Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Rozwój menedżerski

DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH NIEZBĘDNYCH W ZESPOLE/FIRMIE

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Program szkolenia

1. WARUNKI SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W TRAKCIE KONTAKTU Z INNYMI

  • Komunikacja werbalna- standardy i pułapki
  • Znaczenie nadawcy, odbiorcy i otoczenia w komunikacji
  • Mowa ciała – „zdradzi dużo więcej niż myślisz, że mówisz…”
  • Aktywne słuchanie- niezbędne narzędzie w kontakcie z innymi
  • Asertywność- jak ułatwia i pomaga, gdy nie jest łatwo rozmawiać
  • Test na styl komunikacji- autopoznanie
  • Test badający podejście do sytuacji konfliktowej- autopoznanie
  • Pytania- bez nich ani rusz

2. TRUDNE ROZMOWY NIE MUSZĄ NAS STRESOWAĆ I NIE MUSZĄ BYĆ TRUDNE

  • Warunki poprawnej komunikacji z elementami asertywnych zachowań, błędy i bariery komunikacyjne (wykład +ćwiczenia)
  • Opis nie ocena- to połowa sukcesu
  • Motywowanie- „konstruktywna zachęta”
  • Ocena pracownicza- „wykreuj innych”
  • Pokonaj agresję u siebie i innych – „bądź łagodnie kompetentny”
  • Konflikt- „na pewno się dogadamy”
  • Własne przypadki- analiza + wskazówki do pracy

Moduł, w trakcie którego przekazane zostaną uczestnikom sposoby prowadzenia trudnych dialogów i rozmów, oswojenia emocji, łagodzenia stresu, napięć, w pracy z grupą i w pracy z podwładnymi.

3. ASERTYWNOŚĆ TWÓJ SOJUSZNIK W RELACJI Z INNYMI

  • Wprowadzenie do asertywności, prawa asertywności
  • Warunki dobrego porozumiewania się – aspekt werbalny( skuteczna rozmowa, błędy percepcyjne, bariery w porozumiewaniu się) i pozawerbalny (o czym mówią twoje gesty, postawa, mimika)
  • Poznaj swoje kompetencje komunikacyjne- test na styl komunikacji, mapa asertywności, poziom stresu.
  • Oswojenie agresji swojej i u innych- asertywne wyrażanie emocji
  • Jak przyjąć i wyrazić krytykę – słuszną i tę manipulacyjną
  • Dopasowanie do klienta –poziom werbalny, emocjonalny, zadaniowy w pracy
  • Asertywna odmowa – a jednak można powiedzieć „nie”
  • Elementy antystresu

4. ELEMENTY ZARZĄDZANIA CZASEM- TEST „JAK DBASZ O SWÓJ CZAS”

  • Krzywa wydajności- analiza własnych możliwości pracy
  • Zasada Eisenhowera – ustalanie priorytetów
  • Reguła Pareto
  • Jak radzić sobie z zakłócaczami czasu ( inni, zadania)
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie