Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

SZTUKA KOMUNIKOWANIA I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI. Zasady negocjacji handlowych

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Program szkolenia

I. Czym jest rynek, klient jako kapitał firmy

1. Nowy system marketingowy

2. Marketing sekwencjonalny, marketing zgrany a marketing wartości

II. Zarządzanie utrzymaniem Klienta

1. Definicja utrzymania klienta

2. Wyznaczniki utrzymania klienta

3. Strategia utrzymania klienta

4. Metody i narzędzia utrzymania klienta

III. Komunikacja jako podstawa prawidłowego funkcjonowania i zarządzania Firmą

1. Co to jest komunikacja

2. Jak ludzie rozumieją komunikację (kształt komunikacji) i przekazują informacje

3. Zarządzanie informacją – sztuka zarządzania nie dla wszystkich

4. Koncepcje – waluta komunikacji

5. Istota komunikacji pozawerbalnej, ćwiczenia

6. Rozmowa – serce komunikacji

  • Dlaczego rozmowy się nie udają
  • 7 sposobów na podniesienie jakości rozmowy

7. Prezentacja, czego tak naprawdę się boimy?

Cel: zainspirowanie słuchaczy, entuzjazm, motywacja, pozytywne myślenie

8. Wyraź to na piśmie

9. Sztuka dowiadywania się (umiejętność zadawania pytań, rodzaje pytań…)

10. Sztuka perswazji (entuzjazm , motywacja …) integracja działań

11. Asertywność – nowa moda? czy jesteś trendy?

IV. Negocjacja a konflikty

1. Problematyka konfliktów

  • Konflikty pożyteczne i niepożyteczne
  • Konflikt w firmie – koszt, przyczyny, powiązania
  • Proces konfliktu i jego natura (reguła eskalacji)
  • Sposoby rozwiązywania konfliktów w firmie (strategie, działania)

2. Negocjacja, jak wykorzystać umiejętność komunikowania w negocjacji

  • Różne aspekty negocjacji
  • Strategie i taktyki negocjacyjne
  • Zasady racjonalnej negocjacji
  • Style zachowań, jakim jesteś negocjatorem?

3. Skuteczne negocjacje handlowe: zasady i etapy negocjacji handlowej

  • Język kolorów
  • Ścieżka handlowa
  • Techniki zamknięcia, tzw. trudni klienci

4. Ćwiczenia

  • Czy umiesz słuchać?
  • Umiejętność zadawania pytań
  • Bilans negocjatora
  • Samolot
  • Kładka
  • Dylemat więźnia
  • Kasyno i inne
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie