Skuteczność jest naszą dewizą, a sukcesy Klientów naszą najwyższą rekomendacją.
Zaufali nam , zobacz referencje
:


Wszystkim naszym Klientom serdecznie dziękujemy za przekazane nam Referencje, wystawione komentarze na OPINEO oraz wysokie oceny w wypełnianych po szkoleniach Kartach Ocen, stanowiących dla nas bardzo ważną zwrotną informację pozwalającą na nieustanny rozwój i doskonalenie naszych usług szkoleniowych i doradczych.


OPINIE NASZYCH KLIENTÓW

Doskonała renoma  PRESTIGE Europejskiego Centrum Kształcenia i tak bardzo ceniona wiarygodność znajduje swoje potwierdzenie w opiniach,  komentarzach i referencjach.

Korzystamy z narzędzia OPINEO niezależnego dostawcy opinii dla firm, dzięki któremu mamy szansę zapoznać się z rzeczywistym poziomem Państwa zadowolenia z jakości naszych szkoleń. Osiągamy najwyższy możliwy wskaźnik bliski 100%.

Bierzemy udział w Programie „Słucham Swoich Klientów”. Uważnie czytamy każdą zamieszczoną w serwisie opinię na swój temat. Państwa Recenzje  stanowią kluczowy wyznacznik w  naszej strategii biznesowej oraz w kierunku poprawy jakości obsługi. Jesteśmy otwarci, nie tylko na Państwa pozytywne opinie, ale też na krytyczne uwagi.

Udział PRESTIGE ECK w powyższym programie stanowi obiektywny dowód, na to,  że bezwarunkowo trzymamy się wysokich standardów wykonania usługi:

1. Budujemy pozytywne relacje podczas szkolenia i po jego zakończeniu, nasze atuty: dostępność i wsparcie

2. Dotrzymujemy zobowiązań i terminów

3. Dbamy o dobro firmy, dla której świadczona jest usługa i wspieramy jej wyniki

4. Bierzemy na siebie odpowiedzialność za najlepszą realizację usługi

5. Współpracujemy z najlepszymi profesjonalistami w swoich dziedzinach, ekspertami, posiadającymi praktykę w przekazywaniu wiedzy i jej  wydobywaniu, prowadzeniu projektów, doradztwie i operowaniu nowoczesnymi narzędziami oraz metodykami we współczesnym biznesie

KONTROLA JAKOŚCI

Jakość szkoleń stanowi dla nas priorytet.
Po szkoleniu nasz kwestionariusz ocen przekazywany jest każdemu  uczestnikowi. Wyłącznie Klienci, którzy mieli styczność z PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia, mogą przekazać swoje pisemne zdanie na jej temat.

W badaniach satysfakcji blisko 100% uczestników naszych szkoleń uważa, że jesteśmy firmą godną polecenia podkreślając elastyczność oraz otwartość na zgłaszane potrzeby a także rzetelną wiedzę ekspercką, aktualność przekazywanych treści, atrakcyjną formę oraz wysoki poziom merytoryczny szkoleń, które prowadzone są w taki sposób, aby można łatwo zastosować zdobytą wiedzę w praktyce. Nasze projekty nagradzane są najwyższymi notami.


JAKOŚĆ potwierdzona przez DEKRA Certification. 

Już sama nazwa naszej firmy szkoleniowej PRESTIGE zobowiązuje do najwyższej jakości:)

Wprowadziliśmy i stosujemy system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001:2009 w zakresie:

  • PLANOWANIE I REALIZACJA SZKOLEŃ.
  • USŁUGI DORADCZE W ZAKRESIE ROZWOJU I DOSKONALENIA PRZEDSIĘBIORSTW.

Jakość naszych usług weryfikowana jest w corocznym audycie.