- Oferta
- Rozwój menedżerski
ZARZĄDZANIE SOBĄ W STRESIE I SPOSOBY NA „BRAK CZASU” – PROFILAKTYKA WYPALENIA ZAWODOWEGO
Szkolenie adresowane do wszystkich pracujących w zwiększonym stresie, presji czasu, wymagających silnej motywacji wewnętrznej w pracy, kontaktów z trudnymi klientami. Dla tych, którzy chcą efektywnie i długo pracować w zdrowiu i dobrej kondycji psychicznej. Jak korzystając z własnych zasobów zwiększyć…
Cele i korzyści
Szkolenie adresowane do wszystkich pracujących w zwiększonym stresie, presji czasu, wymagających silnej motywacji wewnętrznej w pracy, kontaktów z trudnymi klientami. Dla tych, którzy chcą efektywnie i długo pracować w zdrowiu i dobrej kondycji psychicznej. Jak korzystając z własnych zasobów zwiększyć efektywność i zadowolenie z pracy zawodowej. Elementy specyfiki pracy w grupie pomogą liderom grup wypracować dobry i efektywny i zespół.
Program szkolenia
1. Stres, dokuczliwe emocje… Skąd się to u mnie bierze?
- Czynniki stresogenne w życiu zawodowym – co nam daje a co odbiera stres?
- Analiza motywatorów i demotywatorów w pracy
- Potrzeby , ich struktura i adekwatny sposób zaspokojenia potrzeb- metoda na złagodzenie stresu i przykrych emocji
- Określenie obszarów trudności zawodowych i strategii „pomocowej” z uwzględnieniem obszarów pozazawodowych
- Analiza i poznanie zasad jakimi rządzą się nasze emocje
2. W zgodzie ze sobą. Praktyczne elementy zarządzania czasem
- Zasada Pareto, Matryca Eisenhower’a – reguły ułatwiające „dyscyplinować” czas
- Ustalanie priorytetów- to warto znać, żeby oszczędzać czas
- Wykres aktywności rytmu dziennego standardowy i indywidualny, co z tego wynika
- Krzywa zakłóceń, co mi daje ta wiedza?
- Przekonania i doświadczenia, które pomagają być efektywnym pracownikiem – chcę czy muszę?
- Indywidualny bilans zawodowy
- Skala wypalenia zawodowego- test
- Delegowanie zadań i odpowiedzialności – kiedy?
- Techniki wspierające organizację siebie i dnia w pracy zawodowej
3. Zdrowy dialog z innymi
- Efektywna komunikacja to podstawowe narzędzie kontaktu z innymi – jak być dobrym mówcą i słuchaczem?
- Asertywność społeczna w organizacji
- Elementy analizy transakcyjnej – jak dopasować się do innych w rozmowie
- Emocje w trakcie rozmowy, przekaz pozawerbalny
- Błędy percepcji i efektywne porozumiewanie się
- Grupa, role grupowe, style porozumiewania się, z czym się wiąże praca w grupie, strategie i techniki
- Blok poświęcony poznaniu konkretnych technik i umiejętności podnoszących efektywność w rozmowie z innymi.
4. Chwila na poznanie siebie – analiza testowa
- Komunikowanie się – jak to robię? – test diagnozujący
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie