Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

DOSKONALENIE OBSŁUGI KLIENTA – warsztaty dla zaawansowanych

• Zatrzymanie stałych, zadowolonych klientów • Stosowanie psychologicznych technik budowania pozytywnych relacji • Wykształcenie umiejętności tworzenia długotrwałych i efektywnych więzi z klientem

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

• Zatrzymanie stałych, zadowolonych klientów

• Stosowanie psychologicznych technik budowania pozytywnych relacji

• Wykształcenie umiejętności tworzenia długotrwałych i efektywnych więzi z klientem

Program szkolenia

ANALIZA KLIENTÓW FIRMY (2 godz)

• Marketingowe techniki obsługi klientów – zarządzanie informacją o kliencie
• Analiza postaw i opinii klientów – rozpoznawanie oczekiwań i potrzeb
• Typy klientów: zainteresowany, dominujący, podejrzliwy, agresywny, niezdecydowany, obojętny
– zasady postępowania, komunikowania się i oddziaływania w zależności od osobowości klienta

Cele:
Współczesne firmy wymagają od swoich pracowników nie tylko solidności i rzetelności w wykonywaniu obowiązków ale również menedżerskiego podejścia do swojej pracy wyrażającego się przedsiębiorczością i świadomością współuczestnictwa w budowaniu sukcesu Firmy. W powyższym bloku nastąpi krótkie utrwalenie zasad marketingowych, które nie zawsze realizowane są z pełną konsekwencją. Identyfikacja typów klienta pozwoli na wypracowanie skutecznych technik oddziaływania w dalszej części treningu.

EFEKTYWNA OBSŁUGA (5 godz.)

• Pozyskiwanie pełnych informacji o potrzebach i postawie klienta – merytoryka oraz intuicja i empatia w procesie komunikacji z klientem
• Potrzeby – jakie one są i kim naprawdę są ich reprezentanci (klienci) czyli co ja z tego będę miał – mów do mnie językiem korzyści
• Rozpoznawanie potrzeb – dostosowanie oferty – realizacja potrzeb klienta
• Metody indywidualnego podejścia do klienta
• Umiejętność aktywnego słuchania
• Sztuka argumentacji

Cele:
Efektywna obsługa daleka jest od tzw. codziennego, rutynowego podejścia do klienta. Wymaga natomiast wieloaspektowego działania marketingowego aby lepiej rozumieć zarówno klientów jak i konkurencję. Choć arkana praktycznej wiedzy w zakresie efektywnej obsługi nieustannie podkreślają znaczenie identyfikacji potrzeb czy konieczność indywidualnego podejścia to w rzeczywistości pracownicy działu obsługi posługują się podobnym szablonem względem większości swoich klientów. W powyższym bloku wypracujemy konkretne, zarówno te sprawdzone jak i nowatorskie techniki obsługi, które zostaną przećwiczone, nagrane na video i zanalizowane a następnie utrwalone. Wyposażony w konkretne techniki i narzędzia sprzedażowe przedstawiciele działu obsługi będą mogli wzbogacić swój warsztat pracy uzyskując tym samym większą efektywność i satysfakcję.

KONTAKT TELEFONICZNY CZYLI OBSŁUGA KLIENTA NA ODLEGŁOŚĆ (5 godz.)

• Jak efektywnie wykorzystywać telefon
• Treści werbalne i pozawerbalne
• Strategie rozmów telefonicznych z klientami w zależności od celu
• Budowanie relacji w zależności od typu klienta
• Pokonywanie obiekcji
• Zamykanie rozmów

Cele:
W pierwszej części bloku omówione zostaną zasady efektywnego wykorzystywania telefonu w kontaktach z klientami w zależności od celu rozmowy. W dalszej części każdy uczestnik weźmie udział w symulowanych rozmowach telefonicznych w zakresie obsługi klienta z rożnymi „typami klientów”, które będą nagrane a następnie poddane analizie.

KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI CJ INTERNATIONAL LTD. (2 godz.)

• Sztuka prowadzenia rozmów z klientami – jak to robić efektywnie i „na luzie”
• Savoir-vivre i etyka pracy – atrakcyjność interpersonalna
• Sytuacje trudne w bezpośrednich kontaktach z klientami – jak rozwiązywać je z korzyścią dla obu stron
• Zasady przyjmowania i obsługi reklamacji

Cele:
Blok ten zawiera serię przykładów, studiów przypadku oraz ćwiczeń obrazujących trudne sytuacje, reklamacje i konflikty z klientami. Uczestnicy mają możliwość zapoznania się z technikami efektywnego rozwiązywania problemów w kontaktach z klientami oraz indywidualnego uczestniczenia w scenkach symulacyjnych.

ZNACZENIE JAKOŚCI W OBSŁUDZE KLIENTA (2 godz.)

• Techniki utrzymywania stałego kontaktu z klientami
• Dlaczego warto być doradcą w kontakcie z klientem
• Opieka nad klientem – budowanie poczucia zaufania i współpracy
• Metody kreowania zadowolonych klientów na „całe życie”
• Rozwój potencjału własnego – elementy zarządzania czasem oraz radzenia sobie w sytuacjach stresowych.

Większość firm oferuje swoim klientom podobny zakres usług oraz warunki cenowe zaś przeciętny klient traktuje w tym aspekcie wszystkie firmy tak samo. Jednym z najważniejszych elementów pozwalającym klientom na rozróżnienie firm logistycznych jest:
– dostęp do produktów (ofert)
– jakość obsługi
– wartość dodana w postaci tego wszystkiego, czego nie otrzymają od innych firm.

Cele:

W tym bloku zostaną wyeksponowane owe wartości dodane oraz sposoby „dostarczania ich” klientom. W dalszej części zostaną przedstawione krótkie zagadnienia dotyczące zarządzania czasem oraz stresem w myśl zasady, iż pracownik dobrze zorganizowany oraz odporny emocjonalnie jest skuteczniejszy i posiada większe poczucie satysfakcji z pracy.

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Opinie uczestników szkoleń

    • Bardzo miła atmosfera, dobrzy instruktorzy, gorąco polecam szkolenia w tej firmie (Translated by Google) Very nice atmosphere, good instructors, I highly recommend training at this company
      Kris Tab
      2025-10-08 11:47:39 (opinia z Google)
    • Super kurs i prowadzenie (Translated by Google) Great course and guidance
      Artur Spiszak
      2025-10-08 10:35:36 (opinia z Google)
    • Miło było (Translated by Google) It was nice
      Grzegorz Szeliga
      2025-10-08 10:34:02 (opinia z Google)
    • Same pozytywy , super organizacja. (Translated by Google) Only positives, great organization.
      Dariusz Smolarek
      2025-10-04 08:05:54 (opinia z Google)
    • Super szkolenie i miła atmosfera,polecam każdemu 🙂 (Translated by Google) Great training and nice atmosphere, I recommend it to everyone 🙂
      Paweł Sykulski
      2025-10-04 08:04:03 (opinia z Google)
    • Miła atmosfera. Bardzo dobre szkolenie. Polecam. (Translated by Google) Nice atmosphere. Very good training. I recommend it.
      Martin Smolarek
      2025-10-04 08:02:00 (opinia z Google)
    • Bardzo miła atmosfera . Polecam serdecznie (Translated by Google) Very nice atmosphere. I highly recommend it.
      Jacek Jurczak
      2025-10-04 08:01:09 (opinia z Google)
    • Krzysztof Morcinek
      2025-09-30 12:34:24 (opinia z Google)
    • WSPANIALA FIRMA SZKOLENIOWA, PEŁNA REKOMWNDACJA (Translated by Google) GREAT TRAINING COMPANY, FULLY RECOMMENDED
      Malgorzata Strzemp
      2025-09-27 17:30:55 (opinia z Google)
    • Polecam szkolenia z prawa budowlanego 🏠 (Translated by Google) I recommend construction law training 🏠
      Jolanta Kułakowska
      2025-09-27 17:17:38 (opinia z Google)
    • Świetnie prowadzone szkolenie na podesty ruchome. Instruktor z ogromnym doświadczeniem opowiadał nam mnóstwo ciekawostek, które pomagały zapamiętać ogrom materiału.Przekazywal z pasją nie tylko teorię, ale i praktyczne porady jak zdać egzamin państwowy. Egzamin poszedł gładko. Dziękuję za świetną organizację.Do zobaczenia na kolejnych szkoleniach. Rekomenduję każdemu ⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) A well-run training course for mobile work platforms. The instructor, with extensive experience, shared a wealth of interesting facts that helped us memorize the vast amount of material. He passionately conveyed not only the theory but also practical advice on how to pass the state exam. The exam went smoothly. Thank you for the excellent organization. See you at the next training. I recommend it to everyone ⭐⭐⭐⭐⭐
      Andrzej Czerwiński
      2025-09-27 08:47:29 (opinia z Google)
    • Dobrze zorganizowany kurs na podesty ruchome, dużo materiałów do nauki, miła, przyjazna atmosfera. Cała grupa zdała egzamin państwowy. Polecam serdecznie 🥰 (Translated by Google) A well-organized course on mobile elevating work platforms, with plenty of learning materials and a pleasant, friendly atmosphere. The entire group passed the state exam. I highly recommend it 🥰
      grazyna czerwinska
      2025-09-27 08:42:15 (opinia z Google)
    • Serdecznie polecam profesjonalną firmą szkoleniową Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ (Translated by Google) I highly recommend the professional training company Prestige ECK⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
      Janina Mrzygłód
      2025-09-25 17:22:13 (opinia z Google)
    • Solidna firma szkoleniowa, polecam, warto skorzystać 👍 (Translated by Google) A solid training company, I recommend it, it's worth using 👍
      Janusz Mrzygłód
      2025-09-25 17:17:53 (opinia z Google)
    • I'm Very happy, becouse i passed this exams. Thank you our Teacher's and my friends...
      Mehedi Md Nurul islam
      2025-09-09 09:30:30 (opinia z Google)
    • very good courses. all training is done with a description of all the nuances. the team is very positive with a good approach to training.
      Nil Poddo
      2025-09-09 09:22:19 (opinia z Google)
    • Good
      Sudesh Desai
      2025-09-09 09:08:33 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Thank you, everything is of good quality (Original) Дякую все якісно
      Александр Погребной
      2025-09-09 08:57:06 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) Very pleasant atmosphere. They teach quickly and efficiently. I recommend! (Original) Очень приятная атмосфера. Быстро и качественно учат . Рекомендую!
      V G
      2025-09-09 08:47:29 (opinia z Google)
    • (Translated by Google) It was good, all the theory was clear to me, thanks to the teachers (Original) Было хорошо,вся теория для меня была понятна,спасибо преподавателям
      Максим Карабаш
      2025-09-09 08:46:57 (opinia z Google)

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie