PLANER

Czy rzeczywiście potrzebujemy więcej czasu? Czy też potrzebujemy więcej dyscypliny, by wykorzystać czas, który mamy?Kerry Johnson

Menu

ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHAMI DOSTAW – BEER GAME

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Logistyka, transport, spedycja

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Program szczegółowy szkolenia

1. Wprowadzenie do zarządzania łańcuchami dostaw – czy polskie firmy integrują się z rynkiem

  • Ewolucja logistyki cywilnej – podstawowe zadania logistyki w firmie, dlaczego logistyka potrzebuje nowych wyzwań
  • Koncepcja łańcucha dostaw – struktura, procesy i relacje w łańcuchach dostaw
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw – podejście procesowe na przykładzie modeli łańcuchów dostaw
  • Dojrzałość łańcucha dostaw – od pojedynczych transakcji do strategicznego partnerstwa z dostawcami i odbiorcami
  • Determinanty przewagi konkurencyjnej firmy – czas, jakość i koszt procesów logistycznych

2. Beer Game – jak sprzedać piwo i na tym zarobić, czyli łańcuch dostaw w praktyce

  • Cel i reguły gry Beer Game
  • Organizacja i przeprowadzenie gry
  • Zebranie, wizualizacja i omówienie wyników gry
  • Wnioskowane o warunkach racjonalnego zarządzania łańcuchami dostaw
  • Efekt Forrestera (byczego bicza), czyli zapasy nas przygniatają – przyczyny powstawania i zapobieganie powstawaniu efektu Forrestera w firmie
  • Wnioski płynące z Beer Game dla funkcjonowania firmy
  • Przepływ informacji w łańcuchach dostaw – czy może funkcjonować organizm bez systemu nerwowego

3. Zarządzanie zapasami w firmie

  • Struktura zapasu w firmie
  • Koszty tworzenia i utrzymania zapasu w firmie
  • Determinanty poziomu zapasów w firmie – niepewność popytu, zmienność cyklu uzupełniania zapasu, poziom obsługi klienta

4. Prognoza, plan i harmonogram w firmie – bez planu łańcuch dostaw nie zadziała prawidłowo

  • Planowanie sprzedaży i operacji (SOP), główny harmonogram produkcji (MPS) i planowanie potrzeb materiałowych (MRP) – hierarchia zależności w firmie
  • Koncepcja ATP dostępne do rozdysponowania (możliwe do dostawy) – czyli czy wiemy, co możemy zaoferować klientowi do dostawy
  • Mierniki efektywności zarządzania zapasami w firmie
    • Wskaźnik rotacji – łącznik pomiędzy sprzedażą i zakupami w firmie
    • Rentowność aktywów – jak osiągnąć maksimum korzyści z tego, co posiadamy w firmie
    • Cykl gotówka – gotówka – pieniądz w firmie musi pracować
Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania