- Oferta
- Rozwój menedżerski
SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI WŁASNYMI I WYKORZYSTANIE UKRYTEGO POTENCJAŁU W PRACY ZAWODOWEJ ORAZ UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE I KREATYWNA SPRZEDAŻ SPOSOBEM NA ZDOBYCIE I UTRZYMANIE KLIENTA
Cele i korzyści
Program szkolenia
DZIEŃ I:
SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI WŁASNYMI
I WYKORZYSTANIE UKRYTEGO POTENCJAŁU
W PRACY ZAWODOWEJ
1. Zawarcie kontraktu między uczestnikami a prowadzącym
2. Wstępna integracja grupy (gry i ćwiczenia)
3. Poszerzenie świadomości bycia w roli zawodowej (menadżera, sprzedawcy) – korzyści, straty, wartości i zakres odpowiedzialności
4. Mapa trudności zawodowych i ich skutki emocjonalne
5. Sposoby radzenia sobie z trudnościami – umiejętności rozwiązywania konfliktów
DZIEŃ II:
UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE
I KREATYWNA SPRZEDAŻ
SPOSOBEM NA ZDOBYCIE I UTRZYMANIE KLIENTA
1. Własne sposoby komunikowania się z innymi ludźmi
2. Wykład na temat komunikacji interpersonalnej
3. Film „Mowa ciała” edukacyjny dotyczący komunikacji pozawerbalnej oraz gry i ćwiczenia dot. barier komunikacyjnych
4. Techniki i umiejętności komunikacyjne (aktywne słuchanie, odzwierciedlanie, skupianie się na najważniejszym, empatia, prowadzenie rozmów: telefoniczna, wstępna, właściwa)
5. Udoskonalone techniki sprzedaży:
-10 przykazań obsługi klienta,
-wskazania dotyczące pierwszego wrażenia,
-finalizowanie sprzedaży.
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie