PLANER

Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnejHenry Ford

Menu

SZTUKA AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH W PRACY MENEDŻERA. Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii.

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Rozwój interpersonalny

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia
  • Wyjaśnienie roli autoprezentacji we współczesnym biznesie
  • Zidentyfikowanie podstawowych umiejętności prezentowania firmy oraz siebie samego, niezbędnych w osiąganiu sukcesu
  • Zapoznanie uczestników z cechami efektywnej biznesowej autoprezentacji
  • Rozwój umiejętności wystąpień publicznych
  • Kształtowanie umiejętności doboru strategii i technik autoprezentacji w zależności od audytorium
  • Przekazanie zasad etykiety wystąpień publicznych
Adresaci szkolenia

Szkolenie adresowane jest do każdej osoby, która w pracy zawodowej jest zobowiązana do:
– wypowiadania opinii,
– prezentowania decyzji
– wyjaśniania rozwiązań
– czy przedstawiania firmy tak otoczeniu zewnętrznemu, jak i wewnętrznemu

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • menedżerów zarządzających organizacjami
  • kierowników departamentów i wydziałów
  • osoby reprezentujące firmę w otoczeniu
  • kupców i handlowców występujących w imieniu swojej organizacji
Program szczegółowy szkolenia

1. Jak osiągnąć sukces wykorzystując efektywnie komunikowanie

  • Wzrost znaczenia informacji we współczesnym biznesie
  • Zasady efektywnego komunikowania się w pracy zawodowej
  • Wykorzystanie nowoczesnych technologii w komunikowaniu się
  • Bariery skutecznego komunikowania się

2. Pierwsze wrażenie – podstawowa zasada autoprezentacji i każdego wystąpienia

  • Reguła pierwszego wrażenia: 4 x 20
  • Jak przygotowywać się do wystąpienia: praca nad przekazem oraz własnymi umiejętnościami przekazywania treści
  • Rozpoznawanie własnych silnych i słabych stron mówcy
  • Rozpoznawanie własnego sposobu pozawerbalnego komunikowania się

3. Kim jest dobry mówca?

  • Istota przekazu werbalnego: słowa, słowa, słowa
  • Istota przekazu niewerbalnego: mimika twarzy, gesty, postawa ciała, rekwizyty
  • Istota głosu: dykcja, fonetyka, trudne grupy zgłoskowe
  • Profil skutecznego i efektywnego mówcy

4. Jak zbudować poprawny przekaz?

  • Analiza sytuacji: mówcy i problemu
  • Uporządkowanie treści i struktury informacji
  • Zdefiniowanie głównej idei przekazu i skomponowanie przekazu
  • Analiza odbiorców i adaptacja do odbiorców
  • Wybór strategii i technik przekazu
  • Mówca jako „przekaz”
  • Cechy skutecznego przekazu

5. Aktywne słuchanie jako niezbędny element dobrego wystąpienia

  • Co zdradza nasze ciało podczas słuchania innych?
  • Jak przekaz niewerbalny a aktywne słuchanie
  • Czynniki rozpraszające uwagę odbiorców
  • Sześć poziomów słuchania według P. Thomsona:
    • nieprzytomny wzrok
    • automatyczna odpowiedź
    • słuchanie jednym uchem”
    • „jestem gotów odpowiedzieć na pytania”
    • „mogę wytłumaczyć innym”
    • „potrafię nauczyć innych”

6. Komunikowanie niewerbalne w wystąpieniu publicznym – skuteczny przekaz lub brak porozumienia

  • Dystans fizyczny – jak daleko od audytorium?
  • Gestykulacja – machać czy nie machać rękami?
  • Mimika twarzy – co pokazuje nasza twarz, gdy stoimy przed audytorium?
  • Kontakt wzrokowy – patrzeć, wpatrywać się czy unikać wzorku innych?
  • Postawa ciała – jak dbać o prosty kręgosłup podczas wystąpienia?
  • Znaczenie głosu – modulowanie głosem, intonacja i ton głosu

7. Znaczenie wyglądu zewnętrznego w wystąpieniu publicznym

  • Wygoda, dobre samopoczucie, a profesjonalizm wystąpienia
  • Podstawowe zasady łączenia kolorów i wzorów
  • Co mówi o nas nasz ubiór?
  • Co mówią o nas fryzura, paznokcie i stan uzębienia?
  • Co mówią o nas buty, rękawy i kołnierzyk koszuli?
  • Co mówi o nas biżuteria?

8. Rola prawidłowego oddychania podczas wystąpienia publicznego

  • Znaczenie oddechu w codziennym życiu
  • Dynamika i długość oddechu
  • Oddychanie żebrowo-przeponowe
  • Wpływ oddechu na ton i barwę głosu
  • Stan zdrowia a oddech

9. Stres w wystąpieniach publicznych

  • Źródła stresu podczas wystąpienia publicznego
  • Stres a trema: różnice
  • Świadome zarządzanie stresem podczas wystąpienia publicznego
  • Techniki opanowania stresu podczas wystąpienia publicznego
  • Jak nie bać się kamery?

10. Budowanie kompetencji za pomocą poprawności językowej

  • Poprawność językowa: gramatyka, styl wypowiedzi
  • Wykorzystanie obcych zwrotów i terminów
  • Najczęściej popełniane błędy językowe
  • Co zrobić, gdy mamy wpadkę językową typu: „sorry taki mamy klimat”
Metody szkoleniowe
  • Prezentacje indywidualne nagrywane na taśmę – omówienie, analiza, korekta
  • Testy komunikowania – autodiagnoza – poznanie ukrytych zalet i wad
  • Analiza błędów – odgrywanie ról – ocena koleżeńska
  • Analiza właściwej prezentacji – odgrywanie ról – ocena koleżeńska

Podczas zajęć prowadzący odwołuje się do metody ABL  

ACTIVITY  BASED  LEARNING

– uczenie w  oparciu  o  aktywność, metody  powszechnie  uznawanej  za najbardziej  odpowiednią  dla  szkoleń w zakresie biznesu i umiejętności praktycznych.

Nowoczesne techniki metody mają na celu wspomóc : „zakotwiczenie się” nowo poznanych umiejętności i kompetencji, przekształcając je w nawyki.
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania