- Oferta
- Rozwój menedżerski
Cele i korzyści
Program szkolenia
„Nie chodzi o to by pracować ciężko,
chodzi o to by pracować skutecznie”
Wyzwania jakie podejmujemy w banku, intensywność trybu życia jaki prowadzi pracownik obligują do jak najlepszego zarządzania na własnym stanowisku pracy tym, czego zasoby są nieodnawialne czyli własnym czasem. Ciągłe uświadamianie oraz wykorzystanie nowoczesnych narzędzi, jakie oferują nam na tym polu współczesne teorie zarządzania umożliwia optymalną organizację pracy własnej i osiąganie celów przez bank.
PROGRAM:
1. PRIORYTETY – PORZĄDKOWANIE DZIAŁAŃ
Współczesne metody działania banków wymagają od swoich pracowników nie tylko solidności i rzetelności w wykonywaniu obowiązków ale również menedżerskiego podejścia do swojej pracy wyrażającego się przedsiębiorczością i świadomością współuczestnictwa w budowaniu sukcesu Banku. W powyższym bloku nastąpi krótkie przypomnienie zasad marketingowych, którymi należy się kierować w pracy aby uzyskiwać efekty.
• Efektywne wykorzystanie czasu jako kategorii przewagi konkurencyjnej na rynku
• Techniki rejestracji czasu menedżerskiego i technologicznego
• Krzywa wydajności i źródła podstawowych zakłóceń
• Kategorie zadań (BWM)
• Technika „karta zadań dziennych” (system ABC)
2. PLANOWANIE DZIAŁAŃ – INICJATORZY I WYKONAWCY
• Podział zadań – kto, co, kiedy, w jaki sposób
• Analiza i kontrola realizowanych działań – zasady, metody
• Gradacja zadań ważnych
• Gradacja zadań pilnych
• Delegowanie zadań „w dół” – terminarz
3. REALIZOWANIE ZADAŃ W ODPOWIEDNIM CZASIE I MIEJSCU
• Zasada „just in time”
• Zasada Pareto – diagnozowanie związku celów optymalizacja czasu z wykorzystaniem rezerw ukrytych
• Planowanie relaksu jako czynnik podwyższania skuteczności działania techniki relaksacyjne
• Optymalna organizacja pracy zespołowej
• Zlecenia wykonania zadań „w dół” – terminarz
• Motywowanie siebie i innych – źródła z których można czerpać energię
• Umiejętność spożytkowania energii własnej i innych w realizacji zadań
4. POSTAWA WOBEC PRACY I FIRMY A CZAS PRACY
• Integralność celów firmy a realizacja zadań
• Optymalizacja czasu pracy a realizacja celów -krótko, -średnio, i –długoterminowych
• Etyka zawodowa
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie