Home
- Oferta
- Sprzedaż, zakupy
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ
Wzrost skuteczności sprzedaży oraz zwiększenie zysku dla firmy Praktyczne poznanie i wykorzystanie technik sprzedażowych Pogłębienie umiejętności efektywnego kontaktowania się z klientami Świadome wywieranie wpływu na klientów Wykształcenie umiejętności planowanego działania i organizacji pracy sprzedawcy Umiejętność psychologicznego „rozpracowania” klientów Wzrost aktywności…
Kategorie:
Cele i korzyści
- Wzrost skuteczności sprzedaży oraz zwiększenie zysku dla firmy
- Praktyczne poznanie i wykorzystanie technik sprzedażowych
- Pogłębienie umiejętności efektywnego kontaktowania się z klientami
- Świadome wywieranie wpływu na klientów
- Wykształcenie umiejętności planowanego działania i organizacji pracy sprzedawcy
- Umiejętność psychologicznego „rozpracowania” klientów
- Wzrost aktywności i motywacji do pracy
Program szkolenia
1.Proces sprzedaży
- cele – klienci – etapy sprzedaży
- strategie docierania do klientów
- rynek – zasady funkcjonowania – analiza działań firm na rynku FMCG
- dopasowywanie oferty do indywidualnych możliwości i oczekiwań klientów
2. Sztuka docierania do klientów
- umiejętny kontakt telefoniczny (zasady uprzejmości telefonicznej, jak doprowadzić do spotkania)
- kontakt bezpośredni (zainteresowanie klienta produktami firmy)
3. Skuteczna prezentacja i promocja oferty firmy
- cechy produktu a korzyści dla klienta – czyli co jest ważne dla klienta?
- zrozumienie czego oczekują klienci, budowanie potrzeb klienta
- metody wywierania wpływu
- kim jest klient – podstawowe cechy skutecznego merchandisingu
4. Zasady skutecznej komunikacji z klientami
- optymalne zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- zalety dobrego słuchania – informacje, wnioski, decyzje, działania
- pokonywanie obiekcji, rozwiązywanie trudnych sytuacji
- typy klientów i techniki postępowania z nimi
5. Obsługa bezpośrednia
- nawiązywanie kontaktu
- sztuka prowadzenia rozmów z klientami – jak to robić efektywnie i “na luzie”
- atrakcyjność interpersonalna
- metody indywidualnego podejścia do klienta – empatia
- sytuacje trudne w bezpośrednich kontaktach z klientami
6. Profesjonalna sprzedaż
- poszczególne etapy procesu sprzedaży: otwarcie, ocena sytuacji
- rozpoznanie potrzeb i motywów, kreowanie potrzeb,
- przedstawienie produktu
- zamknięcie sprzedaży
- utrzymywanie kontaktów z klientami
- negocjowanie z poszczególnymi typami klientów
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie
Sprawdź, co zyskujesz
Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.