- Oferta
- Sprzedaż, zakupy
TRENING SPRZEDAŻOWY (2 dni)80% to zajęcia warsztatowe !!! Zdynamizuj swoją skuteczność wobec wymagających klientów!!!
Trening dynamizowania skutecznej sprzedaży i opieki nad klientem Doskonalenie umiejętności sprzedażowych wobec klientów wymagających indywidualnej obsługi Wypracowanie indywidualnego warsztatu skutecznej sprzedaży Szkolenie adresowane do: Średniej kadry kierowniczej ds. sprzedaży Opiekunów klientów (merchandiserów) zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta Metody prowadzenia…
Cele i korzyści
- Trening dynamizowania skutecznej sprzedaży i opieki nad klientem
- Doskonalenie umiejętności sprzedażowych wobec klientów wymagających indywidualnej obsługi
- Wypracowanie indywidualnego warsztatu skutecznej sprzedaży
Szkolenie adresowane do:
- Średniej kadry kierowniczej ds. sprzedaży
- Opiekunów klientów (merchandiserów) zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta
Metody prowadzenia warsztatów:
- Zajęcia interaktywne – case-study, role play
- Metody projektowania indywidualnego warsztatu pracy opiekuna klienta (merchandisera)
- Nagrywanie elementów ćwiczeń uczestników warsztatów celem optymalizacji ich efektywności
Program szkolenia
I. PRZYGOTOWANIE WARSZTATU EFEKTYWNEJ PRACY Z KLIENTEM
1. Wprowadzenie – Marketingowa a Clientingowa strategia i taktyki sprzedaży
2. Trening przygotowań do prezentacji ofertowej – trening image`u każdego z uczestników warsztatów
- Prezentacja image`u komunikacji niewerbalnej – dla zwiększenia efektywności pracy z klientem – ćwiczenia
- Trening precyzji komunikacji werbalnej i dialogu z klientem – ćwiczenia
- Komunikowanie emocji – dla efektywności pracy z klientem – ćwiczenia
3. Założenia do zaprojektowania przez uczestników dynamizowania pracy z klientem w dwóch wymiarach
- Marketingowe zdobywanie nowych klientów
- Clientingowa opieka nad klientem
4. Trening przygotowań warsztatu do zdobywania nowych klientów na rynku
- Trening prezentacji firmy, której uczestnicy są przedstawicielami /merchandiserami/ – ćwiczenia
- Trening prezentacji „korzyściowej” produktów firmy – diagnoza umiejętności tych prezentacji – nagrywanie uczestników na video w trakcie ćwiczeniowych prezentacji celem analizy i optymalizacji zachowań prezentacyjnych – ćwiczenia
5. Trening budowania założeń do tworzenia baz danych o potencjalnych klientach– w branży, w której działają opiekunowie klienta (merchandiserzy) – ćwiczenia
6. Trening planowania kontaktów handlowych – ćwiczenie projektujące dobry warsztat planowania relacji z klientami (tzw. tygodniówka)
7. Trening docierania do potencjalnego klienta
- Ćwiczenie warsztatu telemarketingu ofertowego
- Ćwiczenie warsztatu ofertowania /materiałów reklamowo-informacyjnych/ reprezentowanej firmy
8. Trening założeń bezpośredniej rozmowy handlowej z klientem – wprowadzenie
II. PRACA SPRZEDAŻOWA Z KLIENTEM
1. Trening fazy otwarcia rozmowy sprzedażowej – ćwiczenia
2. Trening fazy prezentowania oferty u klienta – ćwiczenia z analizą video zachowań uczestników w ćwiczeniowych sytuacjach prezentacyjnych oferty
3. Trening odpowiadania na pytania klienta – ćwiczenia z analizą video zachowań uczestników w ćwiczeniowych sytuacjach sprzedażowych
4. Trening odpowiadania na zastrzeżenia klienta – ćwiczenia
5. Trening zamykania rozmowy sprzedażowej – ćwiczenia
6. Trening sprawdzający – ćwiczenia całych rozmów sprzedażowych i ich efektywności w sytuacjach sprzedażowych
7. Trening zwiększenia dynamiki i efektywności sprzedaży – przegląd technik aktywizacji sprzedaży – ćwiczenia metody efektywnego sprzedawania
8. Trening opieki nad klientem stałym (w elementach)
- Kontakty podtrzymujące – ćwiczenia
- Kontakty posprzedażowe, serwisowe – ćwiczenia
- Kontakty rozszerzania sprzedaży – ćwiczenia
- Kontakty budowania relacji handlowych – ćwiczenia
9. Podsumowanie warsztatów
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie