PLANER

Podstawowym czynnikiem rozwoju gospodarczego jest stopa wzrostu zasobów umysłowych, a więc tempo, w jakim dany kraj produkuje ludzi z wyobraźnią i poczuciem perspektywy, ludzi wykształconych, z umiejętnościami teoretycznymi i analitycznymi.Peter F. Drucker

Menu

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW – rozwój umiejętności menedżerskich

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Rozwój interpersonalny

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Celem szkolenia jest zaprezentowanie sposobów wykorzystania wiedzy i umiejętności psychologicznych w kierowaniu zespołami ludzi.

Każdy uczestnik będzie miał szansę nie tylko zapoznać się ze skutecznymi metodami kierowania personelem, ale także poznać własne preferencje i ograniczenia w rozwoju własnej umiejętności zarządzania.

Przede wszystkim jednak szkolenie ma być szansą doskonalenia własnych umiejętności oraz poznania metod dalszego indywidualnego rozwoju.

Cele i korzyści szkolenia
  • Zapoznanie uczestników z zasadami skutecznego motywowania
  • Wypracowanie efektywnych metod motywowania zespołu pracowników
  • Poznanie metod i technik skutecznej oceny pracowników oraz pracy zespołu
  • Rozwój umiejętności budowania ścieżki kariery pracowników
  • Rozwój umiejętności budowania skutecznego zespołu
  • Umiejętność kierowania konfliktem i minimalizowania negatywnych konsekwencji konfliktu w zespole
  • Wypracowanie technik kierowania pracą zespołową
  • Kreowanie konstruktywnych i pozytywnych postaw pracowników
Program szkolenia

1. Zarządzanie zespołem pracowników przez skuteczne motywowanie

  • Psychologiczne podstawy motywowania pracowników
  • Indywidualne podejście do motywowania pracownika
  • Potrzeby pracownika, a sposoby ich zaspokojenia
  • Motywowanie zadaniowe
  • Czynniki motywacyjne i demotywacyjne
  • Materialne i niematerialne motywatory
  • Społeczne uwarunkowania motywowania
  • Indywidualne i społeczne demotywatory
  • Atmosfera w pracy a skuteczność motywowania
  • Nowe metody i techniki motywowania
  • Zmiany nawyków pracowników
  • Komunikowanie jako metoda skutecznego motywowania
  • Motywacyjne DNA, czyli jak sprawić, żeby pracownikom „chciało się pracować”
  • Wpływ systemu motywacyjnego na efektywność pracy w przedsiębiorstwie wynagrodzenie
  • Uznanie przełożonych, kolegów, rodziny, otoczenia (np. klientów)
  • Klimat organizacyjny
  • Zadania jako motywatory
  • Nagrody niematerialne a efektywność wykonania zadań
  • Samorealizacja w pracy zawodowej

2. Zarządzanie zespołem przez właściwą ocenę pracowników i efektów ich pracy

  • Cel oceny i kryteria oceny pracy
    • Funkcje oceny: informacyjne, motywacyjne, decyzyjne
    • Kryteria oceny: kompetencje, osiągane wyniki, motywacja, zaangażowanie pracownika, praca zespołowa
  • Metody oceny pracy
  • Karty oceny
  • Wywiady oceniające
  • Ośrodki oceny i rozwoju
  • Umiejętność przekazywania i przyjmowania krytycznych opinii
  • Asertywność menedżera i asertywność pracownika
  • Rozwój inteligencji emocjonalnej w kierowaniu personelem
  • Rozwój inteligencji społecznej w kierowaniu personelem
  • Prognozowanie przyszłego potencjału pracowników
  • Ścieżki kariery
  • Korzyści z tworzenia planów rozwoju pracowników
  • Zasady projektowania ścieżki kariery pracowników

3. Zarządzanie pracą zespołową

  • Zespół pracowników jako grupa społeczna
  • Proces budowania zespołu pracowników
  • Wartości i normy zespołu środkiem budowania skutecznego zespołu (kultura organizacyjna)
  • Wywieranie wpływu w zespole
  • Spójność zespołu (polaryzacja a konformizm w zespole)
  • Rodzaje zespołów
  • Struktura zespołu
  • Rodzaje struktur grupowych
  • Wpływ struktury zespołu na efektywność pracy zespołowej
  • Jednostka w zespole
  • Role członków zespołu pracowników
  • Role zawodowe
  • Role grupowe w zespole
  • Role społeczne, a miejsce pracownika w zespole
  • Identyfikacja i dynamika konfliktu
  • Przyczyny konfliktów w zespole pracowników
  • Metody i techniki rozwiązywania konfliktów
  • Zasady współpracy członków zespołu
  • Rola menedżera w rozwiązywaniu konfliktów w zespole
  • Kierowanie pracą zespołową
  • Zasady skutecznego kierowania pracą zespołową
  • Kompetencje osoby kierującej zespołem
  • Delegowanie uprawnień
  • Stres w pracy zespołowej

4. Organizacja pracy zespołu

  • Opracowanie strategii realizacji zadań zespołowych
  • Techniki planowania i organizowania pracy zespołowej
  • Zasady efektywnego wykorzystanie czasu pracy zespołu
  • Techniki rejestracji czasu pracy
  • Źródła podstawowych zakłóceń wydajności pracy personelu
  • Krzywa rozwoju firmy a krzywa rozwoju zespołu pracowników
  • Umiejętność przystosowania się do zmian w firmie i otoczeniu

5. Inteligencja emocjonalna w pracy menedżera

  • Czym różni się inteligencja emocjonalna (EI) od inteligencji (IQ)?
  • Rola emocji w pracy zawodowej
  • Elementy inteligencji emocjonalnej
  • Metody i techniki rozwoju własnej inteligencji emocjonalnej

6. Inteligencja społeczna

  • Ocena własnej inteligencji społecznej (kompetencje społeczne)
  • Przywódca inteligentny społecznie – cechy, typowe zachowania
  • Umiejętność budowania właściwych relacji z pracownikami
  • Metody i techniki rozwoju własnej inteligencji społecznej

7. Umiejętność rozwiązywania konfliktów w zespole

  • Źródła konfliktów zawodowych
  • Metody i techniki rozwiązywania konfliktów
  • Menedżer jako negocjator
  • Menedżer jako mediator
  • Menedżer jako arbiter

8. Stres w pracy, zjawisko wyczerpania, wypalenia zawodowego

  • Analiza objawów oraz konsekwencji stresu.
  • Zasady radzenia sobie ze stresem – przegląd metod, narzędzi oraz technik radzenia sobie ze stresem.
  • Wypalenie zawodowe – dlaczego występuje i jak sobie z tym radzić?
  • Jak zarządzać stresem w pracy zawodowej?
  • Jak niwelować przyczyny i konsekwencje stresu zawodowego?
Metody szkoleniowe

Metody treningu:

  • wprowadzenie do zagadnienia – krótki wykład
  • testy autodiagnozy
  • odgrywanie ról – symulacje
  • grupowe rozwiązywanie problemów
  • analiza przypadków

Podczas zajęć prowadzący odwołuje się do metody ABL  

ACTIVITY  BASED  LEARNING

– uczenie w  oparciu  o  aktywność, metody  powszechnie  uznawanej  za najbardziej  odpowiednią  dla  szkoleń w zakresie biznesu i umiejętności praktycznych.

Nowoczesne techniki metody mają na celu wspomóc : „zakotwiczenie się” nowo poznanych umiejętności i kompetencji, przekształcając je w nawyki.
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu realizacji odpowiedzi na przesłane przeze mnie zapytania.

Wyrażenie zgody w poniższym formularzu jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi wysłanie zapytania.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej dla grupy lub  szkolenie indywidualne 1+1.
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy, jak i również w formie 1+1 ostatnio bardzo preferowanej.
Każde ze szkoleń, które proponujemy w ofercie może być przeprowadzone w wybranym przez Państwa miejscu i we wspólnie uzgodnionym terminie. Program zajęć modyfikujemy i dopasowujemy do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby Państwa działalności. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
tel. kom. 668 371 253
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

KATARZYNA PANEK
– specjalista ds. projektów szkoleniowych
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 604 712 926
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania