PLANER

Jakość pamięta się o wiele dłużej, niż cenęMotto rodziny Gucci

Menu

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI – optymalizacja kosztów zapasów

Termin: 29-09-2020 - 30-09-2020

Do rozpoczęcia: 115 dni

FIRST MINUTE

Kategoria: Logistyka, transport, spedycja

Liczba godzin dydaktycznych: 16 (2 dni)

Miasto: Ustroń

Cena: CENA PROMOCYJNA: 1490,00 zł

Hotel: śląskie, OLYMPIC**** Hotel , Ustroń

Cele i korzyści szkolenia
  • Zapoznanie uczestników szkolenia z podstawami teorii logistycznego zarządzania zapasami oraz istotą i uwarunkowaniami tego zarządzania w warunkach gospodarki rynkowej
  • Przedstawienie uwarunkowań kosztowych gospodarki zapasami oraz możliwościami optymalizacji tych kosztów
  • Prezentacja narzędzi sterowania zapasami w sieci dystrybucji ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi dostosowania ilości i struktury zapasów do zmiennego popytu oraz tworzenia zapasu bezpieczeństwa
  • Doskonalenie umiejętności posługiwania się miernikami oceny gospodarki zapasami w sieci dystrybucji
Korzyści ze szkolenia:
  • Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności prognozowania popytu różnymi metodami
  • Prezentowane narzędzia kształtowania poziomu i struktury zapasów będą dostosowane do działalności zaopatrzeniowej i dystrybucyjnej co pozwoli szkolonym na szybszą ich adaptację w warunkach swojej firmy
  • Udowodnione zostaną podstawowe zależności kosztowe między zmieniającym się popytem, strukturą utrzymywanych zapasów, możliwościami dostawców a wpływem zapasów na wynik finansowy przedsiębiorstwa
Adresaci szkolenia
  • Kierownicy Magazynów
  • Magazynierzy
  • Personel magazynowy
  • Kierownicy Działów Zaopatrzenia
  • Pracownicy Działów Logistyki
Program szczegółowy szkolenia

1. Podstawowe pojęcia w zarządzaniu zapasami

  • Pojęcie, istota i rodzaje zapasów
  • Cele tworzenia zapasów
  • Zadania gospodarki zapasami w systemie logistycznym przedsiębiorstwa

2. Elementy kosztowe w zarządzaniu zapasami

  • Koszty gromadzenia, utrzymywania (zamrożonego kapitału, składowania, deprecjacji zapasu), braku zapasów
  • Zależności kosztowe w zarządzaniu zapasami
  • Metody optymalizacji kosztów zapasów

3. Cykl uzupełniania i jego elementy

  • Określanie zmienności popytu w cyklu uzupełniania oraz zmienności czasu cyklu uzupełniania
  • Ryzyko wystąpienia braku zapasu
  • Pewność realizacji popytu w danym czasie

4. Zapas zabezpieczający w cyklu uzupełniania

  • Istota, zasady tworzenia i funkcje zapasów bezpieczeństwa w zarządzaniu zapasami
  • Metody optymalizacji wielkości zapasu bezpieczeństwa, zapas bezpieczeństwa a wielkość dostawy
  • Związki zapasu bezpieczeństwa z POK1 i POK2
  • Uwarunkowania kosztowe zapasów bezpieczeństwa

5. Podstawowe modele systemów zamawiania

  • Przegląd informacyjny czyli kiedy zamawiać
  • Przegląd okresowy czyli ile zamawiać
  • Systemy wielowariantowe

6. Kalkulacja i optymalizacja wielkości zamówienia – ćwiczenie praktyczne

  • Metody ustalania wielkości partii dostawy
  • Optymalizacja wielkości zamówienia (dostaw) dla systemu zamawiania opartego na poziomie informacyjnym
  • Optymalizacja cyklu w przeglądzie okresowym
  • Wielkość zamówienia a zapas bezpieczeństwa
  • Zapasy rozproszone w sieci dystrybucji
  • Zarządzanie zapasami grup asortymentowych
  • Analiza pokrycia
  • Grupowanie zamówień
  • Zapasy zabezpieczające dla grup asortymentowych

7. Mierniki oceny gospodarki zapasami

  • Wskaźnik rotacji zapasów
  • Wskaźnik pokrycia popytu zapasami

8. Ćwiczenie grupowe – gra symulacyjna

Podejmowanie decyzji w zakresie zakupów, tworzenia zapasów bieżących i zapasów bezpieczeństwa, kalkulacja wielkości dostaw i terminów dostaw, kalkulacja kosztów zarządzania zapasami na podstawie założenia do ćwiczenia i dynamicznie podawanych uwarunkowań przez prowadzącego grę.

Metody szkoleniowe
  • krótkie wprowadzające wykłady
  • materiały audiowizualne
  • sesja analizy potrzeb uczestników
  • panel dyskusyjny
  • ćwiczenia warsztatowe w grupie
  • indywidualne ćwiczenia warsztatowe
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Trener i konsultant logistyczny, posiadający 20 lat doświadczenia w zakresie szkoleń i doradztwa logistycznego.


Autor projektów dotyczących struktur organizacyjnych i zakresu obowiązków oraz opisu stanowisk pracy w firmach produkcyjnych.


Autor kursu korespondencyjnego ESKK „Specjalista do spraw logistyki”, członek Kapituły ds. Oceny Innowacji Logistycznych w ramach projektu Operator Logistyczny Roku.


Specjalizuje się w zakresie szkoleń z tematów logistycznych w obszarze produkcji, zapasów, magazynów, kosztów, zarządzania zasobami ludzkimi, inwentaryzacji i controllingu.

Prowadził projekty dotyczące opracowania mapy wiedzy i umiejętności pracowników oraz oceny ich przydatności na zajmowanych stanowiskach.


W ramach szkoleń i projektów współpracował z firmami:
Amica, Solaris Bus & Couch, MAN, SEAT, Volvo, Volkswagen, Panopa Logistics, ORFE, Ponetex, Federal Mogul, Lear, Makro, Tesco, Rossmann, Castorama, GELG, Wiza Meble, ADDIT, Orlen, KM Płock, Magna, Sanpol, Sanitech, Biazet, Kompania Piwowarska, Cadbury, Unilever, Philips, Philip Morris, Simba, Pratt & Whitney, ZPC Odra, Havi Logistics, Wavin, Sellmet, Siemens, Spedimex, LG Wrocław, Faurecia, Winkelmann, ILA Moskwa, WAT, COIG Katowice, DBT, Trans – Południe.
Miejsce

HOTEL OLYMPIC****
ul. Grażyńskiego 10
43 - 450 Ustroń

www.hotelolympic.pl


Mamy przyjemność zaprosić Państwa do Ustronia - miejscowości o wspaniałych walorach turystycznych, położonej na południu Polski w Górach Beskidu Śląskiego. Szkolenie odbędzie się w 4-gwiazdkowym hotelu o wysokim standardzie świadczonych usług.W każdym pokoju: klimatyzacja, Internet bezprzewodowy, mini barek, telefon, TV satelitarna, łazienka. Dla naszych Gości przygotowaliśmy dwutorową, automatyczną kręgielnię. Dodatkowo tuż obok znajduje się turniejowy stół do bilarda oraz stół do piłkarzyków.

Cena szkolenia bez zakwaterowania wynosi 1290 zł brutto.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 200 zł brutto.
Dodatkowy  nocleg w pokoju jednoosobowym wynosi 300 zł brutto.
Dodatkowy nocleg w pokoju dwuosobowym wynosi 250 zł brutto.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia

Serdecznie zapraszamy:)

Cena i zapisy

1590,00 zł brutto, CENA PROMOCYJNA: 1490,00 zł brutto przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.

Podana wyżej cena zawiera:

  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe i pomocnicze
  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
  • konsultacje indywidualne z uczestnikami szkolenia
  • certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych
  • zakwaterowanie  w komfortowych pokojach 2-osobowych, z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet)
  • pełne wyżywienie
  • zorganizowanie czasu wolnego
  • i …. sympatyczną  niespodziankę

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje

Liczba uczestników ograniczona do 16 osób, dla każdego terminu.
O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń.

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej dla grupy lub  szkolenie indywidualne 1+1.
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy, jak i również w formie 1+1 ostatnio bardzo preferowanej.
Każde ze szkoleń, które proponujemy w ofercie może być przeprowadzone w wybranym przez Państwa miejscu i we wspólnie uzgodnionym terminie. Program zajęć modyfikujemy i dopasowujemy do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby Państwa działalności. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
tel. kom. 668 371 253
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

KATARZYNA PANEK
– specjalista ds. projektów szkoleniowych
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 604 712 926
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania