- Oferta
- Rozwój menedżerski
TECHNIKI WPŁYWU W NEGOCJACJACH – wpływamy czy manipulujemy?
Szkolenie pozwoli na zrozumienie aspektów nowoczesnego, efektywnego komunikowania oraz technik wpływu, na poznanie strategii oraz taktyk wpływu pozwalających panować nad negocjacją a nie być jej ofiarą Pozwoli również na zapoznanie się z technikami wpływania na innych poprzez prezentacje i autoprezentacje…
Cele i korzyści
- Szkolenie pozwoli na zrozumienie aspektów nowoczesnego, efektywnego komunikowania oraz technik wpływu, na poznanie strategii oraz taktyk wpływu pozwalających panować nad negocjacją a nie być jej ofiarą
- Pozwoli również na zapoznanie się z technikami wpływania na innych poprzez prezentacje i autoprezentacje
- Pozwoli na zrozumienie jak rozpoznać manipulacje i kłamstwo i jak im przeciwdziałać
Program szkolenia
1. Wprowadzenie do Komunikacji – czym jest a czym nie jest prawidłowa komunikacja.
- Komunikacja pozawerbalna (ćwiczenia) – Komunikacja przenika przez ciało
- Sztuka słuchania podstawą rozmowy (ćwiczenia)
- Sztuka dowiadywania się (ćwiczenia)
- Sztuka perswazji (ćwiczenia)
- Problem asertywności – asertywny czy leniwy?
- Problem empatii – czyli jak ojciec Wirgiliusz uczył dzieci swoje
- Inteligencja emocjonalna podstawa prawidłowej komunikacji (test INTE)
2. Techniki wpływu.
- Techniki wpływu – wprowadzenie
- Co wpływa na decyzje ludzi?
- Podstawy technik wpływu – społeczne i psychologiczne zasady zwane regułami
- Reguły i taktyki wpływu
3. Autoprezentacja czy manipulowanie wrażeniem? Proces kontrolowania sposobu w jaki nas widzą.
- Aby wpływać na innych poznaj siebie (ćwiczenia)
- Aby wpływać na innych pracuj nad autoprezentacją (manipulowanie wrażeniem) (ćwiczenia)
- Aby wpływać na innych pracuj nad autoprezentacją – merytoryczna i emocjonalna sfera prezentacji
- Jesteś tym kim myślisz, że jesteś – reguła 4×20
- Język ciała inaczej – sztuka operowania głosem, ruch sceniczny, emocje i stres
- Technika argumentacji, style przekazu
- NLP – techniki manipulacji czy wpływu? Programowanie neurolingwistyczne – za i przeciw
- Ćwiczenia: Play it again SAM (kontrolowana informacja czy białe kłamstwo), Kontrolowana informacja czy….?, Prace ręczne, Książę, Sformułowania negatywne
4. Manipulowanie wrażeniem czy kłamstwo? Rożne oblicza manipulowania wrażeniem.
- Detekcja kłamstwa /Jak wyglądałby świat bez kłamstw?
- Manipulator czy Psychopata? czy dwa w jednym?
- Detekcja kłamstwa
- Sygnatura blefującego mózgu
- Dorwać kłamczucha
- Co utrudnia wykrycie kłamstwa
- Ćwiczenia: Krótka wycieczka do wnętrza
Metody prowadzenia szkolenia:
Szkolenie jest prowadzone metodami maksymalnie aktywizującymi uczestników.
Uczestnicy będą pracować na sytuacjach konkretnych, w oparciu o gry symulacyjne, testy, ćwiczenia, przykłady.
Szkolenie adresowane jest do:
- Osób zarządzających firmą, zespołami, osób które chcą stać się liderami
- Pracowników, którzy uczestniczą w nawiązywaniu współpracy, kooperacji, negocjacji i renegocjacji umów sprzedaży, zakupów etc.
- Wszystkich, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności w zakresie prezentacji, autoprezentacji, prawidłowej komunikacji, wpływania na innych
Korzyści dla uczestników:
- Uczestnicy szkolenia będą wiedzieć jak prawidłowo komunikować i przekonywać do swoich racji, wywierać wpływ w odniesieniu do konkretnego profilu negocjatora i będą potrafić dopasować się do niego
- Nauczą się dostosowywać swój sposób komunikacji i perswazji tak, aby ich stanowisko, było postrzegane przez drugą stronę, jako najbardziej satysfakcjonujące
- Nauczą się także zwracać uwagę, na sygnały określające osobę, z która negocjują
- Będą w stanie zrozumieć różnice miedzy technikami wpływu a manipulacji
- Będę potrafiły po szkoleniu reagować na kłamstwo w sposób konstruktywny
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie