- Oferta
- Sprzedaż, zakupy
OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ W SKLEPIE FMCG
Przybliżenie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta w placówce handlowej Zwrócenie uwagi na cechy profesjonalnego sprzedawcy oraz metody dynamicznej sprzedaży Przećwiczenie aranżacji półki sklepowej
Cele i korzyści
- Przybliżenie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta
w placówce handlowej - Zwrócenie uwagi na cechy profesjonalnego sprzedawcy oraz metody dynamicznej sprzedaży
- Przećwiczenie aranżacji półki sklepowej
Program szkolenia
1. Obsługa klienta w miejscu sprzedaży i poza nim
- Obsługa klienta – istota i znaczenie
- Elementy obsługi klienta (transakcyjne, przedtransakcyjne, potransakcyjne)
- Techniki obsługi klienta
- Reklamacja jako prezent informacyjny. Sposoby rozwiązywania problemów
2. Zagospodarowanie przestrzeni w miejscu sprzedaży
- Obsługa tradycyjna
- Preselekcja
- Samoobsługa
3. Sesja warsztatowa z aranżacji półki sklepowej
4. Profesjonalny sprzedawca
- Cechy profesjonalnego sprzedawcy
- Samodoskonalenie
- Tworzenie zespołu profesjonalnych sprzedawców
5. Metody dynamicznej sprzedaży
- Wykorzystanie zmysłów przy sprzedaży
- Argumentacja cenowa
- Techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży
- Typowe sytuacje sprzedażowe
- Psychologiczne typy klientów
Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie posiadał kompleksową wiedzę na temat profesjonalnej obsługi klienta, stosowania metod dynamicznej sprzedaży oraz zasad atrakcyjnej prezentacji handlowej.
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie