Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Rozwój menedżerski

Skuteczna rozmowa telefoniczna z Kontrahentem

Uczestnicy szkolenia rozwijają i pogłębiają swoje umiejętności w trzech obszarach: Skuteczna komunikacja (język, precyzja wypowiedzi, naturalny sposób bycia, rozpoznawanie i dopasowywanie się do typów charakterologicznych klientów, zasady aktywnego słuchania, postawa w nietypowych i trudnych sytuacjach, precyzja wypowiedzi) Skuteczne wywieranie wpływu i motywowanie do działania(najlepsze standardy rozmowy przychodzącej i wychodzącej, kontrola rozmowy, sztuka przyciągania uwagi i wzbudzania zainteresowania podczas rozmów wychodzących tzw. ”zimnych”, trafnego „wstrzelania się” w główne potrzeby i oczekiwania drugiej strony, radzenie sobie w sytuacjach niejednoznacznych i odbiegających od przyjętych norm; m. innymi jak mówić i nie pogarszać sytuacji) Budowanie i podtrzymywanie relacji z obecnym i potencjalnym Klientem (umiejętność skutecznego podtrzymywania pierwszego kontaktu poprzez umówienie się na kolejny(mail/telefon/spotkanie), umiejętność pisania krótkich perswazyjnych maili w nawiązaniu do rozmowy telefonicznej, umiejętność przygotowania krótkiej, perswazyjnej prezentacji na pierwsze spotkanie z potencjalnym Klientem w celu wywarcia dobrego pierwszego wrażenia

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Uczestnicy szkolenia rozwijają i pogłębiają swoje umiejętności w trzech obszarach:
  • Skuteczna komunikacja (język, precyzja wypowiedzi, naturalny sposób bycia, rozpoznawanie i dopasowywanie się do typów charakterologicznych klientów, zasady aktywnego słuchania, postawa w nietypowych i trudnych sytuacjach, precyzja wypowiedzi)

  • Skuteczne wywieranie wpływu i motywowanie do działania(najlepsze standardy rozmowy przychodzącej i wychodzącej, kontrola rozmowy, sztuka przyciągania uwagi i wzbudzania zainteresowania podczas rozmów wychodzących tzw. ”zimnych”, trafnego „wstrzelania się” w główne potrzeby i oczekiwania drugiej strony, radzenie sobie w sytuacjach niejednoznacznych i odbiegających od przyjętych norm; m. innymi jak mówić i nie pogarszać sytuacji)

  • Budowanie i podtrzymywanie relacji z obecnym i potencjalnym Klientem (umiejętność skutecznego podtrzymywania pierwszego kontaktu poprzez umówienie się na kolejny (mail/telefon/spotkanie), umiejętność pisania krótkich perswazyjnych maili w nawiązaniu do rozmowy telefonicznej, umiejętność przygotowania krótkiej, perswazyjnej prezentacji na pierwsze spotkanie z potencjalnym Klientem w celu wywarcia dobrego pierwszego wrażenia

Po szkoleniu Uczestnicy mają możliwość kontynuacji procesu w postaci:
indywidualnych sesji treningowych w miejscu pracy.

Sesje 1:1 z Trenerem
nakierowane są na wzmocnienie właściwych nawyków, wyeliminowanie deficytów komunikacyjnych oraz wyrobienia nawyku właściwego analizowania rozmowy „po”.

Po treningu Uczestnik otrzymuje raport z indywidualnymi celami do dalszej realizacji.

Po okresie miesiąca istnieje możliwość ponownego przeprowadzenia sesji utrwalającej.

 

Program szkolenia

MODUŁ 1: Poszukiwanie nowych Kontrahentów

Trening umiejętności w zakresie:

  • Wyodrębnianie grup obecnych i docelowych interesariuszy
  • Analiza poszczególnych grup pod względem oczekiwań i potrzeb
  • Analiza poszczególnych grup pod kątem preferowanych form kontaktu

MODUŁ 2: Telefon – narzędzie w pracy Konsultanta/Doradcy/Eksperta

  • Najważniejsze zasady profesjonalnego komunikowania się przez telefon
  • Pierwsze wrażenie w rozmowie „zimnej” – na które składowe mogę wpływać, a na które nie.
  • Głos- narzędzie pracy- jaki głos wzbudza pozytywne reakcje i dlaczego
  • Tempo wypowiedzi, reagowanie na wypowiedź i pytania rozmówcy
  • Nagrania + analiza rozmów

W trakcie modułu min. pracownicy wzmocnią potrzebę utrzymywania kontaktu z obecnymi i zbudowania kontaktu z nowymi Klientami; przepracują warsztaty z rejestratorem – będą mogli nagrać swoje rozmowy w celu  przeanalizowania pod kątem  kompetencji miękkich i funkcyjnych elementów np. sposób przedstawiania się, tempo rozmowy, intonacja, naturalność, słuchanie werbalne i inne).

MODUŁ 3: Typologia Klientów

  • Test – omówienie testu
  •  Nagrania + analiza rozmów (umiejętność rozpoznawania określonego typu i dopasowania się do Klienta)

Dzisiaj wszyscy jesteśmy wrogo nastawieni do telefonujących do nas „konsultantów”. Niechętnie kontynuujemy rozmowy inicjowane przez korporacje telekomunikacyjne, firmy reklamowe, badawcze, firmy reprezentujące masmedia itp. Często reagujmy wrogo już na wstępie rozmowy a dalszy jej ciąg „podciągamy” pod to, co nazywamy standardem, czyli zawracaniem nam głowy lub zabieraniem cennego czasu. Ponieważ sami mamy takie doświadczenia, to tym bardziej trudno nam jest wyzwolić w sobie pozytywny potencjał i przeprowadzić rozmowę inną, niż wszystkie, inną od tych, których sami doświadczaliśmy. Jednym z elementów budowania własnej skuteczności jest umiejętność dopasowania się do „drugiej strony”. Jak rozpoznać „typ” , „mentalność” , „nastawienie”.
W trakcie modułu Pracownicy przejdą praktyczny trening tej umiejętności.

MODUŁ 4: Rozmowy z Klientami wychodzące oraz przychodzące

  • Rozmowa przychodząca i wychodząca – różnice i podobieństwa
  • Skuteczne stosowanie zasady „Nic nie muszę”
  • Pozytywne wywieranie wpływu
  • Nagrania + analiza rozmów

W trakcie modułu Uczestnicy będą analizować własne rozmowy oraz rozmowy innych, anonimowych Doradców pod kątem tzw.” naturalności”. Często zdarza się, że podczas szkolenia poddana jest w wątpliwość  skuteczność omawianych sposobów i technik działania, gdyż jak twierdzą znaczna większość z nich nie jest zgodna z ich osobowością i sposobem działania. Ten element można również trenować! O tym przekonają się w trakcie tego Modułu.

MODUŁ 5: Technika POPO

  • Radzenie sobie w sytuacjach niejednoznacznych, wyjaśnianie trudnych, drażliwych, zawiłych kwestii, umiejętność błyskotliwego przeramowania trudnego stanowiska potencjalnego Klienta w celu zachowania profesjonalizmu i podtrzymania pozytywnej relacji
  • Nagrania + analiza rozmów

Zdarza się, że nawet w trakcie pierwszego kontaktu telefonicznego trafiamy na różne obiektywne trudności. Np. rozmowa z osobą nie decyzyjną (asystentka), Klient zgłaszający konkretne potrzebę, która wybiega poza nasze możliwości i kompetencje lub inne. W trakcie modułu Pracownicy będą mogli potrenować technikę błyskotliwego podtrzymywania rozmowy, która zapowiada się mało konstruktywnie lub wręcz rozmówca ma wrogie i konfrontacyjne nastawienie.

MODUŁ 6: Budowanie i podtrzymywanie relacji z Klientami

  • Wypracowanie najlepszych formuł mailowych – „w nawiązaniu do rozmowy”
  • Techniki skutecznego umawiania się na spotkanie w siedzibie Banku lub w firmie klienta

W trakcie Modułu Pracownicy będą mogli w nawiązaniu do rozmowy napisać mail do Klienta i przeanalizować go pod kątem poprawności i adekwatności do zainicjowanego kontaktu telefonicznego.

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Metody szkoleniowe

Szkolenie dwudniowe, prowadzone w formie warsztatowej: 20% – teoria, 80% – ćwiczenia i sesje telefoniczne.

Rozmowy przychodzące i wychodzące nagrywane są przy pomocy rejestratorów mowy w celu ćwiczenia technik komunikacyjnych, technik perswazyjnych, umiejętności budowania relacji przez telefon oraz skutecznego umawiania się na dalszy kontakt telefoniczny, mailowy, osobisty.

Adresaci

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które utrzymują regularny kontakt telefoniczny z Klientami, zarządzają relacjami poprzez telefon, odpowiadają za serwis i bieżącą obsługę, są odpowiedzialni za budowanie nowych kontaktów z kontrahentami.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Opinie uczestników szkoleń

    • Bardzo miła atmosfera, dobrzy instruktorzy, gorąco polecam szkolenia w tej firmie (Translated by Google) Very nice atmosphere, good instructors, I highly recommend training at this company
      Kris Tab
      2025-10-08 11:47:39 (opinia z Google)
    • Super kurs i prowadzenie (Translated by Google) Great course and guidance
      Artur Spiszak
      2025-10-08 10:35:36 (opinia z Google)
    • Miło było (Translated by Google) It was nice
      Grzegorz Szeliga
      2025-10-08 10:34:02 (opinia z Google)
    • Same pozytywy , super organizacja. (Translated by Google) Only positives, great organization.
      Dariusz Smolarek
      2025-10-04 08:05:54 (opinia z Google)
    • Super szkolenie i miła atmosfera,polecam każdemu 🙂 (Translated by Google) Great training and nice atmosphere, I recommend it to everyone 🙂
      Paweł Sykulski
      2025-10-04 08:04:03 (opinia z Google)
    • Miła atmosfera. Bardzo dobre szkolenie. Polecam. (Translated by Google) Nice atmosphere. Very good training. I recommend it.
      Martin Smolarek
      2025-10-04 08:02:00 (opinia z Google)
    • Bardzo miła atmosfera . Polecam serdecznie (Translated by Google) Very nice atmosphere. I highly recommend it.
      Jacek Jurczak
      2025-10-04 08:01:09 (opinia z Google)
    • Krzysztof Morcinek
      2025-09-30 12:34:24 (opinia z Google)
    • WSPANIALA FIRMA SZKOLENIOWA, PEŁNA REKOMWNDACJA (Translated by Google) GREAT TRAINING COMPANY, FULLY RECOMMENDED
      Malgorzata Strzemp
      2025-09-27 17:30:55 (opinia z Google)
    • Polecam szkolenia z prawa budowlanego 🏠 (Translated by Google) I recommend construction law training 🏠
      Jolanta Kułakowska
      2025-09-27 17:17:38 (opinia z Google)
    • Świetnie prowadzone szkolenie na podesty ruchome. Instruktor z ogromnym doświadczeniem opowiadał nam mnóstwo ciekawostek, które pomagały zapamiętać ogrom materiału.Przekazywal z pasją nie tylko teorię, ale i praktyczne porady jak zdać egzamin państwowy. Egzamin poszedł gładko. Dziękuję za świetną organizację.Do zobaczenia na kolejnych szkoleniach. Rekomenduję każdemu ⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) A well-run training course for mobile work platforms. The instructor, with extensive experience, shared a wealth of interesting facts that helped us memorize the vast amount of material. He passionately conveyed not only the theory but also practical advice on how to pass the state exam. The exam went smoothly. Thank you for the excellent organization. See you at the next training. I recommend it to everyone ⭐⭐⭐⭐⭐
      Andrzej Czerwiński
      2025-09-27 08:47:29 (opinia z Google)
    • Dobrze zorganizowany kurs na podesty ruchome, dużo materiałów do nauki, miła, przyjazna atmosfera. Cała grupa zdała egzamin państwowy. Polecam serdecznie 🥰 (Translated by Google) A well-organized course on mobile elevating work platforms, with plenty of learning materials and a pleasant, friendly atmosphere. The entire group passed the state exam. I highly recommend it 🥰
      grazyna czerwinska
      2025-09-27 08:42:15 (opinia z Google)
    • Serdecznie polecam profesjonalną firmą szkoleniową Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) I highly recommend the professional training company Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
      Janina Mrzygłód
      2025-09-25 17:22:13 (opinia z Google)
    • Solidna firma szkoleniowa, polecam, warto skorzystać 👍 (Translated by Google) A solid training company, I recommend it, it's worth using 👍
      Janusz Mrzygłód
      2025-09-25 17:17:53 (opinia z Google)
    • I'm Very happy, becouse i passed this exams. Thank you our Teacher's and my friends...
      Mehedi Md Nurul islam
      2025-09-09 09:30:30 (opinia z Google)
    • very good courses. all training is done with a description of all the nuances. the team is very positive with a good approach to training.
      Nil Poddo
      2025-09-09 09:22:19 (opinia z Google)
    • Good
      Sudesh Desai
      2025-09-09 09:08:33 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Thank you, everything is of good quality (Original) Дякую все якісно
      Александр Погребной
      2025-09-09 08:57:06 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Very pleasant atmosphere. They teach quickly and efficiently. I recommend! (Original) Очень приятная атмосфера. Быстро и качественно учат . Рекомендую!
      V G
      2025-09-09 08:47:29 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) It was good, all the theory was clear to me, thanks to the teachers (Original) Было хорошо,вся теория для меня была понятна,спасибо преподавателям
      Максим Карабаш
      2025-09-09 08:46:57 (opinia z Google)

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie