- Oferta
- Rozwój menedżerski
COACHING DLA KADRY KIEROWNICZEJ (2 dni)
Na naszym szkoleniu zapoznamy Cię z prowadzeniem coachingu w taki sposób, aby był on skuteczny i efektywny, zarówno dla przełożonego i jego podwładnych, jak i dla całej organizacji. W trakcie szkolenia uczestnicy będą trenować: Umiejętność wpływania na wzrost skuteczności realizacji…
Cele i korzyści
Na naszym szkoleniu zapoznamy Cię z prowadzeniem coachingu w taki sposób, aby był on skuteczny i efektywny, zarówno dla przełożonego i jego podwładnych, jak i dla całej organizacji.
W trakcie szkolenia uczestnicy będą trenować:
- Umiejętność wpływania na wzrost skuteczności realizacji celów wyznaczanych pracownikom
- Umiejętność prawidłowego wyznaczania celów
- Umiejętność udzielania informacji zwrotnych dla poprawy skuteczności realizacji zadań
- Umiejętność prawidłowego przeprowadzania obserwacji pracowników
- Umiejętność prowadzenia skutecznych rozmów coachingowych
- Umiejętność korzystania z narzędzi motywujących do pracy
Program szkolenia
Coach wspiera w rozwoju, inspiruje, dzieli się wątpliwościami, pomaga patrzeć na sprawy z różnych perspektyw i nie narzuca swojego zdania, jest autentyczny, zaangażowany, gotowy przyjmować punkt widzenia klienta. [M. Koterski].
1. UMIEJĘTNOŚĆ EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
- Proces komunikacji
- Wpływ sygnałów niewerbalnych na komunikację
- Bariery skutecznej komunikacji
- Techniki aktywnego słuchania
- Budowanie komunikatów adekwatnych do różnych sytuacji zawodowych
- Diagnoza własnego stylu pracy i komunikacji
- Asertywne zachowanie w kontakcie z drugą osobą
2. CZYM JEST COACHING
- Aby coaching nie był kontrolą – perswazyjny format prezentacji
- Rola coacha
- Warunki niezbędne do rozprowadzenia coachingu
- Obserwacja – nóż analizy
- Kryteria dobrego wyznaczania celu
- Rozmowa wyznaczająca zadania
- Udzielanie informacji zwrotnych
- Zasady udzielania skutecznego feedbacku
- Ocena poziomu wykonania zadań – rozmowa coachingowa
- Rola przełożonego we wzmacnianiu motywacji pracowników
- Udzielanie pochwały
3. CYKL TRENINGOWY
- Plan współpracy
- Spotkanie z pracownikiem
- Spotkanie z klientem
- Ocena efektów pracy przez pracownika
- Wspólna analiza
- Podsumowanie – zasada „kanapki”
4. PLANOWANIE I ORGANIZACJA PRACY TRENERA/COACHA
- Budowanie i używanie kalendarza coachingowego
- Analiza potrzeb szkoleniowych
- Dokumentacja coachingowa
Coaching to niezwykle efektywne narzędzie, służące odkrywaniu potencjału pracowników,wspierania ich rozwoju i umiejętności. To często długotrwały proces, pomagający ludziom: odkryć nowe możliwości działania, wprowadzić w życie niestandardowe pomysły i stać się kreatywnymi.
Niesłychanie ważną rolą coacha jest koordynacja zespołu, budowanie potencjału pracowników, wspieranie i rozwój ich kompetencji, ale również traktowanie pracowników podmiotowo i całościowo (z ich emocjami, motywacjami i indywidualnością).
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie