Jeśli wydaje ci się, że potrafisz coś osiągnąć, osiągniesz to. A jeśli wydaje ci się, że nie potrafisz, masz rację.Mary Kay Ash

Menu

NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

Termin: 15-11-2018 - 16-11-2018

Do rozpoczęcia: 1 dni Kategoria: Rozwój menedżerski, Rozwój interpersonalny, Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin dydaktycznych: 16 (2 dni)

Miasto: Warszawa

Cena: PROMOCYJNA 1490 zł

Hotel: mazowieckie, Hotel Czerniewski *** Warszawa

Ściśle ograniczona ilość miejsc.  Decyduje kolejność zgłoszeń!
Wielkość grupy uczestników – optymalnie 8-10 osób, maksymalnie do 12 osób.


Szkolenie z negocjacji, to intensywny trening dedykowany osobom, które na co dzień prowadzą negocjacje handlowe lub zakupowe oraz uczestniczą w negocjacjach umów, warunków współpracy, dla kupców oraz innych osób wspierających proces zakupów, negocjujących strategiczne porozumienia z określeniem warunków bieżącej lub przyszłej współpracy z dostawcami, w sytuacjach budujących napięcie i konflikty.

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, Uczestnicy otrzymają w szkoleniu oprócz bogatego arsenału nowych technik również unikalne metody pracy nad rolą negocjatora, stanowiące kluczowe kompetencje do nowoczesnego i przede wszystkim skutecznego negocjowania

Program szkolenia uczy budowania scenariuszy negocjacyjnych połączonych z analizą i doborem wariantów ich realizacji w kontekście korzyści i strat będących skutkiem negocjowania bądź renegocjowania.

Oprócz wiedzy negocjacyjnej oraz pracy na postawach i zachowaniach szkolenie daje możliwość praktycznego zastosowania umiejętności w symulowanych sytuacjach negocjacyjnych osadzonych w realiach zakupowych.

Szkolenie ukierunkowane jest na rozwiązywanie problemów negocjacyjnych i sytuacji konfliktowych, na zasadzie kooperacji, która warunkuje poprawną współpracę i relacje po ustaniu negocjacji lub sytuacji konfliktowej.

Cele i korzyści szkolenia
  • Umiejętność budowania scenariuszy negocjacyjnych połączonych z analizą wariantów negocjacyjnych w kontekście korzyści i strat
  • Zrozumienie zasad współpracy w czasie procesu negocjacyjnego
  • Umiejętność przeciwdziałania i postępowania w sytuacji konfliktu mających na celu utrzymanie lub naprawienie relacji z klientem
  • Uzyskanie poczucia kompetencji w rozwiązywaniu trudnych sytuacji z wykorzystaniem technik asertywnych przez uczestników szkolenia

Uczestnik spojrzy na siebie w roli Negocjatora zupełnie inaczej: zacznie negocjować świadomie i skuteczniej  ciesząc się szacunkiem i zaufaniem swoich Partnerów.

Adresaci szkolenia
Szkolenie dedykowane jest osobom, które na co dzień prowadzą negocjacje handlowe lub zakupowe oraz uczestniczą w negocjacjach umów, warunków współpracy, dla kupców oraz innych osób wspierających proces zakupów, negocjujących strategiczne porozumienia z określeniem warunków bieżącej lub przyszłej współpracy z dostawcami, w sytuacjach budujących napięcie i konflikty.
Program szkolenia

1. Określenie relacji pomiędzy partnerami negocjacji

  • Sprzeczność, czy wspólnota interesów
    • sprzeczność pozorna, a rzeczywista
    • typowe zachowania w sytuacji konfliktu interesów
  • Sposoby reagowania na sytuacje konfrontacyjne
  • Mechanizmy ucieczki i walki

2. Przygotowanie do negocjacji. Analiza uwarunkowań

  • Ocena dotychczasowych relacji i perspektywy współpracy z klientem
  • Analiza wariantów negocjacyjnych w kontekście korzyści i strat
  • Opracowanie możliwych scenariuszy postępowania
  • Ocena pozycji własnej jako partnera negocjacyjnego
  • Decyzje i postępowanie z klientami wg kluczy identyfikacji
    • przygotowanie planu działania
    • opracowanie dokumentów

3. Taktyki negocjacji

  • Zastosowanie różnych taktyk w sytuacjach negocjacyjnych
  • Impas i metody jego przełamywania
  • Ustępstwa w negocjacjach
  • Manipulacje w negocjacjach
  • Możliwości ograniczania chwytów i gier

4. Techniki wpływu na partnera negocjacji

  • Ustępstwa racjonalne i emocjonalne
  • Socjotechniczne oddziaływanie w negocjacjach
  • Reguła wzajemności
  • Czynniki podkopujące pewność siebie
    • techniki presji pozycyjnej
    • wzbudzanie zaangażowania i konsekwencji

5. Komunikacja w sytuacji konfliktowej

  • Narzędzia asertywnej komunikacji
  • Osłabianie emocji klienta
  • Techniki asertywne
    • asertywna odmowa, zdarta płyta,
    • komunikat “Ja”, wyrażanie oczekiwań (technika FUO)
    • oddzielanie faktów od opinii, asertywne wyrażanie i przyjmowanie krytyki
    • stawianie granic
  • Utrzymanie pozycji negocjacyjnej i zawarcie porozumienia w sytuacji konfliktu

6. Symulacje negocjacyjne osadzone w realiach zakupowych (transakcje kupna – sprzedaży)

  • Negocjacje pozycyjne, osadzone w realiach zabezpieczenia ciągłości procesu produkcyjnego, z trzema parametrami negocjacyjnymi, realizowane w sytuacji 1 vs 1

  • Negocjacje kooperacyjne, problemowe realizowane w sytuacji 1 vs 1 pokazujące możliwą wielowariantowość rozwiązań w sytuacji renegocjowania warunków kontraktu z obecnym dostawcą

  • Kryptolicytacja – negocjowanie warunków zakupu w warunkach posiadania niepełnej informacji o możliwościach i potencjale dostawców pod presją czasu i określonego budżetu. Symulacja uczy skutecznego wywierania presji na dostawców, badania ich potencjału oraz precyzyjnego posługiwania się kryteriami wyboru dostawcy.

7. Indywidualne konsultacje z trenerem.

Metody szkoleniowe

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, z udziałem metod aktywizujących:

  • miniwykładów
  • moderowanej dyskusji
  • wieloparametrowych gier negocjacyjnych
  • testu autodiagnostycznego
  • rejestracji i odtworzenia kamerą
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Miejsce

Hotel Czerniewski znajduje się 4 km od Dworca Zachodniego (około 10 min komunikacją miejską), 7 km od Dworca Centralnego (15 min), a także 6,5 km (15 min) od lotniska Chopina.
W pobliżu hotelu znajdują się przystanki autobusowe oraz stacja kolejki WKD.

W hotelu istnieje możliwość wykupienia dwudaniowej kolacji firmowej w cenie 20zł/osoba.

Pokoje (w cenie: śniadanie)
Pokój 1 osobowy - 180 zł
Pokój 2 osobowy - 250 zł

W celu uzyskania szczegółowych informacji oferty noclegu lub rezerwacji prosimy o kontakt z PRESTIGE ECK tel. 32/ 738 51 90, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl.

Cena i zapisy

1590,00 zł + 23% VAT CENA PROMOCYJNA: 1490,00 zł + 23% VAT przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.

Podana wyżej cena zawiera:

  • koszty organizacji szkolenia
  • materiały szkoleniowe i pomocnicze
  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
  • konsultacje indywidualne z uczestnikami szkolenia
  • certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych
  • zakwaterowanie  w komfortowych pokojach 2-osobowych, z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet)
  • pełne wyżywienie
  • zorganizowanie czasu wolnego
  • i …. sympatyczną  niespodziankę

Szkolenie zawiera możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji.

 

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu realizacji odpowiedzi na przesłane przeze mnie zapytania.

Wyrażenie zgody w poniższym formularzu jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi wysłanie zapytania.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej dla grupy lub  szkolenie indywidualne 1+1.
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy, jak i również w formie 1+1 ostatnio bardzo preferowanej.
Każde ze szkoleń, które proponujemy w ofercie może być przeprowadzone w wybranym przez Państwa miejscu i we wspólnie uzgodnionym terminie. Program zajęć modyfikujemy i dopasowujemy do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby Państwa działalności. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
tel. kom. 668 371 253
e-mail: Włącz javascript
 KATARZYNA PANEK
– specjalista ds. projektów szkoleniowych
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 604 712 926
e-mail: Włącz javascript
MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania