Home
- Oferta
- Sprzedaż, zakupy
Cele i korzyści
Program szkolenia
1. PRZYGOTOWANIE
- nastawienia – emocje – postawy
- pierwszy kontakt – zasłony i bariery
- techniki okazywania zrozumienia, określanie problemu, technika uzasadnienia działań, zamknięcie rozmowy
2. GRANICE W KONTAKTACH HANDLOWYCH – dokąd mogę dojść?
- asertywność
- informacje zwrotne
- wyznaczanie granic w zachowaniu klienta
- sankcje – zapowiedź i wykonywanie
- odmawianie klientowi
3. KRYTYKA ZE STRONY KLIENTA
- wyprzedzanie krytyki
- w poszukiwaniu krytycznych uwag
- psychologia i fenomenologia agresji
- inteligentne kierowanie emocjami partnera
4. STYLE NEGOCJACJI I ICH STOSOWANIE W WYBRANYCH SYTUACJACH
- styl kooperacyjny, rywalizacyjny, rzeczowy
- sytuacje trudne w negocjacjach
- reagowanie na zastrzeżenia klienta
- pokonywanie zastrzeżeń
- 10 skutecznych metod
5. OBSŁUGA NA ODLEGŁOŚĆ
- kontakty telefoniczne z klientem (sprzedażowe, i posprzedażowe)
- opieka nad klientem – budowanie poczucia zaufania i współpracy
6. OBSŁUGA BEZPOŚREDNIA
- sztuka prowadzenia rozmów z klientami – jak to robić efektywnie i “na luzie”
- atrakcyjność interpersonalna
- metody indywidualnego podejścia do klienta – empatia
- sytuacje trudne w bezpośrednich kontaktach z klientami
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie
Sprawdź, co zyskujesz
Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.