- Oferta
- Sprzedaż, zakupy
AUTHENTIC SALES – styl sprzedaży dopasowany do Ciebie. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego
Zawodowy sprzedawca to specjalista w zakresie budowania relacji, zarządzania relacjami, mistrz komunikacji, negocjacji i wywierania wpływu. Fachowiec od przywództwa, słuchania, kierowania… Zapraszamy na warsztaty szkoleniowe. Zdobędziesz nowe umiejętności i udoskonalisz dotychczasowe. STARY DOBRY TEMAT W NOWEJ ARANŻACJI, czyli w konwencji skutecznej nauki przez ŚMIECH, ŻART I ZABAWĘ. Inne, niestandardowe podejście do rozwoju umiejętności Osób Uczących się Swobodna atmosfera, rezygnacja z koszarowej dyscypliny i przyzwolenie na różnorodność zachowań Uczestnicy mają wpływ na ostateczny program szkolenia i przebieg zajęć Uczestnicy są współautorami tego przedsięwzięcia /trener zaś jest liderem i moderatorem, a nie najmądrzejszym nadzorcą/ Budujemy wysokie Poczucie Własnej Wartości uczestników i dobre samopoczucie Zobacz naszą prezentację w PDF
Cele i korzyści
- Określenie poziomu umiejętności sprzedaży
- Określenie docelowych kompetencji sprzedażowych
- Wskazanie narzędzi, technik i metod osiągnięcia odpowiedniego poziomu umiejętności w zakresie sprzedaży
- Wdrażanie narzędzi treningowych
- Minimalizacja konfliktów, wynikających z nieporozumień z klientem
- Wypracowanie i doskonalenie szczegółowych umiejętności, związanych ze sprzedawaniem
- Kształtowanie właściwych postaw wobec samego siebie i ludzi, z którymi pracujemy
- Zwiększenie odwagi i asertywności w relacjach z klientem
- Ćwiczenia umiejętności praktycznego reagowania w sytuacji trudnych i konfliktowych zachowań innych ludzi
- Kreatywna praca nad kształtowaniem osobistej charyzmy handlowca
- Przekonanie siebie, że poczucie humoru zwielokrotnia skuteczność w zarządzaniu relacjami międzyludzkimi
- Poznanie i praktyczne zastosowanie wybranych technik z zakresu sprzedawania, negocjacji, perswazji
- Zidentyfikowanie własnych mocnych stron i określenie kierunków ich wzmocnienia
- Praca nad własnymi kompetencjami i znalezienie sposobów ich doskonalenia
Sprzedawanie?! Nigdy w życiu!
Jak tu się przyznać szczególnie w Polsce! do tego, że jestem sprzedawcą? Opinii jest mnóstwo! Oto trzy przykłady. Autentyczne.
„To hańba! Nie ma gorszej roboty, jak wciskanie klientom ciemnoty i robienie im wody z mózgu. Uczymy się technik manipulacyjnych, które powodują, że klient kupi, czy chce, czy nie chce, i otrzeźwieje dopiero w domu. W ten sposób zdobywamy wrogów, którzy nie dość, że nas nienawidzą, to jeszcze pogardzają. Jakby nie było u nas uczciwej pracy, tylko takie upodlenie! Łażenie po domach i skamlanie, to już lepiej żebrać!”
„Praca sprzedawcy, który zarabia tylko na prowizji, jest nieuczciwa. Dostaje dwadzieścia procent od ceny, albo i więcej. Gdyby nie taki agent krwiopijca, to klient miałby taniej, a czasy są ciężkie, kryzys. Nie można ograbiać rodzin z pieniędzy, i tak już płacimy wysokie podatki…”
„Nawet się nie przyznawaj, że sprzedajesz polisy na życie. Będą cię wytykać palcami! W naszej rodzinie nikt tak nisko nie upadł, żeby zostać domokrążcą! Kto to widział, żeby pukać od drzwi do drzwi i wpychać ludziom oszukańcze produkty. Aż dziw, że cię jeszcze nie zamknęli, razem z tą twoja firmą. Rozmawiałem w urzędzie gminy, poszukują gońca. Na jutro jesteś umówiony…”
I ja też chyba tak myślałem. Zanim… Zanim nie zostałem agentem sprzedaży, potem kierownikiem zespołu, a wreszcie szefem dużej agencji. Co sprzedawaliśmy? Polisy na życie. Nauki brałem od doświadczonych trenerów i sprzedawców. Dowiedziałem się takich rzeczy, o jakich nie miałem najmniejszego pojęcia.
Że sprzedawanie – to najstarszy zawód świata. Że zawodowy sprzedawca – to specjalista w zakresie budowania relacji, zarządzania relacjami, mistrz komunikacji, negocjacji i wywierania wpływu. Fachowiec od przywództwa, słuchania, kierowania… Wiem też, że każdy człowiek jest sprzedawcą, czy mu się to podoba, czy nie. Tylko jeden będzie sprzedawcą znakomitym, a drugi… fatalnym.
Zapraszamy na warsztaty szkoleniowe. Zdobędziesz nowe umiejętności i udoskonalisz dotychczasowe… i poprawisz sobie humor. Tak dobrze ma ten, który naprawdę umie sprzedawać, się też:)
Program szkolenia
- Ćwiczenie integracyjne grupy
- Określenie indywidualnych celów szkolenia. Natychmiastowe przeformułowanie programu szkolenia w taki sposób, aby każdy z Uczestników osiągnął swój cel
- Podział uczestników na zespoły problemowe
- Zadanie zespołowe główne. Referowanie, dyskusja panelowa
- WPŁYW – indywidualne określenie, na kogo i kiedy mamy wpływ. Zdecydowanie, w jaki sposób wywiera się wpływ na innych
1. Klasyczny trójkąt handlowy
- Klient – Produkt – Sprzedawca
- Czy sprzedawca ma wpływ na klienta, czy nie ma?; na co sprzedawca ma rzeczywisty wpływ?; co należy uczynić, aby ten wpływ zaakceptować i wzmocnić?
2. Cechy profesjonalnego sprzedawcy
- Wiedza branżowa, wiedza sprzedażowa, image sprzedawcy
- Wizerunek sprzedawcy
3. Sprzedaż
- Praktyczna definicja sprzedaży
- Kompatybilność „sprzedawania” z „kupowaniem”
4. Zdefiniowanie pojęcia przywództwa w sprzedaży
- Definicja przywództwa; cechy przywódcy; poziomy przywództwa
- Charyzma w sprzedaży; budowanie relacji sprzedażowych
5. Komunikowanie interpersonalne
- Definicja komunikacji
- Komunikowanie werbalne, parawerbalne, niewerbalne; rzeczowe i emocjonalne
- „Mowa ciała”
- Prawa perswazji
- Narzędzia skutecznej komunikacji
- Okno Johari – trudne zachowania – narzędzia asertywnego zachowania w relacjach z klientami
- Udrażnianie kanałów przepływu informacji pomiędzy sprzedawcą a klientem
6. Aktywne pozyskiwanie klientów
- Prospecting
- Koło sprzedaży: ścieżka krytyczna zakresu obowiązków
- Koło kupowania: tajemnica skuteczności sprzedaży
- Narzędzia utrzymywania poziomu sprzedaży w trudnych warunkach rynkowych
- Skąd brać klientów?
7. Kupowani
- Co to jest kupowanie?
- Powody kupowania
- „Strachy” handlowca i strachy klienta
8. Charakterystyka klientów mojej Firmy
- Typy i oczekiwania klientów
- Typy osobowości klientów
- Potrzeby i korzyści
9. Telefon – narzędzie pracy Handlowca
- Zasady prowadzenia rozmów handlowych przez telefon; obsługa klienta; budowanie rynku; umawianie spotkań handlowych
- Zasady indywidualnych ćwiczeń, prowadzących do wysokiej sprawności w umawianiu spotkań handlowych przez telefon
10.Elementy zarządzania konfliktem
- Pochwała konfliktu
- Źródła konfliktów z naszymi klientami
- Zastrzeżenia wymówki, obiekcje
- 7 typów trudnych ludzi; radzenie sobie z ich zachowaniami; kreatywne i praktyczne podejście do zachowań innych ludzi
- Radzenie sobie w sytuacji trudnych zachowań klienta (narzędzia do natychmiastowego zastosowania)
- Ćwiczenie integracyjne grupy
- Prowadzenie rozmów handlowych: coaching
- Podsumowanie warsztatów szkoleniowych. Opracowanie własnej mapy drogowej
- Wręczenie dyplomów
Metody szkoleniowe
Podstawowa metoda – coaching prowokatywny, charakteryzuje się tym że:
- uczestnicy uczą się śmiać ze swoich problemów
- samodzielnie znajdują rozwiązania
- są bardziej asertywni i realistyczni
- pracują nad zmianą
COACHING PROWOKATYWNY to bardzo skuteczna metoda pracy z ludźmi, oparta na humorze, prowokacji oraz życzliwości, cieple i akceptacji.
- Ćwiczenia praktyczne
- Doskonalenie praktycznych umiejętności
- Refleksje Uczestników nad własną pracą i zachowaniami
- Mini wykłady
- Zadania zespołowe, indywidualne
- Prezentacje wyników prac szkoleniowych
- Dyskusje
- Swoboda w wygłaszaniu ocen i opinii
- Absolutny zakaz i brak krytykowania oraz wygłaszania negatywnych opinii
- Wymiana doświadczeń
- Wspólne tworzenie atmosfery silnej motywacji
- Metoda relacyjna – proces pozytywnego budowania relacji w gronie osób w sali szkoleniowej – Uczestników i trenerów
- Metoda coachingowa
- Przywódczy styl prowadzenia warsztatów szkoleniowych – budowanie atmosfery szacunku, tolerancji, ciekawości, rozbudzania zainteresowań
Narzędzia szkoleniowe, stosowane warsztatach:
- Coachingowe tabele umiejętności dla Komunikacji Interpersonalnej
- Analizy przypadków
- Arkusze autooceny
- Testy wiedzy
- Gry symulacyjne
- Gry zespołowe
- Odgrywanie scenek
- Ćwiczenia z zakresu umiejętności aktorskich
- Zadania praktyczne
Adresaci
Warsztaty umiejętności adresujemy m.in. do:
- szefów, kierowników, menedżerów
- przedsiębiorców
- handlowców, przedstawicieli handlowych
- agentów sprzedaży
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie