PLANER

Pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, aby odnieść sukces, jest pokochać swoją pracęMaria Luuretta

Menu

NARZĘDZIA WEWNĘTRZNEJ KOMUNIKACJI BEZPOŚREDNIEJ, w tym efektywne prowadzenie spotkań, zebrań

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Rozwój interpersonalny

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia

Uporządkowanie wiedzy oraz wyposażenie uczestników w nowe umiejętności komunikacji wewnętrznej w dwóch obszarach:

1. Zwiększenie skuteczności prowadzenia zebrań w celu realizowania celów komunikacji wewnętrznej oraz efektywnego zarządzania ludźmi

  • Techniki prowadzenia zebrania
  • Radzenie sobie z trudnym uczestnikiem
  • Zarządzanie konfliktem podczas zebrania
  • Budowanie osobistego wizerunku w organizacji

2. Inne formy wewnętrznej komunikacji bezpośredniej takie jak wideokonferencje czy różne formy spotkań „twarzą w twarz”

  • Ludzie w komunikacji biznesowej
  • Savoir-vivre biznesowy
  • Zasady wywierania wpływu
Program szczegółowy szkolenia

Dzień Pierwszy – Ludzie i ich komunikowanie się w organizacji

1. Jak ludzie porozumiewają się w warunkach zawodowych?

  • Wpływ hierarchii zawodowej na komunikowanie się w organizacji
  • Zasady savoir- vivre – podstawy
  • Cztery podstawowe style komunikowania: dyrektywne, analityczne, afektywne i uważające
  • Praktyka stosowania stylów komunikowania: kiedy, gdzie i w stosunku do kogo stosować poszczególne style
  • Zasady wywierania wpływu w wewnętrznej komunikacji bezpośredniej – Znaczenie między innymi stereotypu, wzajemności w kontaktach, autorytetu, niedostępności w prowadzeniu efektywnych zebrań

2. Zakłócenia w komunikowaniu i ich wpływ na „szumy” informacyjne w organizacji

  • Jak można się konstruktywnie kłócić w pracy zawodowej?
  • Postawy, stereotypy, uprzedzenia a zakłócenia w komunikowaniu
  • Obszary konfliktu: wartości, relacji, danych, interesów, struktury

3. Narzędzia komunikacji bezpośredniej – jak i kiedy je stosować?

  • Wideokonferencje – specyfika „gadania” do komputera
  • Spotkania osobiste formalne i nieformalne – czym się różni „dywanik” u szefa od rozmowy z nim podczas pikniku?
  • Zebrania – jak oddziaływać na wiele osób jednocześnie?

4. Od czego zależy efektywność zebrań w organizacji – do czego potrzebne są sprawnie poprowadzone spotkania?

  • Co jest przed „witam Państwa”?
  • Jak wypełnić dany nam czas?
  • Co jest po „dziękuję za uwagę”?

Dzień Drugi – Prowadzę zebranie – warsztaty

1. Wprowadzenie do zadania

  • Jak zwiększyć swoją skuteczność podczas prowadzonego zebrania?
  • Znaczenie wyglądu kompetentnego
  • Treść
  • Forma przekazu
  • Siła języka ciała
  • Jak skutecznie argumentować?
  • W jaki sposób mówić atrakcyjnie?

2. Zadanie

  • Przygotowanie planu zebrania, postawienie celu, zaplanowanie poszczególnych etapów oraz komunikacji podczas zebrania
  • Przygotowanie planu zebrania, postawienie celu, zaplanowanie poszczególnych etapów oraz komunikacji podczas zebrania
  • Co jest skuteczniejsze: racje czy emocje? Jak nie dopuścić do konfliktu z publicznością

3. Moje mocne i słabe strony oraz jak nad nimi pracować. Podsumowanie warsztatu

  • Co chcesz osiągnąć w zakresie podnoszenia efektywności podczas prowadzonych zebrań?

Metody szkoleniowe:

  • Ćwiczenia w grupach oraz indywidualne
  • Dyskusje
  • Zadanie z wykorzystaniem kamery
  • Mini wykłady wprowadzające do ćwiczeń
Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania