- Oferta
- Rozwój menedżerski
STRES – NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY, JAK GO MALUJĄ. TAJNIKI TRUDNEJ SZTUKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM I PANOWANIA NAD EMOCJAMI.
Jednym z najbardziej powszechnych problemów w miejscu pracy jest STRES. Pojawia się on na poziomie indywidualnego pracownika jak i na poziomie całej organizacji. W Stanach Zjednoczonych wydaje się rocznie około 300 miliardów dolarów. To aż 9 500 USD na jednego pracownika. Wynikiem zbyt wysokiego poziomu stresu jest: rotacja pracowników niższa wydajność nieobecność w pracy kumulacja negatywnych emocji obciążenie dodatkowymi kosztami leczenia Pracodawcy
Cele i korzyści
Jednym z najbardziej powszechnych problemów w miejscu pracy jest STRES. Pojawia się on na poziomie indywidualnego pracownika jak i na poziomie całej organizacji. W Stanach Zjednoczonych wydaje się rocznie około 300 miliardów dolarów. To aż 9 500 USD na jednego pracownika.
Wynikiem zbyt wysokiego poziomu stresu jest:
- rotacja pracowników
- niższa wydajność
- nieobecność w pracy
- kumulacja negatywnych emocji
- obciążenie dodatkowymi kosztami leczenia Pracodawcy
Na szkoleniu poznamy narzędzia służące niwelowaniu stresu w firmie oraz strategię budowania firmy wolnej od stresu.
Program szkolenia
1.Skąd się to u mnie wzięło?
- analiza motywatorów i demotywatorów w pracy
- analiza bilansu zawodowego, skala wypalenia zawodowego, przyczyny, uwzględnienie obszarów pozazawodowych
- potrzeby i ich struktura
- określenie obszarów trudności i strategii „pomocowej”
2. W zgodzie ze sobą. Praktyczne elementy zarządzania czasem
- wykres aktywności rytmu dziennego standardowy i indywidualny, co z tego wynika
- krzywa zakłóceń, co mi to daje
- przekonania i doświadczenia, które pomagają być efektywnym pracownikiem
3. Antystres, czy stres- czego unikać, a z czego korzystać?
- relaksacja
- muzykoterapia
- wizualizacje
- asertywny sposób na stres
- komunikacja z innymi bez stresu i zbędnych emocji
4. Zdrowy dialog z innymi
- asertywność- obrona „ja”
- emocje, przekaz pozawerbalny
- błędy percepcji i efektywne porozumiewanie się
- grupa, role grupowe, style porozumiewania się, z czym się wiąże praca w grupie strategie i techniki
5. Moje źródła wsparcia
- koło wsparcia – kto mi pomaga?
6. Chwila na poznanie siebie- analiza testowa
- komunikowanie się – jak to robię?
- asertywność- mapa własna
- konflikty- jak je rozwiązuję?
- skala stresu
- metody projekcyjne określające osobowość i indywidualne predyspozycje
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie