Nasza ludzka wspaniałość nie leży tak bardzo w możliwości zmienienia świata, jak bardzo w byciu zdolnym do zmienienia samych siebieMahatma Gandhi

Menu

SZTUKA AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH W PRACY MENEDŻERA. Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii.

Termin: 27-11-2018 - 28-11-2018

Do rozpoczęcia: 14 dni Kategoria: Rozwój menedżerski, Rozwój interpersonalny

Liczba godzin dydaktycznych: 16 (2 dni)

Miasto: Ustroń

Cena: CENA PROMOCYJNA: 1490,00 zł

Hotel: śląskie, OLYMPIC**** Hotel , Ustroń

Cele i korzyści szkolenia
  • Wyjaśnienie roli autoprezentacji we współczesnym biznesie
  • Zidentyfikowanie podstawowych umiejętności prezentowania firmy oraz siebie samego, niezbędnych w osiąganiu sukcesu
  • Zapoznanie uczestników z cechami efektywnej biznesowej autoprezentacji
  • Rozwój umiejętności wystąpień publicznych
  • Kształtowanie umiejętności doboru strategii i technik autoprezentacji w zależności od audytorium
  • Przekazanie zasad etykiety wystąpień publicznych
Adresaci szkolenia

Szkolenie adresowane jest do każdej osoby, która w pracy zawodowej jest zobowiązana do:
– wypowiadania opinii,
– prezentowania decyzji
– wyjaśniania rozwiązań
– czy przedstawiania firmy tak otoczeniu zewnętrznemu, jak i wewnętrznemu

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • menedżerów zarządzających organizacjami
  • kierowników departamentów i wydziałów
  • osoby reprezentujące firmę w otoczeniu
  • kupców i handlowców występujących w imieniu swojej organizacji
Program szkolenia

1. Jak osiągnąć sukces wykorzystując efektywnie komunikowanie

  • Wzrost znaczenia informacji we współczesnym biznesie
  • Zasady efektywnego komunikowania się w pracy zawodowej
  • Wykorzystanie nowoczesnych technologii w komunikowaniu się
  • Bariery skutecznego komunikowania się

2. Pierwsze wrażenie – podstawowa zasada autoprezentacji i każdego wystąpienia

  • Reguła pierwszego wrażenia: 4 x 20
  • Jak przygotowywać się do wystąpienia: praca nad przekazem oraz własnymi umiejętnościami przekazywania treści
  • Rozpoznawanie własnych silnych i słabych stron mówcy
  • Rozpoznawanie własnego sposobu pozawerbalnego komunikowania się

3. Kim jest dobry mówca?

  • Istota przekazu werbalnego: słowa, słowa, słowa
  • Istota przekazu niewerbalnego: mimika twarzy, gesty, postawa ciała, rekwizyty
  • Istota głosu: dykcja, fonetyka, trudne grupy zgłoskowe
  • Profil skutecznego i efektywnego mówcy

4. Jak zbudować poprawny przekaz?

  • Analiza sytuacji: mówcy i problemu
  • Uporządkowanie treści i struktury informacji
  • Zdefiniowanie głównej idei przekazu i skomponowanie przekazu
  • Analiza odbiorców i adaptacja do odbiorców
  • Wybór strategii i technik przekazu
  • Mówca jako „przekaz”
  • Cechy skutecznego przekazu

5. Aktywne słuchanie jako niezbędny element dobrego wystąpienia

  • Co zdradza nasze ciało podczas słuchania innych?
  • Jak przekaz niewerbalny a aktywne słuchanie
  • Czynniki rozpraszające uwagę odbiorców
  • Sześć poziomów słuchania według P. Thomsona:
    • nieprzytomny wzrok
    • automatyczna odpowiedź
    • słuchanie jednym uchem”
    • „jestem gotów odpowiedzieć na pytania”
    • „mogę wytłumaczyć innym”
    • „potrafię nauczyć innych”

6. Komunikowanie niewerbalne w wystąpieniu publicznym – skuteczny przekaz lub brak porozumienia

  • Dystans fizyczny – jak daleko od audytorium?
  • Gestykulacja – machać czy nie machać rękami?
  • Mimika twarzy – co pokazuje nasza twarz, gdy stoimy przed audytorium?
  • Kontakt wzrokowy – patrzeć, wpatrywać się czy unikać wzorku innych?
  • Postawa ciała – jak dbać o prosty kręgosłup podczas wystąpienia?
  • Znaczenie głosu – modulowanie głosem, intonacja i ton głosu

7. Znaczenie wyglądu zewnętrznego w wystąpieniu publicznym

  • Wygoda, dobre samopoczucie, a profesjonalizm wystąpienia
  • Podstawowe zasady łączenia kolorów i wzorów
  • Co mówi o nas nasz ubiór?
  • Co mówią o nas fryzura, paznokcie i stan uzębienia?
  • Co mówią o nas buty, rękawy i kołnierzyk koszuli?
  • Co mówi o nas biżuteria?

8. Rola prawidłowego oddychania podczas wystąpienia publicznego

  • Znaczenie oddechu w codziennym życiu
  • Dynamika i długość oddechu
  • Oddychanie żebrowo-przeponowe
  • Wpływ oddechu na ton i barwę głosu
  • Stan zdrowia a oddech

9. Stres w wystąpieniach publicznych

  • Źródła stresu podczas wystąpienia publicznego
  • Stres a trema: różnice
  • Świadome zarządzanie stresem podczas wystąpienia publicznego
  • Techniki opanowania stresu podczas wystąpienia publicznego
  • Jak nie bać się kamery?

10. Budowanie kompetencji za pomocą poprawności językowej

  • Poprawność językowa: gramatyka, styl wypowiedzi
  • Wykorzystanie obcych zwrotów i terminów
  • Najczęściej popełniane błędy językowe
  • Co zrobić, gdy mamy wpadkę językową typu: „sorry taki mamy klimat”
Metody szkoleniowe
  • Prezentacje indywidualne nagrywane na taśmę – omówienie, analiza, korekta
  • Testy komunikowania – autodiagnoza – poznanie ukrytych zalet i wad
  • Analiza błędów – odgrywanie ról – ocena koleżeńska
  • Analiza właściwej prezentacji – odgrywanie ról – ocena koleżeńska

Podczas zajęć prowadzący odwołuje się do metody ABL  

ACTIVITY  BASED  LEARNING

– uczenie w  oparciu  o  aktywność, metody  powszechnie  uznawanej  za najbardziej  odpowiednią  dla  szkoleń w zakresie biznesu i umiejętności praktycznych.

Nowoczesne techniki metody mają na celu wspomóc : „zakotwiczenie się” nowo poznanych umiejętności i kompetencji, przekształcając je w nawyki.
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Miejsce

HOTEL OLYMPIC****
ul. Grażyńskiego 10
43 - 450 Ustroń

www.hotelolympic.pl


Mamy przyjemność zaprosić Państwa do Ustronia - miejscowości o wspaniałych walorach turystycznych, położonej na południu Polski w Górach Beskidu Śląskiego. Szkolenie odbędzie się w 4-gwiazdkowym hotelu o wysokim standardzie świadczonych usług.W każdym pokoju: klimatyzacja, Internet bezprzewodowy, mini barek, telefon, TV satelitarna, łazienka. Dla naszych Gości przygotowaliśmy dwutorową, automatyczną kręgielnię. Dodatkowo tuż obok znajduje się turniejowy stół do bilarda oraz stół do piłkarzyków.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia

Cena i zapisy

1590,00 zł brutto, CENA PROMOCYJNA: 1490,00 zł brutto przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.

Podana wyżej cena zawiera:

  • koszty organizacji szkolenia
  • materiały szkoleniowe rozdawane uczestnikom w trakcie szkolenia
  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
  • imienne certyfikaty o uczestnictwie w szkoleniu
  • pełne wyżywienie
  • koszt noclegu w pokoju 2-osobowym
  • atrakcyjną niespodziankę

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu realizacji odpowiedzi na przesłane przeze mnie zapytania.

Wyrażenie zgody w poniższym formularzu jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi wysłanie zapytania.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej dla grupy lub  szkolenie indywidualne 1+1.
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy, jak i również w formie 1+1 ostatnio bardzo preferowanej.
Każde ze szkoleń, które proponujemy w ofercie może być przeprowadzone w wybranym przez Państwa miejscu i we wspólnie uzgodnionym terminie. Program zajęć modyfikujemy i dopasowujemy do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby Państwa działalności. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
tel. kom. 668 371 253
e-mail: Włącz javascript
 KATARZYNA PANEK
– specjalista ds. projektów szkoleniowych
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 604 712 926
e-mail: Włącz javascript
MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania