Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Logistyka, transport, spedycja

LOGISTYKA I ZAKUPY W NOWOCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE PRODUKCYJNYM (2 dni)

jak dobrze zorganizować proces zamówień jak skutecznie przebudować organizację zakupów jak zoptymalizować efektywność kosztową procesów zakupowych jak obniżyć koszty operacyjne funkcjonowania działu zakupów jak zarządzać ryzykiem? jak skutecznie kontrolować dział zakupów podczas zmian operacyjnych jakie działania podejmować, aby uzyskać jak…

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • jak dobrze zorganizować proces zamówień
  • jak skutecznie przebudować organizację zakupów
  • jak zoptymalizować efektywność kosztową procesów zakupowych
  • jak obniżyć koszty operacyjne funkcjonowania działu zakupów
  • jak zarządzać ryzykiem?
  • jak skutecznie kontrolować dział zakupów podczas zmian operacyjnych
  • jakie działania podejmować, aby uzyskać jak największe oszczędności

oraz pokażemy najważniejsze etapy i efekty procesu centralizacji zakupów

Szkolenie adresowane wszystkich osób odpowiedzialnych za planowanie, zarządzanie oraz realizację zakupów i zaopatrzenia, a w szczególności:

  • Dyrektorzy i Menedżerowie Działów Logistyki i planowania produkcji
  • Dyrektorzy i Menedżerowie Działów Zakupów i Zaopatrzenia
  • Dyrektorzy i Menedżerowie Działów Administracyjnych
  • Dyrektorzy i Menadżerowie ds. Współpracy z Dostawcami

Program szkolenia

  1. Cele działalności logistycznej nowoczesnej firmy produkcyjnej
  2. Organizacja działu logistyki
  3. Kryteria odejmowania decyzji logistycznych, decyzje strategiczne i operacyjne
  4. Identyfikacja kosztów generowanych przez czynności logistyczne, w tym gospodarkę zapasami
  5. Przegląd metod redukcji kosztów zapasów bieżących, zapasów bezpieczeństwa oraz zapasów spekulacyjnych
  6. Optymalizacja wielkości i częstotliwości dostaw pod kątem kosztów logistycznych w warunkach planowania i prognozowania zaopatrzenia
  7. Logistyczne aspekty obsługi klientów
  8. Sposoby organizacji zakupów w przedsiębiorstwach zagranicznych
  9. Przegląd najczęściej stosowanych strategii zakupowych
  10. Decyzje dotyczące sposobu współpracy z dostawcami – współpraca transakcyjna vs. relacje długookresowe
  11. Kryteria wyboru i oceny dostawców
  12. Strategie cenowe dostawców
  13. Mierniki w zakresie działalności logistycznej i zakupowej
  14. Metody przeciwdziałania malwersacjom w obszarze zakupów
  15. Zarządzanie zapasami przez dostawców VMI (Vendor Managed Imventory)

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie