PLANER

Prestige ECK – niezawodny partner gwarantujący pożądane efekty

Menu

PLANOWANIE I ORGANIZACJA CZASU PRACY DLA WYŻSZEJ KADRY MENEDŻERSKIEJ. Podnoszenie efektywności własnej i zespołu. Jak planować i działać, by perfekcyjnie zarządzać czasem i mądrze go inwestować?

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Rozwój interpersonalny

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia
  • Poznanie praktycznych technik i sposobów zwiększania osobistej efektywności
  • Zrozumienie na czym polega przemyślane zarządzanie czasem i w jaki sposób można go mądrze inwestować

Na szkolenie zapraszamy:

  • Kadrę menedżerską różnych działów współpracujących ze sobą,
  • Przełożonych zarządzających zespołami,
  • Pracowników stanowisk związanych z planowaniem, terminowymi zadaniami, projektowaniem zadań
  • Właścicieli prywatnych firm, dyrektorów i kierowników, mających problemy z wytyczaniem, rozpoznaniem lub realizacją zadań
  • Pracowników na samodzielnych stanowiskach mających problemy z terminowością, spóźniających się, niedotrzymujących terminów
  • Wszystkie osoby, które widzą potrzebę i chciałyby optymalnie planować i organizować swoją pracę, a także widzą konieczność poprawy organizacji pracy /ul>
Program szczegółowy szkolenia

1. Pozytywne nastawienie to klucz do sukcesu – jak wzbudzać pozytywne nastawienie do siebie, innych ludzi, a także do procesu pracy.

2. Jak skrócić czas analizy – techniki szybkiego zestawiania danych.

3. Sami utrudniamy sobie życie – perfekcjonizm, pracoholizm, A-syndrom: recepty na utrudnienia w działaniu.

4. Skoro doba nie jest z gumy, może spróbujmy my! – elastyczność.

5. A może jednak doba jest z gumy? – prawo Parkinsona

6. Praca ma swój rytm – dostosowanie rytmu dnia do własnych biologicznych preferencji.

7. Złodzieje czasu – jak poradzić sobie z de koncentratorami, gdy są nimi przedmioty i ludzie?

8. Mniej pośpiechu i chaosu, więcej działań przewidzianych i przemyślanych! – planowanie i weryfikacja planów.

9. Nie wszystko, co robimy jest równoważne – hierarchia wartości spraw. 4 kategorie zadań wg Eisenhowera.

10. Należy podjąć decyzję, że należy podjąć decyzję – rodzaje decyzji w zależności od okoliczności.

11. Tego się można po prostu nauczyć! – nawyki wg Covey’a ( 7 + 1 ).

12. Inni ludzie również potrafią działać – umiejętność delegowania.

13. Czy oni mówią tym samym językiem, co ja? – znaczenie komunikacji w miejscu pracy: kontakty z przełożonymi, współpracownikami, podwładnymi oraz klientami.

14. Mówię, czego oczekuję i czego nie chcę – kontrakt asertywny.

15. To mnie wykańcza! – długofalowe i krótkoterminowe strategie radzenia sobie w sytuacji stresu.

16. Aby ocenić, ile przede mną, muszę ujrzeć, ile za mną – metody mierzenia postępu.

17. Automotywowanie – czyli motywowanie przez coraz lepsze auto – jak znaleźć własny motywator?

18. Co ja właściwie umiem? – koncepcja „silnych Stron” wg Instytutu Gallupa.

19. Już mi się nie chce – czyli jak się nie dać zabójcom motywacji.

20. Jestem wystarczająco dobry! – wzmacnianie swojej osobowości czyli coaching indywidualny.

21. GETTING THINGS DONE w pigułce wg Davida Allena

I – gromadzenie danych – zanotuj każdą sprawę, która zaprząta twoją uwagę

II – analiza danych – zdecyduj, czy chcesz się nią zająć i co chcesz najpierw w tej spawie zrobić

III – porządkowanie danych – zapisz tę czynność w miejscu, do którego regularnie zaglądasz

IV – stałe przeglądy – wyrzucaj stale balast z głowy i dbaj o aktualność swoich list spraw do załatwienia

V – realizacja – na nic planowanie, jeśli w końcu nie zabierzesz się do pracy…

R. Alec Macknezie:

„Nie ma nić łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym…”

Dodatkowe informacje

Istnieje możliwość przeprowadzenia dodatkowego płatnego spotkania ewaluacyjnego, podczas którego zostanie zbadana efektywność działań wdrożonych podczas szkolenia oraz poziom zmiany nawyków w zakresie zarządzania sobą w czasie.

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania