- Oferta
- Rozwój menedżerski
NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – poziom zaawansowany
Celem tego szkolenia jest zaopatrzenie uczestników w instrumentarium zaawansowanych negocjacji, które znacząco rozwinie ich warsztat i zwiększy ich efektywność w przyszłych negocjacjach. Szkolenie jest skoncentrowane na 2 istotnych aspektach negocjacji: Wielokryterialnych narzędziach budowania wiedzy o partnerach negocjacyjnych, służących w przyszłości polepszeniu sposobu komunikowania z nimi i zastosowania bardziej efektywnych sposobów negocjowania, przez co zwiększających szanse na maksymalne osiągnięcie postawionych celów negocjacyjnych, Rozpoznaniu i obronie przed, często stosowanymi w praktyce negocjacyjnej, próbami manipulowania z drugiej strony, przede wszystkim w próbach psychologicznego wpływania na partnera, podawania nieprawdziwych danych lub przedstawiania składanych propozycji jako podjętych uzgodnień Najistotniejszą korzyścią dla uczestników szkolenia będzie możliwość poznania siebie w wielu wymiarach oraz zastosowanie zdobytej wiedzy podczas ćwiczeń warsztatowych, opartych o różne warunki wyjściowe stron oraz wspólne przeanalizowanie ich przebiegu.
Cele i korzyści
- Wielokryterialnych narzędziach budowania wiedzy o partnerach negocjacyjnych, służących w przyszłości polepszeniu sposobu komunikowania z nimi i zastosowania bardziej efektywnych sposobów negocjowania, przez co zwiększających szanse na maksymalne osiągnięcie postawionych celów negocjacyjnych,
- Rozpoznaniu i obronie przed, często stosowanymi w praktyce negocjacyjnej, próbami manipulowania z drugiej strony, przede wszystkim w próbach psychologicznego wpływania na partnera, podawania nieprawdziwych danych lub przedstawiania składanych propozycji jako podjętych uzgodnień
Ściśle ograniczona ilość miejsc.
Decyduje kolejność zgłoszeń!
Wielkość grupy uczestników – do 8osób.
Uwaga: liczba uczestników nie może przekraczać 8 osób, optymalna liczba uczestników grupy szkoleniowej to 4 osoby.
Program szkolenia
1. Narzędzia wielowymiarowego rozpoznawania partnera stołu negocjacyjnego:
• Psychologiczne typy osobowości – zwroty i charakterystyczne wyrażenia, punkty odniesienia, typowe relacje z otoczeniem zewnętrznym, konstrukcje i konteksty wypowiedzi , preferowane kierunki patrzenia na rzeczywistość,
• Typy komunikacji interpersonalnej – podstawowe wymiary sposobów komunikacji , charakterystyczne zachowania i podejście do ludzi, silne strony i źródła problemów poszczególnych typów,
• Typy sposobów prowadzenia negocjacji – podstawowe wymiary, preferencje odnośnie sposobów negocjowania, podstawowe różnice w różnych podejściach.
2. Asertywne metody polepszania swojej pozycji negocjacyjnej – definicja i prawa asertywności w negocjacjach; asertywne eksponowanie swoich oczekiwań; komunikaty: „ja”, „przecież” i asertywne odraczanie; asertywna reakcja na: lekceważącą, napastliwą, agresywną postawę partnera negocjacyjnego.
3. Zasady przeciwdziałania próbom manipulacji lub blefu z drugiej strony – rozpoznawanie technik psychologicznej manipulacji stosowanych w poszczególnych fazach negocjacji, narzędzia opanowania właściwych reakcji negocjatorów na gry i triki stosowane przez drugą stronę, metody radzenia sobie z konfliktem i impasem.
4. Przygotowanie negocjacji – struktura kolejnych kroków przygotowania do rozmów zorientowanych na osiągniecie określonych celów negocjacyjnych.
5. Praktyczny warsztat negocjacyjny – nagrywany i analizowany pod kątem: przygotowania, przebiegu, zastosowanych technik komunikacji i strategii negocjacji, rezultatu osiągniętego w stosunku do przyjętych założeń.
Metody szkoleniowe
- Mini wykłady i prezentacje wybranych zagadnień, omawiane przez trenera
- Pytania uczestników do trenera odnośnie omawianych zagadnień
- Dyskusje grupowe moderowane przez trenera
- Testy
- Wymiana doświadczeń i przykładów „dobrych praktyk” między uczestnikami szkolenia
- Ćwiczenia przedstawionej przez trenera metodologii profesjonalnego przygotowania się do negocjacji
Praktyczne ćwiczenia warsztatowe, w których biorą udział wszyscy uczestnicy szkolenia, oparte o scenariusze, specjalnie przygotowane na szkolenie. Poprzez kontakt online między poszczególnymi zespołami uczestnicy (oddzielnie dla każdej grupy i zespołów negocjacyjnych) mają czas na zapoznanie się ze scenariuszem i wspólne opracowanie strategii negocjacji.
Warunek:Do udziału w szkoleniu potrzebny jest komputer/laptop z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.JAK WYGLĄDA UDZIAŁ W SZKOLENIU WEBINAROWYM?Krok I
Rejestrujesz się na platformie webinarowej.
Link otrzymasz wcześniej, wraz z emailowym potwierdzeniem realizacji szkolenia.Krok II
W dniu szkolenia logujesz się do platformy webinarowej i przechodzisz do „poczekalni”. Link do wirtualnego pokoju otrzymasz na podanego emaila po akcpetacji rejestracji.Krok III
Uczestniczysz w szkoleniu.Krok IV
Możesz zadawać pytania na czacie w trakcie szkolenia.
Adresaci
- Kadra kierownicza i managerowie firm działających lub planujących działania biznesowe
- Specjaliści ds. handlu zagranicznego, tak po stronie importowej, jak i eksportowej
- Przedstawiciele sektora samorządowego i administracji publicznej
- Działacze izb gospodarczych i pracownicy specjalnych stref ekonomicznych
- Przedstawiciele wyższych uczelni, instytutów naukowych i wszyscy zainteresowani poszerzeniem własnych umiejętności interpersonalnych w kontaktach biznesowych
Prowadzący
Wykształcenie
Doświadczenie zawodowe
Pracował w sieciach handlowych, firmach produkcyjno - handlowych i importowo - dystrybucyjnych jako: kupiec, manager produktu , Dyrektor Zakupów, Dyrektor Handlowy, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, Dyrektor Zarządzający. Posiada rozległą wiedzę na temat wielu grup towarowych oraz ponad 30-letnie doświadczenie w negocjacjach handlowych z partnerami z krajów: Unii Europejskiej, Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu (Turcji, Egiptu), Indii , Chin i Japonii.
Doświadczenie szkoleniowe
Szerzej szkoleniom poświęcił się w roku 2009, zaś od roku 2010 prowadzenie szkoleń, consultingu i coachingu jest jego podstawową działalnością zawodową.
Kompetencje trenerskie
Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na:
• Podyplomowym Studium Logistyki i Zarządzania Łańcuchem Dostaw • Podyplomowych Studia Menedżerów ZakupówAutor artykułów o:
• wpływie różnic kulturowych na negocjacje międzynarodowe • zasadach negocjacji z wielkimi sieciami marketów • skutecznych negocjacjach biznesowychCena i zapisy
Szkolenie na zamówienie