PLANER
logotyp-prestige-eck

Musisz nauczyć się zasad gry. A potem – grać lepiej niż wszyscy inniAlbert Einstein

Menu

Wybierz termin szkolenia

Opinie o PRESTIGE ECK na Opineo.pl
NOWOŚĆ

NEGOCJACJE Z PARTNERAMI Z AZJI, ze szczególnym uwzględnieniem Chin

Termin: 28-10-2021 - 29-10-2021

Do rozpoczęcia: 3 dni Kategoria: Rozwój menedżerski, Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin dydaktycznych: 16 (2 dni)

Miasto: Wadowice

Cena: 1590,00 zł brutto, CENA PROMOCYJNA: 1490,00 zł brutto

Hotel: małopolskie, MŁYN JACKA Hotel & Spa****

Proces globalizacji, powodujący rozszerzenie praktycznie na cały świat obszarów: kontaktów międzynarodowych i prowadzenia biznesu, wymaga od wielu polskich instytucji czy przedsiębiorstw włączenia się do niego, co może być warunkiem ich przetrwania lub rozwoju w długoterminowej perspektywie.

Znajomość języka angielskiego i asortymentu towarowego nie jest już nie wystarczająca, żeby odnieść sukces na rynku międzynarodowym i musi być wsparta:

  • znajomością systemów politycznych i religijnych, zwyczajów kulturowych, szczególnie istotnych przy nawiązywaniu kontaktów  bezpośrednich
  • wiedzą o organizacji firm, zasadach ich funkcjonowania i procedurach podejmowania decyzji biznesowych
  • wiedzą na temat strategii i technik negocjacyjnych stosowanych w różnych regionach świata

Z każdym rokiem coraz większego znaczenia nabiera współpraca z krajami azjatyckimi, będącymi  głównym centrum światowej produkcji i handlu międzynarodowego, szczególnie z Chinami.

Wiedza o partnerach pochodzących z tych krajów zwiększa szansę na prowadzenie biznesu z sukcesem.

Cele i korzyści szkolenia

Wzrost praktycznych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych uczestników poprzez:

  • Poznanie najistotniejszych elementów kulturowych, mających istotny wpływ na przebieg i efektywność negocjacji z partnerami z Azji
  • Przekazanie wiedzy na temat podstawowych zasad prowadzenia negocjacji z partnerami azjatyckimi
  • Praktyczne rozwinięcie umiejętności rokowań z partnerami zagranicznymi w oparciu o sytuacje występujące w bieżącej praktyce negocjacyjnej

Cele szczegółowe:

  • Przekazanie wiedzy o systemach wartości i kulturowych oraz standardach działania w różnych krajach Azji, ze szczególnym uwzględnieniem Chin
  • Zapoznanie uczestników z zasadami profesjonalnego przygotowania i prowadzenia negocjacji biznesowych z partnerami azjatyckimi, ze szczególnym naciskiem na negocjacje jako proces komunikacji międzykulturowej


Korzyści dla uczestników:

  • Poznanie podstawowych kodów kulturowych i stylów zachowań oraz ich wypływu na charakter i sposób prowadzenia biznesu w krajach azjatyckich
  • Poznanie typowych zachowań negocjacyjnych kontrahentów z obszaru azjatyckiego
  • Poznanie różnorodności zachowań i efektywnych sposobów komunikacji werbalnej i niewerbalnej w różnych kręgach kulturowych
  • Poznanie zasad: stosowania elementów etykiety i protokołu w biznesie oraz zachowań w określonych sytuacjach w kontaktach z partnerami azjatyckimi
  • Poznanie własnego stylu komunikacji i negocjacji oraz metod ich skutecznego  zastosowanie w pertraktacjach z negocjatorami azjatyckimi
  • Poznanie różnych technik negocjacyjnych oraz sposobów ich dostosowania do przyjętej strategii negocjacyjnej partnerów azjatyckich oraz zasad przeciwdziałania próbom manipulacji z ich strony
  • Zdobycie w praktyce nowych umiejętności i doświadczeń negocjacyjnych
Adresaci szkolenia
  • Kadra kierownicza i managerowie firm działających lub planujących działania biznesowe na rynkach azjatyckich
  • Specjaliści ds. handlu zagranicznego, tak po stronie importowej, jak i eksportowej
  • Przedstawiciele sektora samorządowego i administracji publicznej, współpracujący z partnerami azjatyckimi
  • Działacze izb gospodarczych i pracownicy specjalnych stref ekonomicznych
  • Przedstawiciele wyższych uczelni, instytutów naukowych i wszyscy zainteresowani poszerzeniem własnych umiejętności interpersonalnych  w kontaktach  interkulturowych z obszarem azjatyckim
Program szczegółowy szkolenia

DZIEŃ I

1. Pojęcie i wymiary kultury

  • Definicja
  • Wymiary
  • Kultura polska a kultury krajów azjatyckich – podobieństwa i różnice

2. Czynniki kulturowe wpływające na prowadzenie biznesu i przebieg negocjacji

  • Stosunek do świata
  • Sposób komunikacji
  • Stosunek do czasu
  • Status hierarchiczny
  • Stosunek osoby do społeczeństwa
  • Zasady i relacje międzyludzkie
  • Stopień ceremonialności
  • Znaczenie młodości i dojrzałości, pierwiastka męskiego i żeńskiego

3. Profilowanie partnera z drugiej strony stołu negocjacyjnego

  • Profil osobowości partnera negocjacyjnego
  • Profil komunikacji interpersonalnej, jego wpływ na charakter, przebieg  oraz ostateczne rezultaty negocjacji
  • Profil stylu negocjowania

4. Istota i typy negocjacji biznesowych

  • Na podstawowych obszarów kulturowych świata,
  • W krajach azjatyckich: Chinach, Indii, Korei i Japonii

5. Główne różnice kulturowe między zasadami funkcjonowania firm europejskich i azjatyckich, wpływające na negocjacje biznesowe

  • Harmonia jako ważny element prowadzenia biznesu
  • Nacisk na relacje a nacisk na zadanie
  • Niewerbalne zachowania w kulturze biznesu
  • Stopień tolerancji poziomu niepewności sytuacji biznesowych
  • Polichroniczne a monochroniczne podejście do czasu
  • Hierarchiczność w strukturze  społeczeństwa i przedsiębiorstw azjatyckich
  • Kolektywizm instytucjonalny i rodzinny

6. Główne różnice kulturowe między ludźmi Zachodu a mieszkańcami krajów azjatyckich, wpływające na negocjacje biznesowe

  • Etykieta biznesowa i chiński savoir-vivre: wręczanie wizytówek, spożywanie posiłków, dawanie prezentów
  • Znaczenie: zachowania twarzy, godności, honoru (np. „Mianzi”)
  • Kultura  społecznych interakcji (np. „Guanxi”)  i jej wpływ na budowanie długoterminowych relacji biznesowych
  • Powściągliwość w komunikacji jako istotny element azjatyckiej kultury biznesu
  • Przestrzeń interpersonalna w sytuacjach  oficjalnych i prywatnych
  • Asertywność azjatyckich partnerów

7. Specyfika negocjacji z partnerami azjatyckimi

  • Struktura i reguły rządzące przebiegiem negocjacji
  • Taktyki negocjacyjne
  • Taktyki wywierania presji
  • Style argumentacji
  • Specyfika rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych
  • Kontrakt i jego przestrzeganie

8. Systemowe przygotowanie do negocjacji z partnerami azjatyckimi

  • Bezpośrednie i pośrednie metody zdobywania wiedzy o partnerze przed negocjacjami
  • Ocena pozycji i potencjału odbiorcy
  • Określenie powodu, przedmiotu, celu ogólnego i celów cząstkowych
  • Analiza stanu wyjściowego i ustalenie obiektywnych kryteriów
  • Zdefiniowanie problemów i stanowiska negocjacyjnego
  • Przyjęcie określonej strategii negocjacyjnej
  • Scenariusz działania w poszczególnych fazach negocjacji


DZIEŃ II

1. Ćwiczenia praktyczne – prowadzenie zespołowych negocjacji międzykulturowych z partnerami azjatyckimi

  • Negocjacje umowy na wyłączną dostawę określonego asortymentu
  • Negocjacje cen lub redukcji cen określony asortyment
  • Negocjowanie warunków kontraktowych
Metody szkoleniowe
  • mini wykłady i prezentacje
  • dyskusje grupowe moderowane przez trenera
  • „burze mózgów”
  • analiza przypadków
  • testy
  • praktyczne ćwiczenia: indywidualne i grupowe wdrażające nowe umiejętności i zdobytą wiedzę
  • video trening, bazujących na scenariuszach przygotowanych specjalnie na szkolenie i nagrywanych na video, analizowanych pod względem: przebiegu negocjacji, zastosowanych strategii i taktyk negocjacyjnych, komunikacji międzykulturowej
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.




    Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

    • planowania i realizacji szkoleń oraz

    • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.


Możliwości uzyskania dofinansowania do 80% z BUR na swój udział w szkoleniu, zobacz więcej:
BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH Z PRESTIGE ECK

Miejsce

Hotel MŁYN JACKA Hotel & Spa****
Jaroszowice 234
34-100 Wadowice
tel. +48 33 873 40 80
http://www.hotelmj.pl


Tyle zalet w jednym hotelu a wszystko to z myślą o komforcie uczestników szkolenia PRESTIGE ECK:

  • Elegancki Hotel "z duszą" w Beskidzie Małym na obrzeżach Wadowic
  • Komfortowe pokoje i apartamenty
  • Wyśmienite dania kuchni polskiej i europejskiej
  • Strefa SPA
  • Kręgielnia, bilard

Nie lada atrakcją są odrestaurowane zabytkowe maszyny, ciekawie wkomponowane w hotelową przestrzeń, a malownicze położenie u stóp gór pozwala doskonale się zregenerować. Po szkoleniu zapraszamy do podziemi starego Młyna, gdzie elegancja, styl i nowoczesność łączy się ze sportową rywalizacją i dobrą zabawą. Piwnice kryją bowiem profesjonalną, trzytorową kręgielnię, stół bilardowy oraz stół do piłkarzyków.

Dla uczestników szkolenia PRESTIGE ECK strefa Wellness (nowoczesny basen o powierzchni 100 m2 wykonany jest ze stali nierdzewnej, masaż strumieniowy, bicze wodne, gejzer powietrzny, leżanki hydro masujące, jacuzzi z hydromasażami i gejzerem, ukwiecony taras, 3 sauny: sucha, BIOłaźnia parowa, strefa schładzania: prysznic wrażeń, basen schładzający, kubeł z zimną wodą, wąż Kneippa, fontanna z lodem, misy, strefa relaksu z Wygodnymi podgrzewanymi leżankami, relaksacyjną muzyką, ruską Balią-zewnętrzną wanną z ciepłą wodą i pięknym widokiem na Górę Grodzisko) jest bezpłatna.

Cena szkolenia z zakwaterowaniem obejmuje: 

  • udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe,
  • indywidualne konsultacje z wykładowcami,
  • certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych,
  • zakwaterowanie (noclegi w komfortowych pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet),
  • pełne wyżywienie,
  • przerwy kawowe,
  • zorganizowanie czasu wolnego,
  • korzystanie z SPA,  parkingu hotelowego.

    Dodatkowe noclegi są płatne:

• pokój 1-osobowy: 300 zł brutto/doba
• pokój 2-osobowy: 400 zł brutto/doba
• dopłata do pokoju 1-osobowego wynosi 200 zł brutto/doba

Hotel posiada bezpłatny parking dla wszystkich uczestników PRESTIGE ECK.
Recepcja w hotelu  jest czynna przez całą dobę.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia.

Cena i zapisy

1590,00 zł brutto, CENA PROMOCYJNA: 1490,00 zł brutto przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.

Podana wyżej cena zawiera:

  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe i pomocnicze
  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
  • konsultacje indywidualne z uczestnikami szkolenia
  • certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych
  • zakwaterowanie  w komfortowych pokojach 2-osobowych, z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet)
  • pełne wyżywienie
  • zorganizowanie czasu wolnego
  • i …. sympatyczną  niespodziankę

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje

    Masz pytanie? Napisz do nas!

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

    Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: [email protected]

    Szkolenie dostępne na zamówienie

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.

    Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.

    Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowychalbo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
    FIPS (DOC) – pobierz
    FIPS (PDF) – pobierz
    Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
    Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania