Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

AUTHENTIC SALES – styl sprzedaży dopasowany do Ciebie. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

Zawodowy sprzedawca to specjalista w zakresie budowania relacji, zarządzania relacjami, mistrz komunikacji, negocjacji i wywierania wpływu. Fachowiec od przywództwa, słuchania, kierowania… Zapraszamy na warsztaty szkoleniowe. Zdobędziesz nowe umiejętności i udoskonalisz dotychczasowe. STARY DOBRY TEMAT W NOWEJ ARANŻACJI, czyli w konwencji skutecznej nauki przez ŚMIECH, ŻART I ZABAWĘ. Inne, niestandardowe podejście do rozwoju umiejętności Osób Uczących się Swobodna atmosfera, rezygnacja z koszarowej dyscypliny i przyzwolenie na różnorodność zachowań Uczestnicy mają wpływ na ostateczny program szkolenia i przebieg zajęć Uczestnicy są współautorami tego przedsięwzięcia /trener zaś jest liderem i moderatorem, a nie najmądrzejszym nadzorcą/ Budujemy wysokie Poczucie Własnej Wartości uczestników i dobre samopoczucie Zobacz naszą prezentację w PDF 

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Określenie poziomu umiejętności sprzedaży

  • Określenie docelowych kompetencji sprzedażowych

  • Wskazanie narzędzi, technik i metod osiągnięcia odpowiedniego poziomu umiejętności w zakresie sprzedaży

  • Wdrażanie narzędzi treningowych

  • Minimalizacja konfliktów, wynikających z nieporozumień z klientem

  • Wypracowanie i doskonalenie szczegółowych umiejętności, związanych ze sprzedawaniem

  • Kształtowanie właściwych postaw wobec samego siebie i ludzi, z którymi pracujemy

  • Zwiększenie odwagi i asertywności w relacjach z klientem

  • Ćwiczenia umiejętności praktycznego reagowania w sytuacji trudnych i  konfliktowych zachowań innych ludzi

  • Kreatywna praca nad kształtowaniem osobistej charyzmy handlowca

  • Przekonanie siebie, że poczucie humoru zwielokrotnia skuteczność w zarządzaniu relacjami międzyludzkimi

  • Poznanie i praktyczne zastosowanie wybranych technik z zakresu sprzedawania, negocjacji, perswazji

  • Zidentyfikowanie własnych mocnych stron i określenie kierunków ich wzmocnienia

  • Praca nad własnymi kompetencjami i znalezienie sposobów ich doskonalenia

Prestige eck

Sprzedawanie?! Nigdy w życiu!

Jak tu się przyznać szczególnie w Polsce! do tego, że jestem sprzedawcą? Opinii jest mnóstwo! Oto trzy przykłady. Autentyczne.

„To hańba! Nie ma gorszej roboty, jak wciskanie klientom ciemnoty i robienie im wody z mózgu. Uczymy się technik manipulacyjnych, które powodują, że klient kupi, czy chce, czy nie chce, i otrzeźwieje dopiero w domu. W ten sposób zdobywamy wrogów, którzy nie dość, że nas nienawidzą, to jeszcze pogardzają. Jakby nie było u nas uczciwej pracy, tylko takie upodlenie! Łażenie po domach i skamlanie, to już lepiej żebrać!”

„Praca sprzedawcy, który zarabia tylko na prowizji, jest nieuczciwa. Dostaje dwadzieścia procent od ceny, albo i więcej. Gdyby nie taki agent krwiopijca, to klient miałby taniej, a czasy są ciężkie, kryzys. Nie można ograbiać rodzin z pieniędzy, i tak już płacimy wysokie podatki…”

„Nawet się nie przyznawaj, że sprzedajesz polisy na życie. Będą cię wytykać palcami! W naszej rodzinie nikt tak nisko nie upadł, żeby zostać domokrążcą! Kto to widział, żeby pukać od drzwi do drzwi i wpychać ludziom oszukańcze produkty. Aż dziw, że cię jeszcze nie zamknęli, razem z tą twoja firmą. Rozmawiałem w urzędzie gminy, poszukują gońca. Na jutro jesteś umówiony…”

I ja też chyba tak myślałem. Zanim… Zanim nie zostałem agentem sprzedaży, potem kierownikiem zespołu, a wreszcie szefem dużej agencji. Co sprzedawaliśmy? Polisy na życie. Nauki brałem od doświadczonych trenerów i sprzedawców. Dowiedziałem się takich rzeczy, o jakich nie miałem najmniejszego pojęcia.

Że sprzedawanie – to najstarszy zawód świata. Że zawodowy sprzedawca – to specjalista w zakresie budowania relacji, zarządzania relacjami, mistrz komunikacji, negocjacji i wywierania wpływu. Fachowiec od przywództwa, słuchania, kierowania… Wiem też, że każdy człowiek jest sprzedawcą, czy mu się to podoba, czy nie. Tylko jeden będzie sprzedawcą znakomitym, a drugi… fatalnym.

Zapraszamy na warsztaty szkoleniowe. Zdobędziesz nowe umiejętności i udoskonalisz dotychczasowe… i poprawisz sobie humor. Tak dobrze ma ten, który naprawdę umie sprzedawać, się też:)

Program szkolenia

 

  • Ćwiczenie integracyjne grupy
  • Określenie indywidualnych celów szkolenia. Natychmiastowe przeformułowanie programu szkolenia w taki sposób, aby każdy z Uczestników osiągnął swój cel
  • Podział uczestników na zespoły problemowe
  • Zadanie zespołowe główne. Referowanie, dyskusja panelowa
  • WPŁYW –  indywidualne określenie, na kogo i kiedy mamy wpływ. Zdecydowanie, w jaki sposób wywiera się wpływ na innych

1. Klasyczny trójkąt handlowy

  • Klient – Produkt – Sprzedawca
  • Czy sprzedawca ma wpływ na klienta, czy nie ma?; na co sprzedawca ma rzeczywisty wpływ?; co należy uczynić, aby ten wpływ zaakceptować i wzmocnić?

2. Cechy profesjonalnego sprzedawcy

  • Wiedza branżowa, wiedza sprzedażowa, image sprzedawcy
  • Wizerunek sprzedawcy

3. Sprzedaż

  • Praktyczna definicja sprzedaży
  • Kompatybilność „sprzedawania” z „kupowaniem”

4. Zdefiniowanie pojęcia przywództwa w sprzedaży

  • Definicja przywództwa; cechy przywódcy; poziomy przywództwa
  • Charyzma w sprzedaży; budowanie relacji sprzedażowych

5. Komunikowanie interpersonalne

  • Definicja komunikacji
  • Komunikowanie werbalne, parawerbalne, niewerbalne; rzeczowe i emocjonalne
  • „Mowa ciała”
  • Prawa perswazji
  • Narzędzia skutecznej komunikacji
  • Okno Johari – trudne zachowania – narzędzia asertywnego zachowania w relacjach z klientami
  • Udrażnianie kanałów przepływu informacji pomiędzy sprzedawcą a klientem

6. Aktywne pozyskiwanie klientów

  • Prospecting
  • Koło sprzedaży: ścieżka krytyczna zakresu obowiązków
  • Koło kupowania: tajemnica skuteczności sprzedaży
  • Narzędzia utrzymywania poziomu sprzedaży w trudnych warunkach rynkowych
  • Skąd brać klientów?

7. Kupowani

  • Co to jest kupowanie?
  • Powody kupowania
  • „Strachy” handlowca i strachy klienta

8. Charakterystyka klientów mojej Firmy

  • Typy i oczekiwania klientów
  • Typy osobowości klientów
  • Potrzeby i korzyści

9. Telefon – narzędzie pracy Handlowca

  • Zasady prowadzenia rozmów handlowych przez telefon; obsługa klienta; budowanie rynku; umawianie spotkań handlowych
  • Zasady indywidualnych ćwiczeń, prowadzących do wysokiej sprawności w umawianiu spotkań handlowych przez telefon

10.Elementy zarządzania konfliktem

  • Pochwała konfliktu
  • Źródła konfliktów z naszymi klientami
  • Zastrzeżenia wymówki, obiekcje
  • 7 typów trudnych ludzi; radzenie sobie z ich zachowaniami; kreatywne i praktyczne podejście do zachowań innych ludzi
  • Radzenie sobie w sytuacji trudnych zachowań klienta (narzędzia do natychmiastowego zastosowania)
  • Ćwiczenie integracyjne grupy
  • Prowadzenie rozmów handlowych: coaching
  • Podsumowanie warsztatów szkoleniowych. Opracowanie własnej mapy drogowej
  • Wręczenie dyplomów

4

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Metody szkoleniowe

Podstawowa metoda – coaching prowokatywny, charakteryzuje się tym że:

  • uczestnicy uczą się śmiać ze swoich problemów
  • samodzielnie znajdują rozwiązania
  • są bardziej asertywni i realistyczni
  • pracują nad zmianą

COACHING PROWOKATYWNY to bardzo skuteczna metoda pracy z ludźmi, oparta na humorze, prowokacji oraz życzliwości, cieple i akceptacji.

  • Ćwiczenia praktyczne
  • Doskonalenie praktycznych umiejętności
  • Refleksje Uczestników nad własną pracą i zachowaniami
  • Mini wykłady
  • Zadania zespołowe, indywidualne
  • Prezentacje wyników prac szkoleniowych
  • Dyskusje
  • Swoboda w wygłaszaniu ocen i opinii
  • Absolutny zakaz i brak krytykowania oraz wygłaszania negatywnych opinii
  • Wymiana doświadczeń
  • Wspólne tworzenie atmosfery silnej motywacji
  • Metoda relacyjna – proces pozytywnego budowania relacji w gronie osób w sali szkoleniowej – Uczestników i trenerów
  • Metoda coachingowa
  • Przywódczy styl prowadzenia warsztatów szkoleniowych – budowanie atmosfery szacunku, tolerancji, ciekawości, rozbudzania zainteresowań

Narzędzia szkoleniowe, stosowane warsztatach:

  • Coachingowe tabele umiejętności dla Komunikacji Interpersonalnej
  • Analizy przypadków
  • Arkusze autooceny
  • Testy wiedzy
  • Gry symulacyjne
  • Gry zespołowe
  • Odgrywanie scenek
  • Ćwiczenia z zakresu umiejętności aktorskich
  • Zadania praktyczne

Adresaci

Warsztaty umiejętności adresujemy m.in. do:

  • szefów, kierowników, menedżerów
  • przedsiębiorców
  • handlowców, przedstawicieli handlowych
  • agentów sprzedaży

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Opinie uczestników szkoleń

    • Bardzo miła atmosfera, dobrzy instruktorzy, gorąco polecam szkolenia w tej firmie (Translated by Google) Very nice atmosphere, good instructors, I highly recommend training at this company
      Kris Tab
      2025-10-08 11:47:39 (opinia z Google)
    • Super kurs i prowadzenie (Translated by Google) Great course and guidance
      Artur Spiszak
      2025-10-08 10:35:36 (opinia z Google)
    • Miło było (Translated by Google) It was nice
      Grzegorz Szeliga
      2025-10-08 10:34:02 (opinia z Google)
    • Same pozytywy , super organizacja. (Translated by Google) Only positives, great organization.
      Dariusz Smolarek
      2025-10-04 08:05:54 (opinia z Google)
    • Super szkolenie i miła atmosfera,polecam każdemu 🙂 (Translated by Google) Great training and nice atmosphere, I recommend it to everyone 🙂
      Paweł Sykulski
      2025-10-04 08:04:03 (opinia z Google)
    • Miła atmosfera. Bardzo dobre szkolenie. Polecam. (Translated by Google) Nice atmosphere. Very good training. I recommend it.
      Martin Smolarek
      2025-10-04 08:02:00 (opinia z Google)
    • Bardzo miła atmosfera . Polecam serdecznie (Translated by Google) Very nice atmosphere. I highly recommend it.
      Jacek Jurczak
      2025-10-04 08:01:09 (opinia z Google)
    • Krzysztof Morcinek
      2025-09-30 12:34:24 (opinia z Google)
    • WSPANIALA FIRMA SZKOLENIOWA, PEŁNA REKOMWNDACJA (Translated by Google) GREAT TRAINING COMPANY, FULLY RECOMMENDED
      Malgorzata Strzemp
      2025-09-27 17:30:55 (opinia z Google)
    • Polecam szkolenia z prawa budowlanego 🏠 (Translated by Google) I recommend construction law training 🏠
      Jolanta Kułakowska
      2025-09-27 17:17:38 (opinia z Google)
    • Świetnie prowadzone szkolenie na podesty ruchome. Instruktor z ogromnym doświadczeniem opowiadał nam mnóstwo ciekawostek, które pomagały zapamiętać ogrom materiału.Przekazywal z pasją nie tylko teorię, ale i praktyczne porady jak zdać egzamin państwowy. Egzamin poszedł gładko. Dziękuję za świetną organizację.Do zobaczenia na kolejnych szkoleniach. Rekomenduję każdemu ⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) A well-run training course for mobile work platforms. The instructor, with extensive experience, shared a wealth of interesting facts that helped us memorize the vast amount of material. He passionately conveyed not only the theory but also practical advice on how to pass the state exam. The exam went smoothly. Thank you for the excellent organization. See you at the next training. I recommend it to everyone ⭐⭐⭐⭐⭐
      Andrzej Czerwiński
      2025-09-27 08:47:29 (opinia z Google)
    • Dobrze zorganizowany kurs na podesty ruchome, dużo materiałów do nauki, miła, przyjazna atmosfera. Cała grupa zdała egzamin państwowy. Polecam serdecznie 🥰 (Translated by Google) A well-organized course on mobile elevating work platforms, with plenty of learning materials and a pleasant, friendly atmosphere. The entire group passed the state exam. I highly recommend it 🥰
      grazyna czerwinska
      2025-09-27 08:42:15 (opinia z Google)
    • Serdecznie polecam profesjonalną firmą szkoleniową Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) I highly recommend the professional training company Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
      Janina Mrzygłód
      2025-09-25 17:22:13 (opinia z Google)
    • Solidna firma szkoleniowa, polecam, warto skorzystać 👍 (Translated by Google) A solid training company, I recommend it, it's worth using 👍
      Janusz Mrzygłód
      2025-09-25 17:17:53 (opinia z Google)
    • I'm Very happy, becouse i passed this exams. Thank you our Teacher's and my friends...
      Mehedi Md Nurul islam
      2025-09-09 09:30:30 (opinia z Google)
    • very good courses. all training is done with a description of all the nuances. the team is very positive with a good approach to training.
      Nil Poddo
      2025-09-09 09:22:19 (opinia z Google)
    • Good
      Sudesh Desai
      2025-09-09 09:08:33 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Thank you, everything is of good quality (Original) Дякую все якісно
      Александр Погребной
      2025-09-09 08:57:06 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Very pleasant atmosphere. They teach quickly and efficiently. I recommend! (Original) Очень приятная атмосфера. Быстро и качественно учат . Рекомендую!
      V G
      2025-09-09 08:47:29 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) It was good, all the theory was clear to me, thanks to the teachers (Original) Было хорошо,вся теория для меня была понятна,спасибо преподавателям
      Максим Карабаш
      2025-09-09 08:46:57 (opinia z Google)

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie