PLANER
logotyp-prestige-eck

Nauczyłem się wypowiadać słowo “niemożliwe” z wielką ostrożnością.Verner von Braun

Menu

NOWOŚĆ

PRAWO I PSYCHOLOGIA W OBSŁUDZE REKLAMACJI

Termin: 18-11-2021 - 19-11-2021

Do rozpoczęcia: 24 dni Kategoria: Rozwój menedżerski, Prawo, Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin dydaktycznych: 12 (2 dni)

Miasto: Szczyrk

Cena: 1390,00 zł brutto od osoby

Hotel: śląskie, Hotel Meta SPA **** Szczyrk

Po szkoleniach uczestnicy będą potrafili:

  • Umiejętnie i efektywnie reagować w sytuacji konfliktowej i reklamacyjnej z korzyścią dla Klienta i wizerunku firmy
  • Opanować umiejętności prowadzenia rozmów z Klientami zmierzających nie tylko do obsłużenia samej reklamacji, ale też i do uzyskania celów dodatkowych pracownika
  • Potrafić zarządzać reklamacjami na poziomie własnym i całej organizacji

 

Cele i korzyści szkolenia

Blok z aspektów prawnych dostarcza wiedzy na temat obowiązków oraz przywilejów osób obsługujących lub współuczestniczących w obsłudze reklamacji. Dzięki tej wiedzy uczestnicy bardziej świadomie podejmują decyzje dotyczące obsługiwanej reklamacji i nie dopuszczają do sytuacji, podczas których klienci lub partnerzy wywierają na nich niedopuszczalne naciski. Zakres wiedzy uwzględnia najnowsze zmiany przepisów, a w tym zmianę klasyfikacji podmiotów gospodarczych do rangi konsumentów.

Blok z aspektów psychologicznych stanowi równowagę pomiędzy podejściem czysto prawniczym, a koniecznością tworzenia więzi z klientami. Uczestnicy diagnozują błędy, które generują pojawienie się reklamacji, dzięki czemu mogą skutecznie im przeciwdziałać. Nabywają też umiejętności prowadzenia skutecznego dialogu z klientami na różnych etapach reklamacji i w różnych jej formach.

Program szczegółowy szkolenia

DZIEŃ I – Aspekty prawne  

1. Sprzedaż stacjonarna

  • Przesłanki kwalifikujące do sprzedaży konsumenckiej
  • Prawa i obowiązki konsumenta
  • Prawa i obowiązki sprzedawcy
  • Ochrona sprzedawcy przed nadmiernymi kosztami/roszczeniami
  • Ochrona gwarancyjna
  • Przykłady z życia

2. Sprzedaż konsumencka na odległość

  • Akty prawne regulujące sprzedaż w handlu elektronicznym
  • Obowiązki e-sprzedawcy
  • Prawa konsumenta
  • Rozsyłanie informacji handlowych
  • Przetwarzanie danych konsumentów

3. Nieuczciwe praktyki rynkowe i niedozwolone klauzule w umowach z konsumentami

  • Akty prawne dotyczące nieuczciwych praktyk handlowych i niedozwolonych klauzul w umowach
  • Czarna i szara lista nieuczciwych praktyk handlowych
  • Rejestr klauzul niedozwolonych
  • Kary Prezesa UOKiK
  • Przykłady z życia

4. CASE STUDY

  • Analiza różnych sytuacji reklamacyjnych zgłoszonych przez uczestników szkolenia – rozwiązywanie indywidualnych problemów

DZIEŃ II – Aspekty psychologiczne 

1. Dlaczego powstaje reklamacja?

  • U źródła reklamacji – dlaczego do niej dochodzi
  • Nieświadome wspieranie rozwoju reklamacji
  • Zasady poprawnej komunikacji podczas obsługi reklamacji

2. Kali mieć rację, czyli toczenie wojen

  • Strategie wojenne w reklamacjach
  • Techniki unikania wojen
  • Sposoby skutecznej obrony w trakcie zmasowanego ataku

3. Podstawy obsługi reklamacji

  • Twój Klient, to trudny Klient?
  • Reklamacja to prezent, czy koń trojański?
  • Nieskuteczne sposoby reagowania na reklamację
  • Strategie prowadzenia rozmów reklamacyjnych

4. Korespondencja z Klientami

  • Diagnoza pism reklamacyjnych
  • Trening pisania skutecznych odpowiedzi na reklamacje
Metody szkoleniowe

Szkolenie charakteryzuje się doborem zróżnicowanych metod dydaktyczno — treningowych w celu jak najlepszego przyswojenia wiedzy przez uczestników z przewagą ćwiczeń, pracy zespołowej, eksperymentów i casy study. Zarówno treści merytoryczne, jak i metodyka szkolenia są każdorazowo dostosowywane do omawianych zagadnień i problemów. Szkolenie zostanie przeprowadzone metodą warsztatową.

Osobowość trenera gwarantuje uczestnikom wysoką dynamikę szkolenia, interaktywny sposób przekazu wiedzy teoretycznej i praktycznej, żywą reakcję na zgłaszane problemy czy sugestie, charakter warsztatowy i twórczy. Trener buduje atmosferę otwartości i zaufania, bazuje na relacjach partnerskich, co pozwala optymalnie zaktywizować grupę do nauki, konstruktywnej samokrytyki połączonej z kreowaniem konkretnych rozwiązań (działań, technik, standardów). Połączenie doświadczenia trenerskiego i menedżerskiego pozwala trenerowi wysoce zmotywować uczestników szkolenia do aktywnego udziału, a przede wszystkim zainspirować do dalszego rozwoju własnego.

Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.




    Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

    • planowania i realizacji szkoleń oraz

    • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.


Możliwości uzyskania dofinansowania do 80% z BUR na swój udział w szkoleniu, zobacz więcej:
BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH Z PRESTIGE ECK

Miejsce
Hotel Meta SPA **** Szczyrk
Skośna 4, 43-370 Szczyrk
Tel.33 817 88 74
www.meta-hotel.pl

  • Szkolenie odbędzie się w w luksusowym hotelu Meta SPA **** u stóp najwyższego szczytu Beskidu Śląskiego w centrum Szczyrku u podnóża góry Skrzyczne.
  • Najlepsza lokalizacja w Szczyrku – tuż obok kolejki linowej na Skrzyczne
  • Dyskretny luksus w stylu tradycyjnych alpejskich kurortów
  • Nielimitowany dostęp do letniego basenu oraz strefy wellness - 2 sauny, łaźnia parowa, jacuzzi i sala relaksu ze ścianą solną
  • Luksusowe gabinety kosmetyczne Dr Irena Eris Beauty Partner - bogaty wybór zabiegów i masaży
  • Do dyspozycji gości również wypożyczalnia rowerów, quadów i pojazdów Segway i Buggy

    Trudno znaleźć w Szczyrku hotel, który mógłby się pochwalić lepszą lokalizacją – wystarczy dosłownie wyjść za próg, by wsiąść na krzesełko i ruszyć kolejką linową wprost na szczyt Skrzycznego. Zarówno narciarze (którzy mogą zjechać z trasy bezpośrednio do hotelu), jak i miłośnicy górskich wędrówek będą wniebowzięci. Do tego dochodzą wspaniałe widoki na okoliczne szczyty, rozciągające się ze słonecznych tarasów i balkonów, latem ozdobionych kolorowymi kwiatami. Stylowa architektura nawiązuje do emanującego dyskretnym luksusem klimatu tradycyjnych alpejskich kurortów, w wystroju wnętrz znajdziesz zaś liczne odniesienia do regionalnych tradycji.
    Na gości czeka 90 komfortowych pokoi i apartamentów, wyposażonych w misternie zdobione drewniane meble, nowoczesną łazienkę z prysznicem lub wanną, telewizor, telefon, lodówkę z minibarem, sejf oraz bezprzewodowy dostęp do Internetu. Część pokoi dodatkowo posiada balkon, zaś dla najbardziej wymagających gości przygotowano specjalny, zlokalizowany na najwyższej kondygnacji i wyposażony w ekskluzywne udogodnienia Apartament Królewski.
    Relaks i odnowa
    W Szczyrku o każdej porze roku można oddawać się najróżniejszym aktywnościom. Idealnym dopełnieniem białego szaleństwa lub długich wędrówek będzie zaś relaks w hotelowym SPA:

  • Gabinety kosmetyczne Dr Irena Eris Beauty Partner – ekskluzywne zabiegi na twarz i ciało oraz dłonie i stopy, szeroki wachlarz masaży
  • Letni basen z podgrzewaną wodą, widokiem na góry i tarasem do opalania
  • Strefa saun – sauna sucha, sauna ziołowa, łaźnia parowa, prysznic wrażeń, pokój relaksu
  • Jacuzzi
  • Korty tenisowe i boisko wielofunkcyjne

Wypożyczalnia rowerów, quadów oraz pojazdów Segway i Buggy

Jedzenie i picie
Koneserzy niebanalnych doznań kulinarnych będą mieli niejedną okazję, by powiększyć kolekcję swych smakowych doświadczeń. W hotelu czeka na nich kilka różnych miejsc kuszących odmienną kuchnią i oryginalnym klimatem:
  • Restauracja Tarasowa – stylowy, przeszklony lokal z widokiem na góry, w którym można delektować się wykwintnymi specjałami kuchni polskiej i międzynarodowej
  • Chata Grillowa – coś dla wielbicieli apetycznych mięs i hucznych biesiad w góralskim stylu
  • Sala Kominkowa – elegancka sala z barem i dużym tarasem, doskonałe miejsce na drinka lub popołudniową filiżankę kawy
  • Ratanowy Ogród – relaks blisko natury i bogaty wybór deserów

Atrakcje okolicy:

W górach jakby bliżej nieba: głosi piosenka, a popularne szczyty, jak Malinowska Skała, Klimczok i Skrzyczne, przyciągają w Beskidy co roku rzesze turystów.
Zimą: miłośnicy białego szaleństwa znajdą tu ponad 60 km tras narciarskich o różnym stopniu trudności, jedną z najdłuższych kolejek linowych w Polsce (Skrzyczne) oraz oświetlone trasy pozwalające szusować do późnych godzin wieczornych. Dla fanów jednej deski do dyspozycji jest rynna snowboardowa.
Latem: na brak rozrywki nie mogą narzekać amatorzy paralotniarstwa, rowerów górskich i pieszych wędrówek. Nie brak też imprez kulturalnych i folklorystycznych.
Pozycje obowiązkowe: wejście na Skrzyczne i na Klimczok, na które można też dostać się kolejkami – na pierwszy wyciągiem krzesełkowym, na drugi kolejka gondolową z Szyndzielni. Wycieczki na Przełęcz Salmopolską, Malinów, Malinowską Skałę, Koterz, Karkoszczonkę i Skalite.
Wisła: oddalona o ok. 20 km od Szczyrku Wisła kojarzy się przede wszystkim z Adamem Małyszem. W mieście znajduje się słynny ośrodek narciarski i dwie skocznie. W muzeum poświęconym naszemu najwybitniejszemu skoczkowi znajdują się jego liczne trofea (m.in. 4 Kryształowe Kule oraz narty, na których skakał), zaś w holu Domu Zdrojowego – jego rzeźba wykonana z 330 kg białej czekolady.
Zwiedzanie: do najważniejszych zabytków Szczyrku należą: drewniany kościół parafialny p.w. św. Jakuba z barokowym wyposażeniem, kaplice murowane z lat 1829-30, kamienne figury przydrożne z pierwszej połowy XIX w., drewniany krzyż misyjny z 1730 r. oraz zabytkowy Biały Krzyż na Przełęczy Salmopolskiej.
Lokalizacja i dojazd
  • samochód - Szczyrk znajduje się 17 km od Bielsko-Białej, 80 km od Katowic, ok. 100 km od Krakowa, ok. 250 km od Wrocławia i ok. 270 km od Lublina. Najlepiej jest wybrać trasę z Bielska, skąd droga nr 942 prowadzi przez Bystrą, Meszną i Buczkowice. Do Szczyrku można dostać się również od strony Wisły przez Przełęcz Salmopolską, jednak zimą do pokonania trasy mogą być niezbędne łańcuchy. Hotel mieści się w samym centrum miejscowości, bezpośrednio przy głównej drodze.
  • autobus - do Szczyrku nie prowadzi żadna linia kolejowa. Najlepszym rozwiązaniem jest dojazd pociągiem do Bielska-Białej, a następnie skorzystanie z komunikacji autobusowej. Pociągiem do Bielska można dojechać bez przesiadki m.in. z Katowic, Warszawy, Gdańska, Wrocławia i Krakowa. Z Bielska odjeżdża dziennie do Szczyrku ok. 30 autobusów.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia.

Cena i zapisy

1490,00 zł brutto, CENA PROMOCYJNA: 1390,00 zł brutto przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.

Podana wyżej cena zawiera:

  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe i pomocnicze
  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
  • konsultacje indywidualne z uczestnikami szkolenia
  • certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych
  • zakwaterowanie  w komfortowych pokojach 2-osobowych, z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet)
  • pełne wyżywienie
  • zorganizowanie czasu wolnego
  • i …. sympatyczną  niespodziankę

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje

    Masz pytanie? Napisz do nas!

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

    Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: [email protected]

    Szkolenie dostępne na zamówienie

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.

    Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.

    Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowychalbo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
    FIPS (DOC) – pobierz
    FIPS (PDF) – pobierz
    Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
    Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania