami do klienta
- skuteczna prezentacja mocnych stron własnej oferty
- podejmowanie efektywnych działań w stosunku do klienta – tworzenie długoterminowych relacji
„Sprzedawanie to pomoc klientom w podjęciu decyzji” Catherine Ashmore
W trakcie tego szkolenia poznasz kolejne kroki procesu sprzedaży. Dowiesz się, w jaki sposób możesz poprawić lub dostosować swoje zachowanie we wszystkich kolejnych etapach kontaktów handlowych do konkretnego Klienta.
Zastosowanie prezentowanych na treningu pomysłów pomoże Ci w zdobyciu nowych Klientów, zwiększeniu obrotów, osiągnięciu większego zysku, a Twoi dawni Klienci będą bardziej zadowoleni. Gdy wiedzę ze szkolenia wesprzesz konsekwentną pracą i zbieraniem doświadczenia praktycznego, nagle stwierdzisz, że sprzedaż sprawia Ci prawdziwą przyjemność.
Będziesz wiedział, czego możesz się spodziewać po Klientach i wzrośnie Twoja pewność siebie.
Program szkolenia
Dzień I
WPROWADZENIE
1. Założenia i idee konkurencyjności. Kontakt z klientem. Elementy sukcesu sprzedaży.
- Customer Care
- Customer Relationship i Clienting
2. Rola handlowca a oczekiwania klienta
- Obszary umiejętności i predyspozycji handlowca w zakresie profesjonalnej sprzedaży
3. Model profesjonalnej prezentacja produktów. Indywidualizacja podejścia do klienta
Nawiązanie kontaktu – Identyfikacja potrzeb – Prezentacja produktów – Rozpraszanie obiekcji – Zamknięcie sprzedaży
Ćwiczenia: istota kontaktu z klientem. Moja droga rozwoju.
NAWIĄZANIE KONTAKTU. PSYCHOLOGIA KLIENTA
- Społeczne i kulturowe uwarunkowania reprezentacji cech nadawcy i odbiorcy
- Budowanie konstruktywnych relacji z klientami podczas prezentacji
- Techniki pozyskiwania pozytywnego nastawienia ze strony klientów
- Techniki nawiązywania kontaktu
- Emocje – źródło inspiracji w procesie sprzedaży.
Ćwiczenia: komunikacja niewerbalna, relacje z klientem, jak wpływać na stany emocjonalne
ROZPOZNAWANIE OCZEKIWAŃ I POTRZEB
- Motywacje podejmowania decyzji przez klientów – czyli czego oczekuje klient i co dla niego jest ważne
- Aktywne słuchanie. Parafraza
- Zadawanie pytań – rodzaje pytań – wiedza o kliencie
Ćwiczenia: potrzeby klientów, scenki: słuchanie, parafraza, pytania
PREZENTACJA PRODUKTÓW JĘZYKIEM KORZYŚCI DLA KLIENTA
- Produkt a potrzeby klienta. Rodzaje potrzeb.
- Cechy produktów a język korzyści w skutecznej prezentacji
- Reguły skutecznej prezentacji
- Atuty i bazowe argumenty w prezentacji marketingu zapachowego
Ćwiczenia: małe prezentacje pod kątem korzyści
Dzień II
PREZENTACJA PRODUKTÓW JĘZYKIEM KORZYŚCI DLA KLIENTA
- Symulacje prezentacji produktów
- Odgrywanie scenek symulujących realne sytuacje z klientami – rejestracja video
- Analiza materiału nagranego kamerą video
TECHNIKI ROZPRASZANIA OBIEKCJI
- Podstawowe techniki rozpraszania obiekcji i ich konsekwencje w budowaniu relacji z klientami
- Trudny klient – trudne sytuacje. Kreatywne metody rozwiązywania problemów
- Sztuka opanowania stresu i emocji
Ćwiczenia: scenki – radzenie sobie z obiekcjami w relacji life z klientem
ZAMKNIĘCIE PROCESU SPRZEDAŻY
- Metody zamknięcia procesu sprzedaży
- Jak zapewnić sobie otwarte drzwi?
- Kreowanie klienta na całe życie
Ćwiczenia: scenki – zamykanie sprzedaży
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie