Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Rozwój menedżerski

COACHING skuteczną metodą motywowania pracowników

Celem warsztatów jest dostarczenie uczestnikom wiedzy psychologicznej i socjologicznej niezbędnej w zrozumieniu stosunków międzyludzkich, poznaniu własnych predyspozycji i umiejętności kierowniczych, wskazanie metod i technik motywowania pracowników ze szczególnym uwzględnieniem coachingu. Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących stanowiska kierownicze, menedżerskie, liderów.

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Celem warsztatów jest dostarczenie uczestnikom wiedzy psychologicznej i socjologicznej niezbędnej w zrozumieniu stosunków międzyludzkich, poznaniu własnych predyspozycji i umiejętności kierowniczych, wskazanie metod i technik motywowania pracowników ze szczególnym uwzględnieniem coachingu.

Program szkolenia

1. Coaching – metodą wspierania podwładnych w ich pracy zawodowej

  • Coaching – współczesną metodą kierowania zespołem
  • Umiejętności społeczne wykorzystywane w coachingu
  • Co daje wspieranie pracowników działu sprzedaży?
  • Coaching metodą motywowania2. Diagnoza umiejętności coach`a
    • Styl instruktora (praca z niedoświadczonym podwładnym)
  • Styl obserwatora (praca z osobą o długim doświadczeniu)
  • Samoocena kompetencji jako trenera3. Proces uczenia się jednostki
    • Diagnoza stylu uczenia się
  • Cykl uczenia się
  • Czynniki ograniczające skuteczność uczenia się4. Komunikacja interpersonalna w coachingu
    • Diagnoza stylu komunikowania się
  • Techniki efektywnej komunikacji
  • Techniki skutecznego motywowania
  • Techniki monitorowania pracy podwładnych
  • Zasady skutecznej oceny osiąganych wyników pracy5. Diagnoza przygotowania pracowników
    • Dobór stylu kierowania do umiejętności i przygotowania pracownika
  • Rozpoznawanie indywidualnych stylów pracy pracowników
  • Poznanie umiejętności planowania i organizowania pracy podwładnych6. Etapy coachingu
    • Analiza sytuacji przed podjęciem coachingu
  • Określanie celów i planów w procesie cochingu
  • Organizacja sesji coachingowej
  • Interakcja coachingowa
  • Ocena efektów zastosowania coachingu7. Techniki stosowane w coachingu
    • Sprzężenie zwrotne (udzielane i przyjmowane informacji)
  • Myślenie systemowe
  • Efektywne stawianie pytań
  • Metoda GROW (WZRASTANIE)
  • Techniki motywacyjne8. Psychologiczne bariery w coachingu
    • Blokady szkoleniowe coach’a i ich omijanie
  • Niechęć pracowników do bycia szkolonym i sposoby jej przezwyciężania 
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Metody szkoleniowe

  • Mini wykłady wprowadzające poszczególne zagadnienia
  • Testy pozwalające na diagnozę niezbędnych umiejętności uczestników
  • Opracowywanie programu coachingu jako techniki skutecznego motywowania
  • Gry symulacyjne (rozmowa caochingowa)


Podczas zajęć prowadzący odwołuje się do metody ABL  

ACTIVITY  BASED  LEARNING

– uczenie w  oparciu  o  aktywność, metody  powszechnie  uznawanej  za najbardziej  odpowiednią  dla  szkoleń w zakresie biznesu i umiejętności praktycznych.

Nowoczesne techniki metody mają na celu wspomóc : „zakotwiczenie się” nowo poznanych umiejętności i kompetencji, przekształcając je w nawyki.

Trening prowadzony w małych grupach.

Uczestnicy treningu biorą aktywny udział w odgrywaniu ról, symulacjach, grach, dzięki którym uczą się nowych umiejętności.

W trakcie treningu poszczególne gry lub symulacje rozmów dają uczestnikom możliwość analizy własnych zachowań i dyskusji nad nimi. Trener wspomaga  uczestników merytorycznym komentarzem i pomaga znaleźć optymalne rozwiązania.

Adresaci

Szkolenie skierowane jest do

  • osób zajmujących stanowiska kierownicze, menedżerskie,
  • liderów,
  • brygadzistów,
  • które chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie coachingu pracowników oraz poszerzyć świadomość w obszarze własnej motywacji, by w ten sposób sprzyjać osiąganiu zawodowych celów.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie