logotyp-prestige-eck

Sposobem na zaczęcie jest skończenie mówienia i podjęcie działaniaWalt Disney

Menu

Akademia FIRST TIME MANAGER. Kieruj skutecznie. Motywuj z efektem. Dyscyplinuj kiedy trzeba. Cykl 5-dniowych warsztatów z zarządzania zespołem produkcyjnym

Termin: 02-10-2023 - 27-11-2023

Do rozpoczęcia: 11 dni Kategoria: Rozwój menedżerski, Rozwój interpersonalny, Produkcja

Liczba godzin dydaktycznych: 40 (5 dni)

Miasto: Katowice

Cena: 3 490 zł brutto, CENA PROMOCYJNA: 2 990 zł brutto za zgłoszenia do 31.08.2023 r. OGRANICZONA ilość zgłoszeń ze względu na intensywną warsztatową formułę zajęć.

Hotel: śląskie, Quality Silesian*** & Economy Silesian**

Po szczeblach kariery

Wystarczy 5 dni, byś z szeregowego pracownika stał się osobą zarządzającą. Jak tego dokonać?

Pomoże Ci nasz 5-dniowy cykl warsztatów First Time Manager, dzięki któremu rozwiniesz umiejętności zarządzania zespołem i zdobędziesz doświadczenie managerskie.

My nie nudzimy teorią, my działamy w praktyce.

Szkolenie First Time Manager opiera się na rzeczywistych przykładach z praktyki polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Doświadczony trener przedstawi problem, pomoże wypracować zestaw narzędzi potrzebny do jego rozwiązania i powie, jak je zaimplementować w praktyce.

Na Akademii rozwiniesz i przetestujesz kompetencje managerskie, które będziesz potem wykorzystywać w pracy z Twoim zespołem.

Uważamy, że nawet manager z krótkim stażem ma szansę być doskonały w tym, co robi.

Celem Akademii First Time Manager jest pomóc świeżo upieczonym managerom w odnalezieniu się w nowej roli. Dzięki nam poczujesz się gotowy do przyjęcia awansu i objęcia stanowiska managera w Twojej firmie.

Akademia składa się z 5 jednodniowych szkoleń.
Każdego dnia omawiany jest jeden moduł dotyczący pracy managera. Na koniec każdej części uczestnicy szkolenia dostają zadania, które nie tylko pomogą im utrwalić i przećwiczyć w praktyce zdobytą wiedzę, ale też pozwolą na wprowadzenie realnych zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Już po pierwszym dniu szkolenia będziesz wiedział, co robić!

Pomiędzy kolejnymi modułami jest czas na przećwiczenie w praktyce zdobytej wiedzy. Testujesz otrzymane narzędzia managerskie w Twoim miejscu pracy, a podczas kolejnego spotkania możesz omówić rezultaty z trenerem. Nie wahaj się skorzystać z jego wiedzy!

Każdy dzień szkolenia rozpoczyna się od panelu dyskusyjnego. Omawiamy na nim:

  • wdrożenia nowych funkcjonalności w Twojej firmie, jakich dokonałeś po ostatnim Akademii
  • problemy, które pojawiły się w ciągu tego czasu
  • zadania, jakie uczestnicy szkolenia dostali do rozwiązania

Wyjdź przed szereg!
Zarezerwuj miejsce na Akademii już dziś!

I MODUŁ – 2 października 2023
II MODUŁ – 9 października 2023
III MODUŁ – 30 października 2023
IV MODUŁ – 13 listopada 2023
V MODUŁ – 27 listopada 2023


FIRST TIME MANAGER

Manager idealny kieruje, motywuje i stawia granice. Powiemy Ci, jak robić to skutecznie!


5 dni w jednym pakiecie Akademii

– zapisz się na szkolenie First Time Manager i weź udział w warsztatach zarządzania zespołem produkcyjnym jako: Brygadzista, Mistrz, Kierownik.

 


Sukces oparty na praktycznej wiedzy
Cele i korzyści szkolenia

To nie przypadek, że zostałeś managerem. Twoi przełożeni znają mocne i słabe strony każdego ze swoich pracowników, a wybrali właśnie Ciebie!

Taki wewnętrzny awans to nagroda, ale i wyzwanie. Wielu nie sprosta nowym obowiązkom, bo nie otrzyma odpowiednich narzędzi do zarządzania i dostatecznej bazy wiedzy. Ty poradzisz sobie dzięki naszej Akademii First Time Manager!

Na 5-dniowym szkoleniu z zarządzania zespołem pokażemy Ci, jak uniknąć poważnych błędów managerskich i jak radzić sobie z zagrożeniami i problemami, na które napotkasz, gdy awansujesz.

Celem Akademii jest nauczenie nowo mianowanego managera:

  • jak rozwiązywać konflikty interpersonalne między pracownikami oraz między podwładnymi a kierownictwem

  • jak zbudować nowe, dobre relacje po zmianie swojego statusu w firmie (pamiętaj, że właśnie z kolegi z pracy stałeś się przełożonym – nowa rola rodzi nowe wyzwania i problemy)

  • jak uniknąć wypalenia zawodowego pod presją nowych obowiązków i większej samodzielności

  • jak zdobyć i rozwijać kompetencje i atrybuty managera, by umocnić swoje stanowisko w firmie

Głównym celem szkolenia First Time Manager jest ułatwienie adaptacji do nowej roli zawodowej. Damy Ci narzędzia i bazę wiedzy potrzebną do efektywnego zarządzania zespołem.

Na Akademii nauczysz się:

  • budować nowe, dobre relacje ze współpracownikami

  • precyzyjnie określać cele rozwojowe swoje i swojego zespołu

  • podnosić efektywność pracy zespołu dzięki właściwemu zarządzaniu

  • zwiększać motywację do pracy i zaangażowanie w działalność przedsiębiorstwa

  • wykorzystywać w praktyce zasady, techniki i narzędzia zarządzania ludźmi wypracowane przez najlepszych specjalistów w danej dziedzinie

  • odkrywać swoje mocne strony i świadomie korzystać z nich w codziennym zarządzaniu ludźmi


Sukces oparty na praktycznej wiedzy

Stawiamy na:  wiedzę, kompetencje, ćwiczenia i pozytywną motywację.

Zaledwie 5 dni Akademii pozwoli Ci śmiało podjąć się nowych obowiązków i odnaleźć się w nowej roli.

Polityka korzyści – nie szkolimy dla samego certyfikatu, chcemy Cię dobrze przygotować do przyjęcia awansu zawodowego.

 

Po Akademii First Time Manager będziesz potrafił:

  • wypracować dobre relacje ze swoim nowym zespołem
  • delegować zadania, określać priorytety i efektywnie planować
  • przekazywać informację zwrotną (feedback motywacyjny, szkoleniowy i rozwojowy)
  • motywować i ustalać jasne zasady współpracy
  • rozwiązywać sytuacje konfliktowe
  • budować autorytet managera
  • przekładać teorię na praktyczne rozwiązania dla Twojej firmy
Adresaci szkolenia

Czy wiesz, że aż 40% nowo mianowanych managerów traci swoje stanowisko w ciągu 1,5 roku od otrzymania

Sukces oparty na praktycznej wiedzy awansu zawodowego? Nie pozwól, by te statystyki rosły. Przyjdź na szkolenie First Time Manager i przygotuj się do nowej roli!

5-dniowa Akademia jest dla Ciebie, jeśli:

  • zostałeś managerem na skutek awansu wewnętrznego
  • dotąd byłeś specjalistą w swojej dziedzinie, a teraz stajesz przed nowym wyzwaniem zarządzania ludźmi
  • masz krótki staż na stanowisku kierowniczym
  • chcesz zdobyć nowe kompetencje i nauczyć się, jak wdrożyć je w praktyce
  • jesteś brygadzistą, mistrzem lub liderem

Pamiętaj – nikt nie rodzi się managerem.
Jeśli otrzymałeś propozycję awansu zawodowego, to znaczy, że Twoje kierownictwo dostrzegło w Tobie potencjał managerski. Nie zmarnuj tej szansy!

Przed Tobą nowe wyzwania i problemy, z jakimi dotąd nie musiałeś się mierzyć.
Na Akademii First Time Manager pokażemy Ci, że każda osoba zarządzająca grupą ludzi musi się z nimi zmagać. Nie jesteś sam – korzystaj z wypracowanych schematów, żeby doskonalić swoje umiejętności.

Zarządzanie to pełna wyzwań, odpowiedzialna funkcja.
Być może będziesz musiał pokonywać trudności związane z brakiem szacunku ze strony podwładnych, niedostateczną motywacją do pracy, brakiem zaufania lub niezrozumieniem. Nauczymy Cię pozytywnej dyscypliny, pokażemy, jak budować autorytet lidera, nie zrażając do siebie zespołu.

Po 5 dniach szkolenia będziesz miał wszystkie narzędzia do tego, by zostać managerem idealnym!

Program szczegółowy szkolenia

MODUŁ I – KIEROWANIE ZESPOŁEM I BUDOWANIE AUTORYTETU

1 dzień (8 godz. dydaktycznych)


1. Autorytet przełożonego – dowiesz się dlaczego niektórych szefów pracownicy obdarzają autorytetem, a niektórzy ciągle narzekają na jego brak.

Dynamiczne ćwiczenie grupowe wskaże, jakie zachowania przełożonego budują autorytet, dowiesz się także jak możesz to robić w swoich codziennych działaniach, w kontaktach z pracownikami.

  • quiz menedżerski – weryfikacja prawd i mitów o zarządzaniu
  • niezbędne kompetencje menedżera liniowego
  • kierowanie grupą wcześniejszych kolegów
  • lider, kolega czy szef – case study, dzięki któremu porównasz skuteczność i skutki trzech stylów funkcjonowania wobec dotychczasowych kolegów, dowiesz się co i jak powinno się zmienić w Twoim zachowaniu gdy zmienia się relacja kolega-kolega na relacje podwładny – przełożony
  • budowanie i utrzymanie autorytetu i nowych relacji z zespołem
  • kierowanie osobami starszymi, młodszymi, bardziej doświadczonymi a budowanie autorytetu
  • lider wobec zmian – radzenie sobie z oporem pracowników w sytuacji zmiany

2. Style kierowania – jak w warunkach realizacji codziennych zadań dopasować styl zarządzania do zadania i pracownika

  • podstawowe zadania menedżera zespołu produkcyjnego
  • diagnoza i analiza własnego stylu kierowania – poznasz własne preferencje co do stosowanego stylu kierowania, zrozumiesz skutki takiego wyboru, dowiesz się czy zawsze jest to wybór prawidłowy
  • wpływ stylu kierowania na efektywność zespołu – efektywność zespołu zależy od wielu czynników, ale jednym z istotniejszych jest trafny wybór stylu kierowania
  • uwarunkowania wyboru adekwatnego stylu kierowania – dowiesz się jak wybrać właściwy styl, jakie wskazówki pomogą ci przy tym wyborze

Korzyści z pierwszego dnia szkolenia:

  • Umiejętność budowania autorytetu wśród pracowników
  • Skuteczne wydawanie poleceń
  • Umiejętność doboru odpowiedniego stylu zarządzania w zależności od okoliczności
  • Umiejętne rozwijanie potencjału pracowników

MODUŁ II – SKUTECZNA KOMUNIKACJA

1 dzień (8 godz. dydaktycznych)


1. Skuteczna komunikacja z podwładnymi – co zrobić, aby pracownik zrozumiał i zapamiętał elementy istotne dla skutecznego wykonywania zadań.

Seria ćwiczeń pozwoli docenić wartość skutecznej komunikacji, w warunkach zabawnej gry zobaczysz jak precyzja komunikatu przekłada się na efekt działania pracownika, a praca na własnym case study pozwolić ci skonstruować komunikat delegujący zadanie, który już następnego dnia będziesz mógł wykorzystać w pracy. Poznasz narzędzia prowadzenia efektywnych spotkań tak, aby stały się one wartościowym narzędziem komunikacji z pracownikami, a nie stratą czasu i źródłem frustracji.

  • komunikacja jako narzędzie budowania autorytetu
  • reguły skutecznej komunikacji
  • warunki poprawnego instruowania i informowania
  • delegowanie zadań – określanie warunków realizacji i kontroli zadania
  • monitorowanie i ocena wykonania zadania
  • prowadzenie efektywnych spotkań

 

 

 Korzyści z drugiego dnia szkolenia:

  • Doskonalenie komunikacji w zespole
  • Budowanie pozytywnych relacji
  • Dobieranie odpowiednich, skutecznych argumentów
  • Poznanie narzędzi skutecznej komunikacji z zespołem
  • Prowadzenie efektywnych spotkań zespołu

MODUŁ III – ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I PROWADZENIE ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI

1 dzień (8 godz. dydaktycznych)


1. Zarządzanie konfliktem w zespole

Dzięki serii ćwiczeń spojrzysz na konflikt jako na zjawisko, które dzięki odpowiedniemu zarządzaniu może przynieść korzyści Twojemu zespołowi i firmie. Dowiesz się jak reagować w zależności od źródła konfliktu, dowiesz się jak je rozpoznać. Przeprowadzona autodiagnoza pozwoli ci rozpoznać własne reakcje w sytuacjach konfliktowych i ocenić czy zawsze są one właściwe i czy pomagają świadomie zarządzać konfliktem, czy może stanowią twoje ograniczenie. Nauczysz się dobierać właściwą strategię do określonych warunków konfliktu – z kim się toczy, o co, w jakich okolicznościach. Dowiesz się również nie tylko jak panować nad emocjami, ale i nad „językiem” – jakie zwroty doleją oliwy do ognia i jak je zmienić na takie komunikaty, które pozwolą odzyskać kontrolę nad sytuacją.

  • konflikt jako szansa
  • źródła konfliktów w zespole produkcyjnym i co z tego wynika
  • typowe zachowania ludzi w sytuacjach konfliktowych – przegląd i autodiagnoza
  • jak wybrać i zastosować adekwatną strategię w sytuacji konfliktu w zespole
  • komunikacja w sytuacjach konfliktowych – sformułowania „parzące” i tonujące

2. Udzielanie informacji zwrotnych – to kluczowa umiejętność menedżera, a jednocześnie jedna z najtrudniejszych do opanowania.

Zaproponowana gra szkoleniowa pozwoli ci w atrakcyjnej formie poznać pomocny model informacji zwrotnej. Dzięki niemu będziesz potrafił prawidłowo i motywująco reagować na zachowania pracowników. Na szkoleniu będziesz również miał okazję przygotować i przećwiczyć własny komunikat zwrotny, który już od razu będziesz mógł zastosować w rzeczywistości.

  • informacja zwrotna jako element motywujący do działania
  • zasady konstruktywnej krytyki i pochwały
  • udzielanie motywujących informacji zwrotnych
  • rozmowy interwencyjne z pracownikiem

Korzyści z trzeciego dni szkolenia:

  • Poznanie przyczyn powstawania konfliktów
  • Zaznajomienie się z potencjalnymi sytuacjami konfliktowymi
  • Wczesne reagowanie i rozpoznawanie źródeł konfliktów
  • Techniki rozwiązywania sytuacji konfliktowych w oparciu o dobre relacje ze współpracownikami
  • Rozwój umiejętności prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami

MODUŁ IV – MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW

1 dzień (8 godz. dydaktycznych)


1. Motywowanie pracowników

Ten moduł szkolenia dzięki praktycznym ćwiczeniom i grze szkoleniowej rozszerzy twoją perspektywę na możliwości praktycznego motywowania twoich pracowników. Jako menadżer masz zapewne ograniczone możliwości premiowania pracowników, ale to nie oznacza, że nie masz jak ich motywować. Dokonamy przeglądu wiedzy na temat mechanizmów motywacji, ale przełożymy ją na praktyczne działania.

  • definicja i teorie motywacji
  • psychologiczne filary motywacji
  • motywacja pozytywna i negatywna
  • motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • czynniki motywujące i demotywujące pracowników
  • motywowanie spersonalizowane
  • praktyczne instrumenty motywacyjne
  • promotywacyjne zachowania menedżera
  • najczęściej popełniane błędy w motywowaniu pracowników


Korzyści z czwartego dnia szkolenia:

  • Zrozumienie psychologicznych mechanizmów motywacji
  • Poznanie praktycznych możliwości i narzędzi motywowania pracowników
  • Umiejętne motywowanie do zadań różnych rodzajów

MODUŁ V – ZARZĄDZANIE W WARUNKACH ZMIANY I RADZENIE SOBIE ZE STRESEM

1 dzień (8 godz. dydaktycznych)


1. Zarządzanie zmianą

Ten moduł szkolenia pomoże zrozumieć mechanizmy funkcjonowania w procesie zmian i przyczyny oporu u pracowników, pozwoli to na dobranie właściwych działań i komunikatów, które ułatwią wdrożenie zmiany w organizacji/zespole.

  • trening twórczego myślenia
  • rodzaje i źródła oporu wobec zmian
  • model zmiany wg Lewina
  • zarządzanie w warunkach zmiany
  • narzędzia komunikacji w organizacji – komunikacja zmiany

2. Radzenie sobie ze stresem

Nauczysz się rozpoznawać najważniejsze symptomy stresu oraz poznasz praktyczne i skuteczne sposoby na redukcję jego poziomu, ale przede wszystkim zobaczysz jaki sam masz wpływ na poziom swojego stresu.

  • prawdy i mity na temat stresu
  • źródła stresu – autodiagnoza
  • Istota stresu jako „nieswoistej reakcji organizmu na stawiane mu żądania”
  • symptomy stresu
  • czynniki osłabiające wpływ stresu i styl życia chroniący przed stresem;
  • techniki i sposoby radzenia sobie ze stresem

Korzyści z piątego dnia szkolenia:

  • Zrozumienie psychospołecznych uwarunkowań wdrożenia zmiany
  • Poznanie narzędzi przydatnych we wdrożeniu zmiany i poradzeniu sobie z oporem pracowników
  • Analiza własnego nastawienia i nawyków i ich roli w odczuwaniu stresu
  • Poznanie technik radzenia sobie ze stresem

Sukces oparty na praktycznej wiedzy

Metody szkoleniowe

Nie jesteśmy tu po to, by przekazać Ci kolejną porcję nudnej, podręcznikowej wiedzy. Stawiamy na praktykę. Trener na przykładach pokaże jak zarządzać zespołem i jakich technik używać, by podołać nowej roli w firmie.

Na naszych szkoleniach wykorzystujemy nowoczesne i praktyczne formuły prowadzenia zajęć:

  • wykład interaktywny – teoretyczne zasady poznajemy dzięki analizie przykładów zaczerpniętych z praktyki polskich i zagranicznych firm
  • ćwiczenia indywidualne i w grupach
  • symulacje – sprawdź zdobyte umiejętności w działaniu, bez żadnych konsekwencji
  • sesje z kamerą – zobacz się oczami Twoich pracowników
  • testy – dzięki nim poznasz swoje mocne i słabe strony
  • dyskusje i analiza problemów – skorzystaj z wiedzy naszych trenerów
  • wymiana doświadczeń
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Trener, konsultant, psycholog biznesu  z wieloletnim doświadczeniem. W ciągu kilkunastu lat pracy trenerskiej zrealizowała ponad 1000 dni szkoleniowych, co daje ponad 8000 godzin dydaktycznych. W jej szkoleniach wzięło udział ponad 3700 menedżerów różnych szczebli i pracowników liniowych. Otrzymuje wysokie oceny i pozytywne komentarze od uczestników.

Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich realizując je zarówno w firmach produkcyjnych, filiach międzynarodowych koncernów jak i instytucjach finansowych. Jej doświadczenie w obszarze zarządzania zespołem wzbogaca również funkcja opiekuna merytorycznego podyplomowych studiów menedżerskich w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie, gdzie koordynuje prace zaangażowanych wykładowców, dba o ciągłe doskonalenie programu i jego realizacji tak, aby studenci pochodzący z firm różnych branż znaleźli dla siebie jak najwięcej wiedzy i mogli rozwijać potrzebne kompetencje.

Posiada również doświadczenie w obszarach związanych z zarządzaniem w sektorach produkcyjnych, realizowała szkolenia i brała udział we wdrożeniach narzędzi i technik Lean Management.

Jest certyfikowanym konsultantem metodologii Success Insights, która pozwala m. in. na poprawienie komunikacji w zespołach i w firmie, lepsze zarządzanie zespołami ludzkimi, samodoskonalenie i rozwijanie swoich mocnych stron. Posiada dyplom Trenera Zarządzania o specjalizacji „Planowanie strategiczne” Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK.

Wspiera organizacje w rozwoju kompetencji u menedżerów w obszarze:
zarządzanie zespołem, budowanie zespołu, autorytet menadżera, nastawienie na rezultaty,  rozwijanie pracowników, motywowanie pracowników przy pomocy pozafinansowych narzędzi, radzenie sobie z sytuacjami konfliktowymi, radzenie sobie ze stresem i zapobieganie wypaleniu zawodowemu, zachowanie asertywnej postawy menedżera, organizacja pracy własnej i zespołu, efektywne wykorzystanie czasu,  delegowanie zadań, wykorzystanie narzędzi 5S, SMED, Kaizen,  prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, profesjonalna obsługa klienta.

Przeprowadziła szkolenia i uczestniczyła w projektach szkoleniowych i wdrożeniowych  m. in. dla firm: ZUS, BZ WBK, ABB Łódź, PRYMAT, PESA Pojazdy Szynowe, Nutricia Opole, NGK Ceramics, Arcelor Mittal Poland, KGHM ZWR, KGHM HMG, Coty Polska, Saint Gobain (różne zakłady),  Ceramika Paradyż, Getin Bank, Getin Leasing, Rexam, Heraeus Electro Nite, Wagony Świdnica, Państwowa Wytwórnia Papierów Wartościowych, Grupa Powen-Wafapomp S.A., Polska Grupa Farmaceutyczna, Logstor ROR, Browary Żywiec, Nicromet, Constantia Teich, Delphi Krosno, ZPC Mieszko, Kirchhoff, Victaulic Polska,  Tauron, PKO BP, BZ WBK, Newag, Comarch, MCS Żory, Raben, POCH S.A.

Doświadczenie szkoleniowo-doradcze w branży produkcyjnej w latach 2009-2015, m. in.:

  • Firma produkcyjna (1200 osób) – przeszkolenie 1/3 załogi, pracowników wszystkich szczebli z zakresu metodologii Lean Management i zespołowych uwarunkowań jej wdrożenia
  • Firma produkcyjna (400 osób) – przeprowadzenie warsztatów kompetencyjnych dla liderów wdrożenia Lean Management, rozwój kompetencji organizacyjnych, zarządczych, umiejętności budowania zaangażowania i motywacji, prowadzenia spotkań i prac zespołów problemowych
  • Firma produkcyjna (1100 osób) – szkolenia z zakresu metodologii Lean Management, konsultacje wdrożeniowe na pilotażowych obszarach
  • Firma produkcyjna (1300 osób) – udział w 10-miesiecznym projekcie szkoleniowym dla mistrzów i brygadzistów, którego celem było podniesienie kompetencji przywódczych i zarządczych menedżerów średniego szczebla (efektywna komunikacja w zespole, zarządzanie konfliktem, zarządzanie relacjami z pracownikami, motywowanie pracowników)
  • Firma produkcyjna (800 osób) – udział w projekcie szkoleniowym rozwijającym kompetencje liderów obszarowych we wdrożeniu Lean Management, konsultacje wdrożeniowe na pilotażowych obszarach
  • Firma produkcyjna międzynarodowa (2500 osób) – udział w projekcie szkoleniowym dla mistrzów wydziałów produkcyjnych podnoszącym kompetencje egzekwowania od pracowników przestrzegania zasad BHP i rozwijającym umiejętność prowadzenia rozmów dyscyplinujących
  • Firma produkcyjna (900 osób) - udział w projekcie szkoleniowym dla mistrzów i brygadzistów, którego celem było podniesienie kompetencji przywódczych i zarządczych menedżerów średniego szczebla (efektywna komunikacja w zespole, zarządzanie konfliktem, zarządzanie relacjami z pracownikami, motywowanie pracowników)
Miejsce

Quality Silesian*** & Economy Silesian**
ul. Szybowcowa 1A, 40-502 Katowice
GPS: al. Górnośląska 40 - wjazd przez stację paliw BP
tel.: +48 32 606 88 00; fax: +48 32 606 88 01
www.silesianhotel.pl


Hotel Silesian to nowoczesny kompleks hotelowo-konferencyjny w Katowicach, położony w pobliżu autostrady A4, Centrum Handlowego "3 Stawy" oraz centrum miasta. Położenie hotelu umożliwia dogodną komunikację z Krakowem, Wrocławiem czy Warszawą.

Nocleg, wraz ze śniadaniem nie wliczony w cenę szkolenia, możemy dla Państwa zarezerwować.

- 200,00 PLN/doba w pok. 1-os.
- 250,00 PLN/doba w pok. 2-os.

Hotel posiada bezpłatny parking dla wszystkich uczestników PRESTIGE ECK.
Recepcja w hotelu  jest czynna przez całą dobę.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia

Cena i zapisy

3 490 zł brutto, CENA PROMOCYJNA: 2 990 zł brutto za zgłoszenia do 31.08.2023 r.

Podana wyżej cena zawiera:

  • koszty organizacji 5-dniowej Akademii zarządzania personelem
  • materiały szkoleniowe dla każdego z uczestników szkolenia
  • wykłady i ćwiczenia prowadzone przed doświadczonych trenerów
  • certyfikaty wydawane po zakończeniu szkolenia
  • drobny poczęstunek, kawę i obiad przez 5 dni trwania Akademii

    Daj sobie szansę, by zostać managerem idealnym. Nie zwlekaj i zamów szkolenie już dziś!


    2 października 2023
    9 października 2023
    30 października 2023
    13 listopada 2023
    27 listopada 2023

Wybierz termin szkolenia

Formularz kontaktowy

    Napisz wiadomość

    Imię i nazwisko (dobrowolne)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (dobrowolne)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu kontaktu; RODO

    Dodatkowe informacje

    Liczba miejsca na szkoleniu First Time Manager jest ograniczona ze względu na intensywną warsztatową formułę zajęć.


    Wszystkie moduły szkolenia można zrealizować także w wersjach korporacyjnych (in-company).

    Dostosowujemy miejsce i czas trwania Akademii do Państwa potrzeb.

    Szkolenie dostępne na zamówienie

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.

    Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.

    Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowychalbo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
    FIPS (DOC) – pobierz
    FIPS (PDF) – pobierz
    Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
    Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania

    Na podstawie 62 opinii.
    Sebastian Szaforz
    Sebastian Szaforz
    2022-10-29
    Polecam z całego serca ...
    Marcin J
    Marcin J
    2022-10-26
    Rzetelnie przeprowadzony kurs na wózki jezdniowe podnośników od samego początku do końca, serdecznie polecam, zdane za pierwszym razem,
    Vitalii Bilenkyi
    Vitalii Bilenkyi
    2022-10-26
    Jestem szczęśliwy, zdałem )
    Paweł Sokół
    Paweł Sokół
    2022-10-26
    Super merytoryczny kurs Polecam
    Paul Socha
    Paul Socha
    2022-10-26
    Profesjonalna firma i szkolenie z zapewnionym egzaminem ... Polecam każdemu kursy u nich
    Juliusz Więckowski
    Juliusz Więckowski
    2022-09-09
    Pełen profesjonalizm Firma dba by kursant był przygotowany do zdania egzaminu Firma dostarcza materiały szkoleniowe, testy oraz fachowego i wymagającego instruktora Dzięki temu wystarczy się przyłożyć i zdobywa się upragnione lub potrzebne uprawnienia Ja osobiście dzięki ECK Prestige zdobyłem uprawnienia do obsługi wózków specjalistycznych Polecam !!!

    Zobacz więcej opinii