Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

TRENING SPRZEDAŻOWY (2 dni)80% to zajęcia warsztatowe !!! Zdynamizuj swoją skuteczność wobec wymagających klientów!!!

Trening dynamizowania skutecznej sprzedaży i opieki nad klientem Doskonalenie umiejętności sprzedażowych wobec klientów wymagających indywidualnej obsługi Wypracowanie indywidualnego warsztatu skutecznej sprzedaży Szkolenie adresowane do: Średniej kadry kierowniczej ds. sprzedaży Opiekunów klientów (merchandiserów) zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta Metody prowadzenia…

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Trening dynamizowania skutecznej sprzedaży i opieki nad klientem
  • Doskonalenie umiejętności sprzedażowych wobec klientów wymagających indywidualnej obsługi
  • Wypracowanie indywidualnego warsztatu skutecznej sprzedaży

Szkolenie adresowane do:

  • Średniej kadry kierowniczej ds. sprzedaży
  • Opiekunów klientów (merchandiserów) zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta

Metody prowadzenia warsztatów:

  • Zajęcia interaktywne – case-study, role play
  • Metody projektowania indywidualnego warsztatu pracy opiekuna klienta (merchandisera)
  • Nagrywanie elementów ćwiczeń uczestników warsztatów celem optymalizacji ich efektywności

Program szkolenia

I. PRZYGOTOWANIE WARSZTATU EFEKTYWNEJ PRACY Z KLIENTEM

1. Wprowadzenie – Marketingowa a Clientingowa strategia i taktyki sprzedaży

2. Trening przygotowań do prezentacji ofertowej – trening image`u każdego z uczestników warsztatów

  • Prezentacja image`u komunikacji niewerbalnej – dla zwiększenia efektywności pracy z klientem – ćwiczenia
  • Trening precyzji komunikacji werbalnej i dialogu z klientem – ćwiczenia
  • Komunikowanie emocji – dla efektywności pracy z klientem – ćwiczenia

3. Założenia do zaprojektowania przez uczestników dynamizowania pracy z klientem w dwóch wymiarach

  • Marketingowe zdobywanie nowych klientów
  • Clientingowa opieka nad klientem

4. Trening przygotowań warsztatu do zdobywania nowych klientów na rynku

  • Trening prezentacji firmy, której uczestnicy są przedstawicielami /merchandiserami/ – ćwiczenia
  • Trening prezentacji „korzyściowej” produktów firmy – diagnoza umiejętności tych prezentacji – nagrywanie uczestników na video w trakcie ćwiczeniowych prezentacji celem analizy i optymalizacji zachowań prezentacyjnych – ćwiczenia

5. Trening budowania założeń do tworzenia baz danych o potencjalnych klientach– w branży, w której działają opiekunowie klienta (merchandiserzy) – ćwiczenia

6. Trening planowania kontaktów handlowych – ćwiczenie projektujące dobry warsztat planowania relacji z klientami (tzw. tygodniówka)

7. Trening docierania do potencjalnego klienta

  • Ćwiczenie warsztatu telemarketingu ofertowego
  • Ćwiczenie warsztatu ofertowania /materiałów reklamowo-informacyjnych/ reprezentowanej firmy

8. Trening założeń bezpośredniej rozmowy handlowej z klientem – wprowadzenie

II. PRACA SPRZEDAŻOWA Z KLIENTEM

1. Trening fazy otwarcia rozmowy sprzedażowej – ćwiczenia

2. Trening fazy prezentowania oferty u klienta – ćwiczenia z analizą video zachowań uczestników w ćwiczeniowych sytuacjach prezentacyjnych oferty

3. Trening odpowiadania na pytania klienta – ćwiczenia z analizą video zachowań uczestników w ćwiczeniowych sytuacjach sprzedażowych

4. Trening odpowiadania na zastrzeżenia klienta – ćwiczenia

5. Trening zamykania rozmowy sprzedażowej – ćwiczenia

6. Trening sprawdzający – ćwiczenia całych rozmów sprzedażowych i ich efektywności w sytuacjach sprzedażowych

7. Trening zwiększenia dynamiki i efektywności sprzedaży – przegląd technik aktywizacji sprzedaży – ćwiczenia metody efektywnego sprzedawania

8. Trening opieki nad klientem stałym (w elementach)

  • Kontakty podtrzymujące – ćwiczenia
  • Kontakty posprzedażowe, serwisowe – ćwiczenia
  • Kontakty rozszerzania sprzedaży – ćwiczenia
  • Kontakty budowania relacji handlowych – ćwiczenia

9. Podsumowanie warsztatów

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie