PLANER
logotyp-prestige-eck

Przeciwności losu uczą mądrości, powodzenie ją odbiera.Seneka Młodszy

Menu

ASERTYWNOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA – warsztat

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin: 1 dzień

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Opanowanie skutecznych metod i technik prowadzenia efektywnej rozmowy z klientem
  • Poznanie sposobów na utrzymanie klienta
  • Wypracowanie konstruktywnych nawyków i zachowań w rozmowach z klientami
  • Zrozumienie znaczenia klienta dla rozwoju firmy i utrzymania pozycji rynkowej
Cele i korzyści szkolenia
  • Rozwój umiejętności prowadzenia efektywnych i skutecznych rozmów z klientami
  • Poznanie zastosowań asertywności w obsłudze klienta
  • Rozwój umiejętności zachowań asertywnych w trudnych sytuacjach obsługi klienta
  • Zdobycie wiedzy w zakresie metod i technik sprawnego komunikowania się z klientem
  • Podniesienie umiejętności konstruowania rozmowy, aby rozwiązywać powstające problemy
  • Poznanie technik rozmawiania o sprawach technicznych z klientami
Program szczegółowy szkolenia

1. Profesjonalizm w obsłudze klienta

  • Co w procesie obsługi jest ważne dla klienta?
  • Jak budować pozytywne relacje z Klientem?
  • Rola i znaczenie komunikowania w procesie obsługi klienta. Poznaj twój styl komunikowania

2. Etapy rozmowy z klientem

  • Powitanie i jego rola w rozmowie. Pierwsze wrażenie
  • Jak właściwie rozpocząć rozmowę z klientem?
  • Jak reagować na obiekcje klienta?
  • Jak wyjaśniać sprawy trudne?
  • Jak zakończyć rozmowę?

3. Budowanie dobrych stosunków i szukanie porozumienia – komunikowanie pozawerbalne

  • Nastawienie emocjonalne, wyrażanie emocji pozytywnych
  • Komunikowanie niewerbalne – znaczenie symboli wizualnych
  • Aktywne słuchanie
  • Rola głosu w komunikowaniu z klientem

4. Budowanie dobrych stosunków i szukanie porozumienia – komunikowanie werbalne

  • Jak zadawać precyzyjne i właściwe pytania?
  • Jak udzielać właściwych odpowiedzi na pytania?
  • Jak parafrazować wypowiedzi klienta?

5. Asertywność – prawa wyrażania siebie i swoich poglądów

  • Co to znaczy być osobą asertywną?
  • Prawa i obowiązki osoby asertywnej
  • Asertywne myślenie
  • Jeśli nie asertywność to co? Alternatywy dla asertywności
  • Korzyści z asertywności w procesie obsługi klienta

6. Techniki asertywności

  • Umiejętność proszenia, przepraszania i dziękowania
  • Umiejętność odmawiania, mówienia „nie”
  • Umiejętność krytykowania innych
  • Umiejętność przekazywania informacji zwrotnej
  • Umiejętność odpowiadania na krytykę

7. Radzenie sobie z trudnymi klientami – techniki, porady

  • Klient „pieniacz”
  • Klient malkontent
  • Klient „krytyk”
  • Klient cynik i złośliwiec
  • Klient lękliwy, zagubiony
  • Klient niezdecydowany
Metody szkoleniowe
  • Mini wykłady wprowadzające lub podsumowujące poszczególne zagadnienia
  • Analizy konkretnych przypadków z obsługi klienta
  • Odgrywanie ról – symulacje sytuacji rozmów z klientami
  • Dyskusja – wymiana doświadczeń i informacji pomiędzy uczestnikami warsztatu

Podczas zajęć prowadzący odwołuje się do metody ABL  

ACTIVITY  BASED  LEARNING

– uczenie w  oparciu  o  aktywność, metody  powszechnie  uznawanej  za najbardziej  odpowiednią  dla  szkoleń w zakresie biznesu i umiejętności praktycznych.

Nowoczesne techniki metody mają na celu wspomóc : „zakotwiczenie się” nowo poznanych umiejętności i kompetencji, przekształcając je w nawyki.
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.




    Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

    • planowania i realizacji szkoleń oraz

    • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.


Możliwości uzyskania dofinansowania do 80% z BUR na swój udział w szkoleniu, zobacz więcej:
BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH Z PRESTIGE ECK

Dodatkowe informacje

    Masz pytanie? Napisz do nas!

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

    Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: [email protected]

    Szkolenie dostępne na zamówienie

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.

    Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.

    Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowychalbo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
    FIPS (DOC) – pobierz
    FIPS (PDF) – pobierz
    Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
    Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania