Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ W SKLEPIE FMCG

Przybliżenie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta w placówce handlowej Zwrócenie uwagi na cechy profesjonalnego sprzedawcy oraz metody dynamicznej sprzedaży Przećwiczenie aranżacji półki sklepowej

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Przybliżenie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta
    w placówce handlowej
  • Zwrócenie uwagi na cechy profesjonalnego sprzedawcy oraz metody dynamicznej sprzedaży
  • Przećwiczenie aranżacji półki sklepowej

Program szkolenia

1. Obsługa klienta w miejscu sprzedaży i poza nim

  • Obsługa klienta – istota i znaczenie
  • Elementy obsługi klienta (transakcyjne, przedtransakcyjne, potransakcyjne)
  • Techniki obsługi klienta
  • Reklamacja jako prezent informacyjny. Sposoby rozwiązywania problemów

2. Zagospodarowanie przestrzeni w miejscu sprzedaży

  • Obsługa tradycyjna
  • Preselekcja
  • Samoobsługa

3. Sesja warsztatowa z aranżacji półki sklepowej

4. Profesjonalny sprzedawca

  • Cechy profesjonalnego sprzedawcy
  • Samodoskonalenie
  • Tworzenie zespołu profesjonalnych sprzedawców

5. Metody dynamicznej sprzedaży

  • Wykorzystanie zmysłów przy sprzedaży
  • Argumentacja cenowa
  • Techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży
  • Typowe sytuacje sprzedażowe
  • Psychologiczne typy klientów

Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie posiadał kompleksową wiedzę na temat profesjonalnej obsługi klienta, stosowania metod dynamicznej sprzedaży oraz zasad atrakcyjnej prezentacji handlowej.

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie