- Oferta
- Sprzedaż, zakupy
SPECYFICZNE TECHNIKI ZWIĘKSZANIA SKUTECZNOŚCI HANDLOWCA. SIŁA ODDZIAŁYWANIA (2 dni) – poziom zaawansowany
„Często zaciska szczęki, co sugeruje wewnętrzną kontrolę, dyscyplinę, siłę woli. Trudno takiego zwerbować, za to potem łatwo się z nim pracuje. Długo ukradkiem śledzę jego twarz. Szczególnie interesują mnie oczy, każdy szczegół jest ważny: szeroki rozstaw, niewielkie worki pod oczami.…
Cele i korzyści
„Często zaciska szczęki, co sugeruje wewnętrzną kontrolę, dyscyplinę, siłę woli. Trudno takiego zwerbować, za to potem łatwo się z nim pracuje. Długo ukradkiem śledzę jego twarz. Szczególnie interesują mnie oczy, każdy szczegół jest ważny: szeroki rozstaw, niewielkie worki pod oczami. Źrenice poruszają się wolno, na długo zatrzymując się w jednej pozycji. Spojrzenie przeciągłe, nie zawsze wnikliwe, najczęściej nieobecne, rzadziej badawcze. Analizując czyjąś osobowość należy pilnie obserwować mięśnie ust w różnych sytuacjach: śmiech, gniew, rozdrażnienie, relaks, uśmiech. Wszystko to zależy od mięśni twarzy, ich praca jest jakby zwierciadłem duszy. Te szczegóły są o wiele ważniejsze w kontakcie bezpośrednim, niż znajomość finansowych i służbowych kłopotów, choć i te mają swoje niewątpliwe znaczenie. Zadawać pytania, badać obszary i aktywnie działać w sytuacjach w których mogę wywrzeć wpływ. Kiedy działać, kiedy milczeć, kiedy naciskać, kiedy ustąpić – wiedza pozwala na skuteczność.”.
Program szkolenia
1. Sprzedaż jako sztuka doradzania
• metody profesjonalnego doradztwa w sprzedaży
• wzbudzanie oraz sterowanie potrzebami
• techniki przejmowania kontroli nad decyzjami klienta
2. Taktyka sprzedawcy zorientowana na klienta
• metody monitoringu – analiza rynku, wskaźniki sprzedaży, plany i strategie
• klient potencjalny – klient realny – „teczki klientów”
3. Narzędzia wywierania wpływu
• reguły wywierania wpływu (wzajemność, zaangażowanie i konsekwencja, społeczny dowód słuszności, lubienie i sympatia, autorytet, niedostępność)
• skuteczne przekonywanie
• zasady budowy sugestywnej wypowiedzi
• argumenty racjonalne i emocjonalne
4. Przechwytywanie inicjatywy – rola pytań w rozmowie handlowej
• kierowanie rozmową przy pomocy pytań
• sztuka odpowiedzi na pytania
5. Techniki radzenia sobie z manipulacjami
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie