W konfrontacji strumienia ze skałą zawsze wygrywa strumień, nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość.

Menu

PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia - Menedżer w koszulce lidera

Autorka Zofia Bielska, www.slask.do-celu.eu

Co mają wspólnego loty balonem, szalona jazda krętymi ścieżkami na quadach albo spacer po rozżarzonych węglach ze szkoleniem pracowników? Są nie tylko sposobem na integrację grupy, odreagowanie i opanowanie stresu, ale również szansą dla uczestników na pokonanie własnych ograniczeń i udowodnienie sobie, że stać ich na podjęcie nowych, ambitnych i trudnych wyzwań, również na gruncie zawodowym. Dlatego dawka adrenaliny jest ważną częścią szkoleń organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Podczas szkoleń wyjazdowych nie zapominamy o dobrej zabawie, relaksie oraz ekscytujących przeżyciach: mosty linowe, katapulta, nurkowanie, jazda zawiłymi drogami na jeepach, paint-ball, loty balonem, przejście przez ścieżkę rozżarzonego węgla i wiele innych. W ten sposób integrujemy, motywujemy i uczymy wzajemnego zrozumienia i budowania dobrych relacji – mówi Sylwia Jasińska, główny specjalista ds. organizacji szkoleń w Prestige Europejskim Centrum Kształcenia. – W wersji spokojniejszej zapewniamy uroczystą kolację wraz z innymi atrakcjami. Dzięki temu uzyskujemy dodatkowy efekt jak oderwanie uczestników od codziennych zajęć oraz tzw. doładowanie akumulatorów.

Ale myliłby się ten, kto sądzi, że profesjonalne kształcenie kadr w wykonaniu firmy szkoleniowej z Mikołowa jest tylko eksperymentalnym, psychologicznie uzasadnionym voodoo. To zaledwie miły dodatek do aktualnej, bardzo merytorycznej i pogłębionej wiedzy przekazywanej przez specjalistów praktyków.

POD OKIEM EKSPERTÓW PRAKTYKÓWSzkolenia-outdoorowe Prestige ECK

PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia specjalizuje się w szkoleniach, warsztatach i konferencjach menedżerskich. Kompleksową ofertę adresuje do wszystkich działów przedsiębiorstwa: od kadr i finansów, poprzez pion produkcji, sprzedaży, transportu i logistyki, po obsługę klienta, marketing, BHP i dział techniczny.

– Przykładamy ogromną wagę do najwyższej jakości merytorycznej proponowanych przez nasz szkoleń – przekonuje Małgorzata Klimas, dyrektor ds. szkoleń. – Naszym atutem jest pełna elastyczność i szybka reakcja na zmiany oraz podejmowanie coraz to nowych zagadnień i proponowanie ich w formie dostosowanej do potrzeb klienta (konferencje, seminaria, szkolenia otwarte, szkolenia wewnątrz firmy i w terenie, warsztaty, kursy, coaching, itd.). Do prowadzenia zajęć zaprosiliśmy tylko aktywnych zawodowo menedżerów, posiadających unikalną wiedzę i praktykę.

Są wśród nich wykładowcy naukowo-dydaktyczni z praktycznym doświadczeniem ze znanych uczelni, Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Skarbu Państwa, specjaliści z Urzędu Kontroli Skarbowej, ZUS-u, radcy prawni, sędziowie, przedstawiciele Ministerstwa Pracy i Polityki Socjalnej oraz praktycy z największych polskich przedsiębiorstw: biegli rewidenci, finansiści, eksperci w dziedzinie zastosowań nowoczesnych narzędzi i systemów logistycznych,autorzy praktycznych opracowań, podręczników na temat systemów logistycznych, składania i realizacji zamówień, zarządzania łańcuchem dostaw itp. Kształtowaniem umiejętności miękkich zajmują się specjaliści z zakresu socjologii, badań i analiz, marketingu bezpośredniego, sprzedaży i psychologii.

WSPARCIE I KOMFORT

Program szkoleń jest każdorazowo poprzedzony dokładną analizą potrzeb klienta. Do nich dopasowywana jest metoda dydaktyczna, trener oraz czas i miejsce szkolenia. Firma stawia przy tym na formę interdyscyplinarną, to znaczy, że na przykład kierownicy działów produkcji oprócz ćwiczeń z zarządzania zespołem pracowników mogą liczyć także na „twardą” wiedzę z zakresu prawa pracy. PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia kładzie również duży nacisk na komfortowe warunki uczestnictwa w szkoleniu – grupy są niewielkie, co umożliwia aktywny udział oraz większą efektywność zajęć, a szkolenia odbywają się w dobrych hotelach. Uczestnicy mogą liczyć również na kompleksowe, starannie przygotowane materiały oraz konsultacje po zakończeniu kursu.

 


 

Szanowna Redakcjo,

Pragniemy złożyć serdeczne podziękowania za artykuł opracowany przez Panią Redaktor Zofię Bielską .Jest nam niezmiernie miło, że staraniem Państwa Miesięcznika "do celu.eu" jest promocja interaktywnych szkoleń biznesowych organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Od początku 2004 roku z pełnym zaangażowaniem łączymy projekty integracyjne, rozwojowe i motywacyjne dla maksymalizacji korzyści biznesowych Klienta.  To nie błąd w pisowni, że o Kliencie piszemy z dużej litery.Nasza firma powstała z nastawieniem PROKLIENTOWSKIM – czujemy się odpowiedzialni i stawiamy sobie wysoko poprzeczkę.Trudno nadążać za zmianami, które są codziennością współczesnego biznesu.

Jednak dzięki dywersyfikacji i różnorodności oferty do każdego tematu podchodzimy interdyscyplinarnie – tworzymy innowacyjne projekty szkoleniowe, które są odpowiedzią na aktualne, ciągle zmieniające się potrzeby firm i przedsiębiorstw.

Osiąganie ambitnych celów zawodowych wcale nie jest łatwe, ale tym bardziej satysfakcjonujące…Uczyć się trzeba przez całe życie, ale to może być bardzo przyjemny proces dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań szkoleniowych oraz kreatywnych programów eventowych.

Z pozdrowieniami/ Mit freundlichen Grüßen/ Kind regards

Małgorzata Klimas
dyrektor ds. szkoleń