Ludzie nie dostrzegają i nie wykorzystują okazji, ponieważ ta ubrana jest w strój roboczy przypominający ciężką pracęThomas Edison

Menu

AKADEMIA EFEKTYWNEGO HANDLOWCA – szkolenie dla działu handlowego

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia

Celem szkolenia jest skupienie działań pracowników Działu Handlowego na KLUCZOWYCH ELEMENTACH UKŁADU SPRZEDAŻY:

  • Zadanie (Cel) – ustalenie normy wykonania oraz miary oceny efektywności realizacji działań
  • Programowanie – podjęcie czynności w ramach planowania, organizacji, tworzenia zespołu negocjacyjnego, zebrania zasobów indywidualnych i grupowych
  • Realizacja – planowe działania w zakresie sprzedaży, realizowane przez personel handlowy zgodnie z założonym planem
  • Wynik – analizowanie rezultatu końcowego czynności w procesie realizacji oraz ocena możliwości ich modyfikacji
  • Informacja zwrotna – uzyskanie informacji, na podstawie której mogą być podejmowane decyzje co do programowania lub sposobu realizacji kolejnych kroków oraz kolejnych projektów
Program szkolenia

1. PROFESJONALIZM SPRZEDAWCY

  • Pojęcie „atrakcyjności” – produkt, sprzedawca, oferta
  • Jak budować własny wizerunek? – cechy profesjonalisty
  • Budowanie autorytetu – wiedza, umiejętności, charyzma
  • Własny styl komunikacji i negocjowania
  • Aktywizacja sprzedawcy


2. OBSŁUGA KLIENTA

  • Nowe zasady obsługi klienta
  • Predyspozycje naturalne i umiejętności niezbędne w obsłudze klienta
  • Zdolności komunikacyjne i organizacyjne w pracy
  • Identyfikacja klienta – pozyskiwanie informacji na rynku
  • Obsługa klienta w zróżnicowanych realiach kulturowych
  • Etapy budowania relacji – planowanie i realizacja planu
  • Autoorganizacja w procesie sprzedaży – celowość działań
  • Obsługa klienta a teorie organizacji w czasie

3. KLIENT STRATEGICZNY, KLIENT STAŁY, KLIENT POTENCJALNY

  • Rodzaj obsługi w zależności od rodzaju klienta
  • Planowanie kontaktu
  • Jakość obsługi klienta w zależności od kategorii
  • Cele sprzedaży a kategorie klientów.
  • Rodzaje podejmowanych decyzji klientów – decyzje nowe, zmodyfikowane, rutynowe

4. ASERTYWNOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY

  • Analiza typów klienta I statystyczne zachowania klientów
  • Emocje w sytuacjach stresujących
  • Sposoby reagowania na krytykę – zastrzeżenia, obiekcje, reklamacje
  • Terytorium psychologiczne – ochrona siebie

5. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM W PROCESIE SPRZEDAŻY

  • Transakcje „Ja” w komunikacji
  • Badanie potrzeb klienta
  • Techniki efektywnego słuchania
  • Kategorie zachowań niewerbalnych
  • Zgodność przekazu werbalnego i niewerbalnego w prezentacji
  • Przekaz informacji – skuteczne prowadzenie rozmów
  • Wstęp do negocjacji – budowanie pomostu komunikacyjnego
  • Techniki zamykania rozmowy handlowej

6. FORMY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

  • Uświadomienie potrzeby – źródła
  • Rodzaje uświadamianych klientowi potrzeb
  • Kotwice emocjonalne i ich wykorzystanie
  • Język korzyści – przekształcanie cech na korzyści
  • Podstawowe elementy perswazji w sprzedaży
  • Wywoływanie wrażenia – wykorzystanie szansy

7. B2B – ETAPY SPRZEDAŻY

  • Określenie charakterystyki produktu
  • Analiza zapotrzebowania
  • Przygotowanie specyfikacji technicznej produktu
  • Decydenci zakupowi
  • Dopasowanie oferty do oczekiwań decydentów
  • Metody ustalania ceny
  • Współczesne kryteria podawania ceny
  • BATNA – elastyczność w negocjacjach cenowych
  • Końcowa ocena oferty i ustalenie ostatecznych warunków
  • Przygotowanie prezentacji
  • Dobór argumentów do prezentacji handlowej
  • Wymiana informacji
Metody szkoleniowe

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową i ma charakter narzędziowy.
Oznacza to, że uczestnicy dostają do ręki gotowe do wykorzystania narzędzia, wspomagające planowanie i wykonywanie zadań w ramach działań handlowca.
Sesje złożone są z ćwiczeń warsztatowych, polegających zarówno na rozwiązaniu zadań prostych typu „jest – powinno być”, jak i case’ów, czyli zadań sytuacyjnych.

Metody prowadzenia warsztatów:

  • Wprowadzenie – mini wykłady
  • Opracowywanie list zadań oraz budowanie programu zarządzania nimi
  • Ćwiczenia praktyczne indywidualne i grupowe
  • Symulacja sytuacyjna
  • Kwestionariusze służące autoanalizie
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu realizacji odpowiedzi na przesłane przeze mnie zapytania.

Wyrażenie zgody w poniższym formularzu jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi wysłanie zapytania.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej dla grupy lub  szkolenie indywidualne 1+1.
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy, jak i również w formie 1+1 ostatnio bardzo preferowanej.
Każde ze szkoleń, które proponujemy w ofercie może być przeprowadzone w wybranym przez Państwa miejscu i we wspólnie uzgodnionym terminie. Program zajęć modyfikujemy i dopasowujemy do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby Państwa działalności. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
tel. kom. 668 371 253
e-mail: Włącz javascript
 KATARZYNA PANEK
– specjalista ds. projektów szkoleniowych
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 604 712 926
e-mail: Włącz javascript
MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania