Prestige ECK – niezawodny partner gwarantujący pożądane efekty

Menu

KONFLIKT W FIRMIE – wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Rozwój interpersonalny

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Prestige eck„Nie wyobrażam sobie życia bez konfliktów. Firm bez konfliktów – też nie.
Konflikt – to świeżość, oddech i energia. To prawdziwa prawda i oczywista oczywistość. To również horror (a horrory kochamy!), adrenalina, ekscytacja, podniecenie. I emocje, bez których życie nie istnieje: wściekłość, smutek, obrzydzenie, żal, gniew i złość, a może i satysfakcja, radość i wolność…

Kochamy konflikty i nienawidzimy ich. Lękamy się i oczekujemy ich niecierpliwie. Sprzedawanie jest konfliktem. Negocjacje są konfliktem. Konflikt pokoleń mówi sam za siebie. Wszystko, co odróżnia ludzi od siebie, a zatem wszystko, jest detektorem konfliktu. Dobry konflikt bywa lepszy, niż skok na bungee, szybowanie na skrzydle czy spożywanie konserwy mięsnej. Kochamy sytuacje, kiedy ciśnienie krwi skacze w górę, energia rozsadza mięśnie, oddech przyspiesza do dwustu na minutę, a układ trawienny płata nam przecudne figle. Przecież bez tego żyć się nie da!

A z drugiej strony: załóżmy, że w firmie nigdy nie ma żadnych tarć, konfliktów, różnicy zdań, konfrontacji, polemik. Są za to: ciągły, szczery uśmiech i elegancja, radość, zgodność, otwartość, akceptacja wszystkiego, miłość do innych, wybaczanie, chwalenie, nagradzanie i awansowanie. Zamknij teraz oczy i wyobraź sobie swoja własna firmę, której przylepiamy ten anielski, sielankowy opis. I jak? Nie da się? A wyobrażasz sobie gazetę codzienną, w której nie ma krwi, sensacji, afer i tajemnic? Przecież nikt by tego nie kupił!

Tam, gdzie pojawiają się ludzie, konflikt tez doskoczy. Inaczej być nie może. I nie jest. Nie istnieją ludzkie zbiorowiska bez konfliktu, podobnie jak nie ma dwóch ludzi, którzy dokładnie tak samo postrzegają to samo zjawisko, zdarzenie, problem…”

Zapraszamy na warsztaty szkoleniowe, związane z ludzkimi, trudnymi zachowaniami, umiejętnościom radzenia sobie w takich sytuacjach oraz z zarządzaniem konfliktem. Mając odpowiednie umiejętności, przestaniesz konfliktu się bać…

Cele i korzyści szkolenia
  • Określenie docelowych kompetencji w zakresie radzenia sobie z konfliktem

  • Wskazanie narzędzi, technik i metod osiągnięcia odpowiedniego poziomu umiejętności

  • Wdrażanie narzędzi treningowych

  • Minimalizacja konfliktów wynikających z nieporozumień

  • Wypracowanie i doskonalenie szczegółowych umiejętności związanych z rozwiązywaniem konfliktów

  • Kształtowanie właściwych postaw wobec samego siebie i ludzi, z którymi pracujemy

  • Zwiększenie odwagi i asertywności w relacjach z ludźmi

  • Kreatywna praca nad kształtowaniem osobistej charyzmy przywódczej

  • Przekonanie siebie, że poczucie humoru zwielokrotnia skuteczność w zarządzaniu relacjami międzyludzkimi

  • Poznanie i praktyczne zastosowanie wybranych technik z zakresu porozumiewania się

  • Zidentyfikowanie własnych mocnych stron i określenie kierunków ich wzmocnienia

  • Refleksja nad własnymi kompetencjami i znalezienie sposobów ich doskonalenia
Adresaci szkolenia

Warsztaty umiejętności z zarządzania konfliktem adresujemy do:

  • szefów, kierowników, menedżerów
  • właścicieli firm
  • przedsiębiorców
  • handlowców
  • agentów sprzedaży
  • oraz do tych Osób, które przynajmniej raz na jakiś czas mają do czynienia z innymi ludźmi…
Program szkolenia

 I dzień

  • Ćwiczenie integracyjne grupy
  • Określenie indywidualnych celów szkolenia. Natychmiastowe przeformułowanie programu szkolenia w taki sposób, aby każdy z Uczestników osiągnął swój cel
  • Podział uczestników na zespoły problemowe
  • Zadanie zespołowe główne. Referowanie, dyskusja panelowa
  • WPŁYW – indywidualne określenie, na kogo i kiedy mamy wpływ. Zdecydowanie, w jaki sposób wywiera się wpływ na innych

1. Mój sklep z emocjami

  • Popyt, podaż, waluta
  • „Sklep menedżerski”

2. Konflikt? A co to?

  • Postrzeganie konfliktu a definicja
  • Konflikt a współpraca
  • Góra lodowa konfliktu
  • Człowiek A atakuje człowieka B…

3. Istota

  • Podmiot i przedmiot konfliktu
  • Dynamika
  • Detektory konfliktu
  • Fazy konfliktu

4. Skąd nadchodzą burze?

  • Źródła konfliktów w firmie
  • Obszary konfliktogenne /m.in. porozumiewanie się, różnice kulturowe, potrzeby, postrzeganie problemów, płeć, osobowość/
  • Typy i cechy osobowości
  • Typy trudnych ludzi
  • Władza: rodzaje, przyczyny konfliktów wynikające z władzy
  • Najczęściej powtarzające się konflikty w zespołach
  • Konfliktowy menedżer, konfliktowy pracownik…
  • Istota mobbingu

5. Komunikacja w konflikcie

  • Analiza transakcyjna
  • Style komunikacji
  • Asertywne zachowanie menedżera
  • Bariery komunikacyjne
  • Stroki: głaski i uderzenia
  • Komunikacja niewerbalna: źródła konfliktów
  • Przekazywanie trudnych informacji
  • Wzór informacji zwrotnej
  • Wzór pełnej informacji
  • Wzór informacji coachingowej
  • Stosowanie parafrazy w sytuacji prostej i w konfliktowej
  • Jak przyznawać rację komuś, kto tej racji nie ma
  • Narzędzia i techniki rozwiązywania prostych sytuacji konfliktowych
  • Gry, jakie prowadzą ludzie

Zadanie do wykonania w ramach nauki własnej do II sesji.


II dzień

  • Ćwiczenie integracyjne grupy

1. Nie negocjuj. Wymuszaj!

  • Stanowiska i interesy stron
  • Wygrany – Wygrany
  • Obszary negocjacyjne
  • Prawa perswazji i techniki negocjacji
  • Obrona przed manipulacja

2. Jak majstrować przy konfliktach?

  • Analiza autentycznych sytuacji konfliktowych
  • Techniki i metody radzenia sobie z konfliktem

3. Style majstrowania i narzędzia

  • Autodiagnoza własnych stylów rozwiązywania konfliktów
  • Analiza typowych sytuacji konfliktowych w odniesieniu do stylów ich rozwiązywania
  • Okno Johari
  • Umiejętności szczegółowe, związane z zarządzaniem konfliktem
  • Czy wywoływanie konfliktów to umiejętność? Pojęcie „zarządzania poprzez konflikt”

4. Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych

  • Elementy twórczego rozwiązywania problemów
  • Zespołowe podejmowanie decyzji
  • Ćwiczenia radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych

5. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych. Opracowanie własnej mapy drogowej.

2

Metody szkoleniowe

Podstawową metodą szkolenia jest coaching prowokatywny:

* uczestnicy uczą się śmiać ze swoich problemów

* samodzielnie znajdują rozwiązania

* są bardziej asertywni i realistyczni

* pracują nad zmianą

To bardzo skuteczna metoda pracy z ludźmi, oparta na humorze, prowokacji (wyzwania) oraz serdeczności i akceptacji.

Pozostałe metody:

  • Coachingowe tabele umiejętności dla zarządzania konfliktem
  • Analizy przypadków
  • Arkusze autooceny
  • Testy wiedzy
  • Gry symulacyjne
  • Gry zespołowe
  • Odgrywanie scenek
  • Zadania praktyczne
  • Ćwiczenia umiejętności praktycznego reagowania w sytuacji trudnych i konfliktowych zachowań innych ludzi
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Dodatkowe informacje

Liczy się kolejność zgłoszeń.

Masz pytanie? Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu realizacji odpowiedzi na przesłane przeze mnie zapytania.

Wyrażenie zgody w poniższym formularzu jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi wysłanie zapytania.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej dla grupy lub  szkolenie indywidualne 1+1.
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy, jak i również w formie 1+1 ostatnio bardzo preferowanej.
Każde ze szkoleń, które proponujemy w ofercie może być przeprowadzone w wybranym przez Państwa miejscu i we wspólnie uzgodnionym terminie. Program zajęć modyfikujemy i dopasowujemy do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby Państwa działalności. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
tel. kom. 668 371 253
e-mail: Włącz javascript
 KATARZYNA PANEK
– specjalista ds. projektów szkoleniowych
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 604 712 926
e-mail: Włącz javascript
MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania